330 // Skanlaatio

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Dragonmaster kirjoitti:Ja enpä tiedä mitä tyä muut olette ajatelleet tuosta Kurenain ja Asuman suhteesta mutta minulle ainakin tuli heti silloin mieleen kun Asuma puhui siitä kuninkaasta jota pitää suojella tms. että jaaha, Kurenai on paksuna.
Oh My GOD!! Enpä olisi tuollaista ikuna ajatellutkaan.... Olen ihmiessäni ja ylistän tuota teoriaa suuresti... Tässä uusin teoria johon alan uskoa. Ja siinä olisi ainakin jotain uutta mitä ei Narutossa olekaan sattunut aikoihin...

Ja tämän takiahan se Kurenai vain oli kotona kukkia kastelemassa kun muut hyppivät missiooneilla, eihän ninjailu nyt sovi yhtään raskaana olevalle naiselle...

Ps. Olen yhä ihmeissäni...
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

frostious kirjoitti: ...Olenko ainoa koko intarwebissä joka ei shippaa Shikamarua ja Temaria?! D:

*mutisee epämääräisyyksiä*

[/täysin off]
ET OLE. Minä en voi sietää Shikamarun parittamista yhtään kenellekään, kaikista vähiten Temarille... D: eiiiii...

Ja muutamien viikkojen tauon jälkeen Naruto oli taas... vau. Hitsi, tykkään tästä sarjasta yhä edelleen yhtä paljon. Eikä minua häiritse muuten ollenkaan että huumorin määrä on vähentynyt huomattavasti.. O_ö Ei tämä juoni enää kovin iloinen ole. Tai ehkä kaikki ovat vain kasvaneet.

Shikamarulle sopii tupakointi, vaikken itse tapaa tue laisinkaan. Yh. :B Nyt säälittää tiimi kymppi ja Kurenai kyllä kovasti.

Tuli Asumaa taas ikävä. T__T oi julmuri-Kishi.............. (Naruto on ihan Yondun näkönen..O____O härrekyyd..niin..... aikuisen.... where did my little boy goooo... )
Vastaa Viestiin