346. The New Jutsu's Secret!!

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Mazzarello kirjoitti:Ohho, olipas yllätys... tai, ei ehkä niin jos toi orochimaru meniki vain yhdisty sasuken kanssa (eli se ei vielä kuollu) mutta eipä kerrottu lissää :D seukkia chapua vain odotellessa 8) jooohh ja kukas toi mönjämies tossa lopussa oli ? o.O oonks missannu jonkku chapun jossa tota on esitelty?
Ei ainakaan minun mielestäni ole sitä ennen esitelty. Ja olen kyllä kaikki chaput lukenut.

Ja tosi mielenkiintoiseksi menee. Sasukesta tulee hetkihetkeltä kiinnostavampi hahmo.
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Mazzarello kirjoitti:kukas toi mönjämies tossa lopussa oli ? o.O oonks missannu jonkku chapun jossa tota on esitelty?
Nimi on suigetsu, sukupuoli mahdollisesti nainen. Eikä olla esitelty vielä.
Omaa todennäköisesti jonkin vesipohjaisen bloodlinen, miltei tyyliin liquid snake...

( hänen ulkonäkönsä toi muuten mieleen muuan kimimaron ;) )
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Nimi on suigetsu, sukupuoli mahdollisesti nainen.
Tuosta nimestä sen verran, että minulla ainakin kahdessa käännöksessä mitä katsoin, mainittiin olion nimeksi Mizugetsu. Vaihteleekohan se sitten kääntäjien keskuudessa?
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Siiwi kirjoitti:
Nimi on suigetsu, sukupuoli mahdollisesti nainen.
Tuosta nimestä sen verran, että minulla ainakin kahdessa käännöksessä mitä katsoin, mainittiin olion nimeksi Mizugetsu. Vaihteleekohan se sitten kääntäjien keskuudessa?
Mietin ihan samaa. Tosin Mizuketsu tuntuu minusta muutenkin jotenkin osuvammalta n_n Siis... vain mun mielestä.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Mizugetsu on väärä käännös - tyypin nimihän tulee kahdesta kanjista, vedestä ja kuusta. Vesi voitaisiin sanoa myöskin 'mizu', mutta nimen vieressä olevien furiganojen mukaan nimi lausutaan 'Suigetsu'.

Jos osaatte katakanoja, tässä on frame alkuperäisestä chapusta.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Houuu, arvasinhan minä että Saske voitti. Siis jäikö se Oro-setä nyt Sasuken ruumiiseen tavallaan? Ainakin Sasuken kommentti "more like I've taken over" puhuisi sen puolesta. Håhåhåå...

AGSDFJGH! Irti Kakuzusta, PRKL! >:F Se on niin väärin että Kakuzu on niin... GWAH jop ruumiinavauksessa. ;_____; Olen varmaan jotenkin sairas. Tai sitten se on vaan tosi asia. *kärsii*

Minulla on epäilykset että kohta tuolta tankkereista alkaa paljastua jotain elementtien fyysisiä olomuotoja tai vastaavia. Ainakin tuo Suigetsu viittaisi siihen suuntaan. Tai ainakin niin minä epäilen. >___> Jee, Saske perustaa oman pikkuarmeijan joka palvelee häntä kyselemättä. .___.

...dear God I hope not.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Bittenshi sanoo:
Jee, Saske perustaa oman pikkuarmeijan joka palvelee häntä kyselemättä. .___.

...dear God I hope not.
Niin, sehän se vielä puuttuisi että hän seuraisi Oron jalanjälkiä ja hankkisi jotain kaunispoikia joukkonsa täyteen..They are the bishiearmy!

....xD

Ja tosiaan, uusi hahmo näytti takaapäin hieman Kimimarolta. Olisi aika mielenkiintoista jos Sasuke tosiaan lähtisi vapauttaa vankeja Oron piilopaikasta, ehkä, ehkä ei.[/b]
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

No voi jeesus.

