347. Detour!!

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Jayness kirjoitti:Myönnettäköön, että tuo 'Boy on boy' meni slightisti överiksi, niin henkilökohtaisesti en ymmärrä miten jotkut voi ottaa tuon huumorikevennyksen noin.... raskaasti.

Pointtini on, että on sitä aiemmin ollut... lähinnä tosin sexyjä muijia ja haaremi jutsuja, mutta kun vaihteeksi tuotetaan toista ääripäätä... ollaan heti wineettämässä, että "Olipas ajanhukkaa!"
Luitteko edes koko chapua? Kyllä siinä tuli aika tärkeeä asiaa Sasuken ja etenkin Suigetsun kohdalta. Itse en ainakaan alistuisi morkkaamaan koko chapua sillä sehän eteni ihan mielenkiintoisesti.

Relatkaa, ihmiset n_n *jakaa pipareita*
En tiedä muista, mutta minä ainakin olen aina inhonnut Oiroke no Jutsua. Joskus se on ehkä ansainnut väsyneen hörähdyksen, mutta minusta se on aina ollut älyttömän tyhmä vitsi. Tässä luvussa se vitsi onnistui vaan vetämään pohjat. Tämän tietenkin olisin voinut ohittaa olankohautuksella jos Kishi

a) ei loisi pahiksia jotka se viime tapauksista päätellen tappaa heti kun niiden supervoimista on litkitty mehut loppuun.

b) osaisi kuljettaa tarinaa johdonmukaisesti tai muuten sujuvasti.

c) olisi osannut sijoittaa vitsinsä jonnekin... en edes tiedä minne. Jonnekin missä se ei ole nihkeä antikliimaksi.

Niin kauan kun jaksan uskoa/toivoa että Kishi tekee vielä ehkä jotakin niin että minäkin tykkäisin, jaksan myös taivastella sitä että hän tekee juuri niin kuin en toivoisi. Fanius ei ole aina välttämättä sitä että tykkää jostakin 24/7 ja heittää raikuvat aploodit päälle.
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Viittaperkele kirjoitti: Niin kauan kun jaksan uskoa/toivoa että Kishi tekee vielä ehkä jotakin niin että minäkin tykkäisin, jaksan myös taivastella sitä että hän tekee juuri niin kuin en toivoisi. Fanius ei ole aina välttämättä sitä että tykkää jostakin 24/7 ja heittää raikuvat aploodit päälle.
Oi ja enhän minäkään tarkoittanut, että kaikesta on pakko pitää :3. Siksi yritinkin antaa leppoisan kuvan tuossa aiemmassa viestissäni.
Mitä hain takaa oli se, että niin moni puhui jo todella murskaavaan malliin... ihan kuin sarja olisi nyt menny kokonaan pilalle. On ihan itsestään selvää, että kaikesta ei voi pitää. Siksi minäkään en fillereitä loppuun asti kattonut.
Pitää silti muistaa, että tämä on vain fiktiota ja Kishimotokin (avustajineen) on vain ihminen/siä, joka yrittää parhaansa tuottaa matskua joka kiinnostaisi faneja. : D
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Nekotsume kirjoitti:: D Pitipä käydä pitkästä aikaa katsomassa millaisia reaktioita tuo uusin chapu täällä sai aikaan... Oli meinaan chapun tulopäivänä mielenkiintoista kun deviantArtissa ilmaantui aiheesta useita journaaleja täysin caps lockilla otsikoituna ja vieläpä spoileriarttiakin useampi kappale hyvin lyhyessä ajassa. On se mielenkiintoista että fanisuosikkihahmoja ja hyvin tärkeitä pahiksia voidaan nirhailla miten sattuu, mutta vasta tämä saa aikaan tälläisen polemiikin...
Joo minuakin tämä huvitti. Narutofanin chapter rating kohosi taivaisiin hetkessä ja hauskoja kuvamanipulaatio-versioita SasuSai-jutsusta löytyy jo vaikka kuinka monta.. Ai että Narutofandom on ihana <3

