Mitäs luulette...

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

<!--QuoteBegin-Emmy+Jun 4 2005, 14:39--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Emmy @ Jun 4 2005, 14:39)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->...Mutta sanoisin että se olisi aika hurja loppu jos Naruto kuolisi lopuksi O.o Siis ei mitenkään vanhuuteen...[/quote]
Ihminenhän ei voi kuolla "vanhuuteen" vaan se on kiertoilmaisu sairauksille tai kehon heikentymiselle, jota Narutolle ei tule tapahtumaan sen demoniketun takia.
Kuva
Iruka25
Rookie
Rookie
Viestit: 56
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 16:48

Viesti Kirjoittaja Iruka25 »

No se olisi sit aika surulista jos Naruto kuolee.... :( mut katsotaan mitä tapahtuu...
Iruka:"I was so lonely....with my parents gone.<br>I became the class clown...ijust wanted someone to notice how good i was...to be proud of me.<br>It hurt so much.....snif."<br><br>Naruto:.....<br>Iruka:I know that,Naruto.I was so hard on you,yelling,scolding...it must have hurt...Forgive me.If i´d been a teacher...a better self...maybe neither of us would have come to this.<br><br>Tuli vähän pitkäksi...
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

oikeastaan tarkemmin ajatellen Naruto ei ole sellainen sopiva henkilö hokageksi.
aatelkaa jos naruto kasvaa isoksi ja siitä tulee semmonen yondaimen oloinen henkilö joka on rauhallinen ja niin pois päin. sarjassa ei olisi mitään seurattavaa!
Minusta naruton kuuluu tuollainen miksi tekijä on alunperin luonut.

No jos Naruto kuolee sarjan lopussa niin se kait olisi siistiä ! B)
Kuva
Avatar
Zeff
Genin
Genin
Viestit: 171
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 08:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Zeff »

Narutosta tulee Hokage ihan varmasti!! :D
Kuva
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Se syö liian paljon ramenia ja tukehtuu siihen ku se on jo satavuotias Hokage! Eli onnellinen loppu, nimittäin se delaa lempiruokaa suussaan. Hmm... Miks must tuntuu... Never mind.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

<!--QuoteBegin-tsuki+Jun 27 2005, 20:32--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (tsuki @ Jun 27 2005, 20:32)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> . [Sasuke on vielä pahan puolella ja jotenki kummallisesti tappanut Itachin]
[/quote]
IIIIIIIIk! Ei se saa tappaa häntä.Tai minä tulen jotenkin tuonne Naruto maailmaan ja "tapan" Sasuken.

Sasuke yrittää tappaa Sakuran ja Naruton.Vaikka itachi on "kuollut" se pysäyttää Sasuken ja sanoo hänelle jotain.Sasuke kuulee ne sanat mitä hän sanoi ja heittää hänet kauas pois.Itachi sanoi hänelle:"Nuo kaksi olivat sinun kavereitasi,mutta sinä tapat heidät!Toinen oli aivan sinuun pihkassa,kunnes sinä tulit Oron puolella.Sääli heitä!"
Sasuke:"Ha! Sinun on hyvä sanoa kun sinä tappasit meidän vanhenmamme!Ja sinun klaanisi!"
Sitten Sasuke heitti hänet syrjään.
Itachi näkee kuinka Sasuke hyökkää avuttoman Sakuran kimppuun,mutta Naruto tulee eteen.Itachi tönäsi veljensä pois .He lensivät ilmaan ja verta lensi.Sasuken nyrkki lävisti Itachin rinnan.Kaikki katsoivat hämmästyneenä.Itachi putoaa alas.Sama tekee Sasuke,mutta nousee äkkiä ylös.Katsoo veljensä,joka on kuollut.Ja sitten Sasuke juoksee Sakuran ja Naruton kimppuun.Naruto saa voimia lisää ja juoksee Sasuken kimppuun.Sasuke lensi ilmaan ja sai takaisin oman vartalon ja kaiken.Hän näki kuoleen veljensä makamassa nurmikolla.Sasuke menee hänen viereen.Itkee ja kanta hänet pois kaikesta taistelusta.Hautaa hänet ja on haudan vieressä koko loppu päivän.Ja mietti nyt että hän on se tappaja!

