330 // Skanlaatio

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Hassua sinänsä, että kauhean monet valittavat siitä, että 15-vuotias poika rupesi tupakoimaan (henkkohtaisesti ennustaisin että hän tekee sitä nyt ikään kuin näyttääkseen, että Asuma on hänelle tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä, mutta lopettaa sitten kun on kostanut tämän puolesta ja saanut jutulle kunnon päätöksen), mutta kukaan ei valita siitä, että 12-vuotiaat lapset hakkaavat ja tappavat toisia, ja ovat jatkuvasti kuolemanvaarassa. Double-standards? Niin kuin Iruka sanoi, hitaiaten ansaitseminen on merkki täysi-ikäisyydestä, joten he ovat heidän maailmansa mukaan aikuisia, ja saavat minun mielestäni siis tehdä mitä haluavat.

Ei silti, minusta tupakoiminen ei oikein sovi Shikamarulle. Jos ei puhuta edes siitä, että se on minusta oksettava tapa, niin ihan visuaalisesti hän näyttää minusta hassulta sätkä suupielessä - ei vain näytä oikealta.

Blah blah blah.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:Ei silti, minusta tupakoiminen ei oikein sovi Shikamarulle. Jos ei puhuta edes siitä, että se on minusta oksettava tapa, niin ihan visuaalisesti hän näyttää minusta hassulta sätkä suupielessä - ei vain näytä oikealta.
Minä taas tykkään polttelevasta Shikestä... :D Jollakin oudolla tapaa se vaan sopii Shikelle... kyllähän Shikke on melko babyface poltteluun, mutta kenellä muullakaan nyt noista nuorukaisista olisi siihen asennetta?

Olen kyllä samaa mieltä siitä teoriastasi, Shikke varmaan lopettaa kun saa kostettua Hidanille (joka vaatii enemmän kuin päiden katkomista XD) ja kaikkea... Odotan kyllä sitä kun vaikka Ino alkaa jäkättämään Shikelle tupakan vaaroista ja että se "vie seitsemän minuuttia elämästäsi"... Not going to happen, I know, mutta se olis kivaa... ;___;

Damn tuli taas Asumaa ikävä. Samperin Kishi.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:Hassua sinänsä, että kauhean monet valittavat siitä, että 15-vuotias poika rupesi tupakoimaan (henkkohtaisesti ennustaisin että hän tekee sitä nyt ikään kuin näyttääkseen, että Asuma on hänelle tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä, mutta lopettaa sitten kun on kostanut tämän puolesta ja saanut jutulle kunnon päätöksen), mutta kukaan ei valita siitä, että 12-vuotiaat lapset hakkaavat ja tappavat toisia, ja ovat jatkuvasti kuolemanvaarassa. Double-standards?
Asumakin kerkesi melkeen kuolla johonkin keuhkosyöpään...

minä tykkään kessuhuuli-Shikestä, musta se näyttää just kivan rennolta rebeliltä. ja tupakansavu-kiehkurat on musta kamalan esteettisiä, joten tykkäsin siitä katselen savun hajoamista taivaan tuuliin -hengailukohdasta.

tupakointi on paitsi typerää myös kamalan kallista. oksettavaksi en sano kun kuitenkin ite jaksan raahautua kuudennesta kerroksesta alas ulos kylmään sitä varten. Mutta tyhmää se on.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

tupakointi on paitsi typerää myös kamalan kallista. oksettavaksi en sano kun kuitenkin ite jaksan raahautua kuudennesta kerroksesta alas ulos kylmään sitä varten. Mutta tyhmää se on.
On pakko sanoa tosi *äitimäisesti* että mehän keskustelemmekin fiktiivisestä maailmasta. Mistäs sitä tiedettäis jos Kishmimoton Konohassa tupakat sisältävätkin terveellisiä aineita, jotka kehittävät Shikan aivoja vieläkin paremmaksi. Konohassa vaikuttaa olevan kuitenkin yllättävän järkeviä ihmisiä, koska polttaako nykyään kukaan muu kuin Shika (ennen Asuma)? ^_^