http://community.livejournal.com/chuuni ... tml#cutid1
(rullatkaa postausta alas, siellä on lisää...)
Viimeksi muokannut Lucy, La Maalis 24, 2007 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Juu, itse olen aika sekaisin tästä koko jupakasta... Sinäänsä juttu oli huvittava, mutta toisaalta sarja on kyllä hieman vajonnut, enkä tarkoita vain tätä juttua. Tärkeintä on se, mitä Kishi tekee seuraavaksi. Sarjaa ei todellakaan ole pilattu, mutta minun mielestä pitäisi alkaa rullaamaan ja kunnolla, tai muuten alkaa vähän ikävältä näyttää... Mutta kuten sanoi, olen aika sekaisin, enkä oikein osaa sanoa mitään järkevää koko jupakasta...

Ja tosiaan, kaveri lähetti taas yhden muokkauksen, samaa luokkaa kuin alkuperäinen, pervoudessaan siis Kiitos avusta circol ^^
Ääh, anteeksi tuo pitkä osoite, koitan korjata asian, mutten oikein hallitse kaikkia juttuja, Toisaalta joku modekin voi pienentää sen jos ehtii.
Viimeksi muokannut hyu, La Maalis 24, 2007 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Jaxoni kirjoitti:Niin tosiaan, jos kaikki a) b) ja c) kohta noin harmittaa niin herra on hyvä ja lopettaa naruton lukemisen ja rupee rustaan ite omaa täydellistä animee.. Muuten voitkin olla ihan hiljaa.
No aw, eikö pikku narutardi kestä että joku kehtaa olla toista mieltä jostain asiasta? *taputtaa pään päälle*
Kyllä Narutosta saa täällä esittää negatiivisia ja/tai muista eriäviä mielipiteitäkin - eivät kaikki täällä tykkää sataprosenttisen ehdottomasti kaikesta mitä Kishimoto ulos suoltaa, eikä ole tarviskaan.

(Ps., opettele siistimään quoteja.)
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

[off]
Jaxoni kirjoitti:Niin tosiaan, jos kaikki a) b) ja c) kohta noin harmittaa niin herra on hyvä ja lopettaa naruton lukemisen ja rupee rustaan ite omaa täydellistä animee.. Muuten voitkin olla ihan hiljaa.
Niin kauan kun klikkaamalla "Post reply" -nappulaa eteeni ilmestyy tällainen kiva tyhjä tila johon muodostuu kirjaimia painamalla näitä hauskoja nappuloita, joudun valitettavasti kieltäytymään olemasta hiljaa.

[/off]
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Damn, I love suigetsu. Ootan kun se pääsee tositoimiin tuon miekan kanssa. Pitkästä aikaa näkee tuotakin. Ootin että Inari tulla pöllähtää jostakin nurkan takaa sassen naaman eteen.
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Älkää nyt taas alkako tapella. Joku tykkäsi, joku ei. Mutta meni joo vähän liian pitkälle kun heti hirveät kitinät päälle kun Kishi heittää vähän fanserviceä, ei itse fanservice siis. hah. Sisäinen Sasuke-fanityttöni heitti voltteja ja tykkäsi kovasti, sanon kiitoksia. (Siitä yaoi-kohdasta, shoujo-ai lähinnä inhottaa. ) Kishillä taisi olla tylsää joten päätti pistää väliin vähän kevennystä, huumorihan tästäkin sarjasta on hävinnyt lähes kokonaan. (onpa se hyvä vai huono juttu, en osaa sanoa.)

Mie tykkään Narutosta edelleen yhtä paljon kuin aina ennenkin, eihän se täydellinen ole mutta mikä nyt olisi. Suigetsu vaikuttaa aika mielenkiintoiselta tyypiltä, vaikka hampaat onkin... epämääräiset. Kiva chapu, joka tapauksessa. Lakkasin odottamasta suuria jo kauan sitten, kunhan jotakin tapahtuu niin olen tyytyväinen, mitä sitä turhia itkemään. Kishi tekee mitä tykkää.
Vastaa Viestiin