En kyllä ala jos Orochimarusta päästiin noin vähällä, vaikka en oikeastaan voi sietää koko hahmoa... Se on silti mielenkiintoinen, vaikka en siitä pidäkään, ja siksi se on hahmona hyvä, ja siksi en halua että joku 15-vuotias rääpäle tekee siitä noin helposti lopun D: Toivon vain, että se elää jossain Sasuken sisällä (ilmeisesti tuo nyt oli Sasuke), vaikka ajatus minua oikeastaan kuvottaakin.
Aya-san kirjoitti:Niin, sehän se vielä puuttuisi että hän seuraisi Oron jalanjälkiä ja hankkisi jotain kaunispoikia joukkonsa täyteen..They are the bishiearmy!
En nyt kyllä ihan käsitä, mitä Sasuke meinaa tehdä tuolla Suigetsulla/Suigetsulle, mutta toivottavasti ei ainakaan tuota xD
Enkä tuosta vapautetaan kaikki Orochimarun vangit-jutustakaan tiedä, minulle ainakin tulee siitä mieleen joku koko perheen jenkkileffa jossa pelastetaan pupuja jostain labrasta -_o Ja Sasuke yhdistettynä siihen mielikuvaan on aika pelottavaa... :'D
Lucy kirjoitti:Ei hemmetti...... Siis Sasuke hymyili..? O.O
Heh, se tosiaan oli ihan piristävää :D Vaikka kyllähän se ennenkin on tuollaista muahahamäoonparas-hymyä hymyillyt. Olisi vain kiva nähdä Sasuke joskus oikeasti, aidosti hymyilemässä tuon bitch-virnuilin sijaan. Tai itkemässä o_o
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Sham kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:Niin, sehän se vielä puuttuisi että hän seuraisi Oron jalanjälkiä ja hankkisi jotain kaunispoikia joukkonsa täyteen..They are the bishiearmy!
En nyt kyllä ihan käsitä, mitä Sasuke meinaa tehdä tuolla Suigetsulla/Suigetsulle, mutta toivottavasti ei ainakaan tuota xD
Enkä tuosta vapautetaan kaikki Orochimarun vangit-jutustakaan tiedä, minulle ainakin tulee siitä mieleen joku koko perheen jenkkileffa jossa pelastetaan pupuja jostain labrasta -_o Ja Sasuke yhdistettynä siihen mielikuvaan on aika pelottavaa... :'D
LOL! Kiitos mielikuvasta:
"This is Suigetsu! S/he followed me home! Can I keep it? : DDDD"

Joo ei... en minäkään pidä ajatuksesta. Toivottavasti vain tämä yksi ja jonkin tärkeän syyn vuoksi.
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

MIELENKIINTOISTA

Tobi parkaa aina mollataan. Mutta uhkaa tulla taas mielenkiintoinen chapu......
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Tonnikala kirjoitti:MIELENKIINTOISTA

Tobi parkaa aina mollataan. Mutta uhkaa tulla taas mielenkiintoinen chapu......
Öh. Se oli feikki summary. Itse chapu on julkaistu jo.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Pöh.. Kishimoto on ilkeä, kun pistää minut taas pitämään Sasukesta :p
Todella mielenkiintoinen chappu, kiinnostaa kovasti tämä Kimimarun näköinen uusi hemmo ^^
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Itestäki tuli Sasuke fani nyt ku näytti vähän taitojaa ja tappo Oron. Naruto on taas ihan tylsä niin kuin ennenkin, oppii yhden ison jutsun ja kaikki ovat wow. Pidän enemmän monipuolisuudesta. Ois paljon hienompaa jos se käyttäis sitä Kyyubin chakraa hyväksee, mut ei :E
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

circol kirjoitti:Itestäki tuli Sasuke fani nyt ku näytti vähän taitojaa ja tappo Oron. Naruto on taas ihan tylsä niin kuin ennenkin, oppii yhden ison jutsun ja kaikki ovat wow. Pidän enemmän monipuolisuudesta. Ois paljon hienompaa jos se käyttäis sitä Kyyubin chakraa hyväksee, mut ei :E
Niinpä se oppi uudet mahti jutsun ja se ei voi enään käyttää sitä :lol:
tai voiha se käyttää sitä mut se ei ole kannattavaa.... hommais mieluummin jonkun aseen kuten katanan kuten Sasukella ja lisää siihe sitä windiä kuten Sasukse se ois aika coolia...
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

circol kirjoitti:Itestäki tuli Sasuke fani nyt ku näytti vähän taitojaa ja tappo Oron.
Käännöksen perusteella Orochimaru ei ole kokonaan poissa pelistä. Näin ainakin käsitin. Suora lainaus Hisshouburaikenin käännöksestä:
Kabuto: Orochimaru-sama..... is... dead...
Kabuto: Wait.. It's more like
Sasuke: I've taken over.

Tuo viittaa melko vahvasti siihen että Orochimaru on elossa vielä ainakin jossain muodossa. Kummittelee Sasuken alitajunnassa Bleachin Ogihcin tapaan?
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Vastaa Viestiin