Tupakoiminen mangassa ja animessa herättää mielestäni hiukan kovismaisia ajatuksia. Hahmoista tulee jopa hiukan uskottavampia. Ja kerran hahmoilla ei näy iljettäviä keltaisia hampaita, ääni ei kuullosta möreältä eikä tarvi haistella pahaa hajua, on se ihan OK, vaikkakin antaa erittäin huonon kuvan nuoremmille katsojille (jos Narutolla sellaisia on).

Minussa Asuman polttelu herätti kyllä pientä hilpeyttä enkä voi kieltää etteikö se sopisi Shikalle jopa paremmin kuin Asumalle. Milloinkas Asuma aloitteli tupruttelunsa? Olisi ollut mukava nähdä, miltä hän näytti kun aloitti huonon tapansa. Olikohan Asuma Shikan ikäinen nuori poju.

Silloin asiat menevät yli, jos Shikalle jostain kumman syystä rupeasi kasvamaan partaa. (~painajaisia tulee uniini~)
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Siiwi kirjoitti:Silloin asiat menevät yli, jos Shikalle jostain kumman syystä rupeasi kasvamaan partaa. (~painajaisia tulee uniini~)
Onhan Shiken iskälläkin parta, niin tuo voi olla jopa mahdollista... :D

Mutta voi luoja jos niin käy. XD Ei mitään vastaan, mutta kyllä se vähän hullunkuriselta näyttäisi...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

joo aika outoa nähdä shikamarun polttavan :D sanoisin et ei sovi sitten yhtään sen tyyliin oikeen.. ja aika tyhmä veto ruveta jonku sensein takia polttamaan ja myrkyttämään keuhkonsa mutta annetaan shikalle anteeksi koska hän on vain piirroshahmo 8)
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Vähä mua ärsytti NIIN lujaa kun Shikamaru alkoi polttaa... Typerä pälli, ei ninja voi polttaa, joku Kakashi tai Kiba haistaa sen savun kilometrin päähän ja kuka tahansa random chuuninkin jo jostain kymmenestä metristä... Nyt viholliset saa sen kiinni ja tappaa senkin... Noh, ei nyt ehkä ihan, mutta erottuva haju ei ole kyllä ninjalle hyväksi.

Ja muuten, heiman toivoisin nyt jotain TemaShika kohtausta jossa Temari tulisi hieman puhumaan Shikamarulle järkeä ja kertoisi sille ettei kannata nyt tuhlata puolta elämää jonkun senseinsä suremiseen... Ja sitten Shikamaru ja Temari vois elää onnellisina elämänsä loppuun asti... <3 Ihkudaa, ei kyllä varmaan tule tapahtumaan... -__-'

Mitäs muuta kivaa pitikään sanoa... Joo, Kakashin ja Naruton "I like you"-kohtaus oli jotenkin typerä, ainakin minun mielestäni. Eräs kaverini povasi että nauraisin sille ihan huluna, mutta olin vain ihan tavallinen... Jos eläisin animessa, olisi suuri hikipisara valunut otsalleni -__-' Mutta joo, on se kivaa että Narutossa on yaoi-viittauksiakin... ^^
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Gama-Kaeru kirjoitti:Ja muuten, heiman toivoisin nyt jotain TemaShika kohtausta jossa Temari tulisi hieman puhumaan Shikamarulle järkeä ja kertoisi sille ettei kannata nyt tuhlata puolta elämää jonkun senseinsä suremiseen... Ja sitten Shikamaru ja Temari vois elää onnellisina elämänsä loppuun asti... <3 Ihkudaa, ei kyllä varmaan tule tapahtumaan... -__-'
...Olenko ainoa koko intarwebissä joka ei shippaa Shikamarua ja Temaria?! D:

*mutisee epämääräisyyksiä*

[/täysin off]
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:...Olenko ainoa koko intarwebissä joka ei shippaa Shikamarua ja Temaria?! D:

*mutisee epämääräisyyksiä*

[/täysin off]
Mä shippaan Shikaa kaikille. >:D Temarille, Inolle, eikä se naisiinkaanlopu. Shika on tha smex, kaikki ansaitsee osan Shikkeä. D: (ShikaNaru forevah maaan)
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Hä? Mä oikeesti luulin että toi Kakashin "I like you" oli joku kääntäjän pelleilemä vitsi o.o

nyt kyllä alko jostain syystä pelottamaan.. mutta ehkä vain siksi etten kannata kakanarua XD
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Nekotsume kirjoitti:Eehh.....Hidan the Talking Head ei naurattanut?
Ei.

Ja enpä tiedä mitä tyä muut olette ajatelleet tuosta Kurenain ja Asuman suhteesta mutta minulle ainakin tuli heti silloin mieleen kun Asuma puhui siitä kuninkaasta jota pitää suojella tms. että jaaha, Kurenai on paksuna.

Ei harmainta havaintoa voisiko näin olla eikä kyllä henkilökohtaisesti kiinnostaisikaan mikään "Oooooooi miten shöpö vauveli kunpa Asuma olisi näkemässä!!!1" -kohtaus \o/

Niin ja hei, meitäkin on jotka eivät varsinaisesti shippaa ketään, how's zat biotches.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tykkäsin ^^ Ihan hyvä chappu.

- Tosin ei tuo Kakashin ja Naruton kohtaus ollut mitenkään erityisen hauska.
- Naruto näytti hautajaispuvussa vanhemmalta, coolilmalta ja ennen kaikkea kovasti Yondaimelta.
- Shikamaru oli chakra-veitsen kanssa myös erittäin kovis.

Ja silleen.. Seuraavaa innolla odottaen ^^
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Dragonmaster kirjoitti:Ja enpä tiedä mitä tyä muut olette ajatelleet tuosta Kurenain ja Asuman suhteesta mutta minulle ainakin tuli heti silloin mieleen kun Asuma puhui siitä kuninkaasta jota pitää suojella tms. että jaaha, Kurenai on paksuna.
:O

MY GOD. Se kuulostaa minusta ainakin tähänastisista teorioista parhaalta. D: Alan uskoa tuohon kunnes joku antaa paremman. *nodnod* Ihmekös se mekko oli minusta vähän tavallista isompi...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Dragonmaster kirjoitti:
Ja enpä tiedä mitä tyä muut olette ajatelleet tuosta Kurenain ja Asuman suhteesta mutta minulle ainakin tuli heti silloin mieleen kun Asuma puhui siitä kuninkaasta jota pitää suojella tms. että jaaha, Kurenai on paksuna.


:O

MY GOD. Se kuulostaa minusta ainakin tähänastisista teorioista parhaalta. D: Alan uskoa tuohon kunnes joku antaa paremman. *nodnod* Ihmekös se mekko oli minusta vähän tavallista isompi...

Tuntuuaika järkeenkäyvältä. Itsekin ihmettelin miksei Kurenai ole itse ninjana pomppimassa jossain tehtävässä. Ja jos näin on, tulee lapsesta tietty joku Asuma Junior. :roll:
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Siiwi kirjoitti:Tuntuuaika järkeenkäyvältä. Itsekin ihmettelin miksei Kurenai ole itse ninjana pomppimassa jossain tehtävässä. Ja jos näin on, tulee lapsesta tietty joku Asuma Junior. :roll:
Kiitos kun annoit mielikuvan parrakkaasta vauvasta joka vetää ihan homona jotain sikaria.

Anteeksi, ei minulla muuta ollutkaan.
Kuva
Vastaa Viestiin