Joo,ei ollut kovin hyvä! :D
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Olisi parempi jos Sasukea ei enää nähtäisi koko sarjassa.
Naruto voi kuolla lopussa
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Tietysti se jää henkiin.. eihän siitä voi tulla hogake muuten.. ja onhan se pääpäähenkilö
Kuva
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Lopus joku akatsuki tai joku hyökkää konohaan, sit konohan ninjat ei pärjää ja meinaa käydä huonosti, mutta lopussa naruto raivostuu ja demon ketun avulla hoitelee viholliset ja sit siitä tehdään hokage ja se päättyy siihen :wink:
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Tietenkään se ei kuole. Naruto ei ole sellainen sarja jossa päähenkilö kuolee lopussa, daah. Mutta ihan oikeasti, en minä usko että hän kuolee. Se olisi todella huono loppu sarjalle.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Olisi aika hölmöä jos se kuolis ellei sitä tehtäs hyvin...
Mutta luulen että sarjassa vois tulla vielä muita jinchuurikeja(esim. kilpikonna-demoni, kolmihäntäinen, me likes). Luulen että sarjas tapahtuu vielä paljon ja tulee happy ending. Mun mielestäni noi "Joku-kuolee-Naruto-raivoo-Kyuubi-tulee-Naruto-tappaa-pahiksen-siit-tulee-Hokage-ja-sarja-loppuu-teoriat" ei oikein toimi. Joku tärkee kuoli, mitä välii must tuli Hokage-hommat ei vaan sovi Narutoon. Ja et Itachi hyökkäis Konohaan, just joo. Ja sarja loppus heti ku Narutost tulee Hokage, en tykkää. Toisaalta, ei minulla ole paljon parempaa teoriaa esitettävänä, lukisin vaan sarjan loppuun.
Viimeksi muokannut hyu, La Joulu 10, 2005 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Jollu13 kirjoitti: Mitäs luulette kuoleeko Naruto mangan lopussa vai jääkö hän henkiin ja jatkaa seikkailuaan?
Ei kuole. Se olisi todellakin tosi huono lopetus.. =/ Ja se ei minusta tunnu olevan edes mitenkään Kishimoton tyylistä että Naruto sitten lopussa delais.. tai jos delaakin niin sen on oltava tyylillä sitten myös. Mutta en osaa ainakaan kuvitella sen kuolevan... naah.

Minä olen aina ajatellut että sarja loppuu jotenkin nätisti.. suurien kohellusten ja kuolemien yms. jälkeen. Ja ihan lopussa sattaa olla muutama kuva jostain sellasesta joka näyttää että jep, nyt se Naruto onkin sit Hokage. Sellasella hienolla tavalla. =)
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Loppuiski siihen kuinka Narutosta tulee Hokage. Tai no, jos ei loppuis aivan siihen. Vois esim. kertoa minkäslainen Hokage Narutosta sitten tulikaan ja mitä se oikein teki ja niin edespäin. Katotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Siitä on PAKKO tulla Hokage. :D (Ja Sasuke voi olla joku ANBU-kapteeni kun TOTTAKAI se tulee takaisin.) ;D

Ja iso plussa siitä jos Sasuke tappaa Itachin. :P Tiedä häntä tuleeko se sitten siitä onnelliseksi. Mistä vetoa että se sitte myöhemmin lopulta katuu sitä. (Ja pakkohan Sasuken on hankkia joku tytsy itselle, vaikken mä usko et se ihan heti oppisi kunnolla rakastamaan. :P Kun Uchiha-klaanihan pitää herättää uudelleen henkiin.) En kyllä haluaisi - syystä tai toisesta - parittaa Narutoa juuri kenellekään.. O__o Ei Sakuralle, ei ikinä! Huh.

Muthei. Kuka sitä tietää ja Kishimoto-sensei tuskin on paljastamassa ihan heti miten Naruto päättyy.

Ainut mitä mä todella toivon on että se päättyy onnellisesti.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Anteeksi tuli jotain söhlättyä muokkauksen kanssa :oops:
Kuva
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

mää veikkaan ettei naruto kuole ainakaa.... se loppuu onnellisesti ... naruto ja sakura menee naimisiin ja tekee penskoi xD sit tulee naruto 3.... naruto 20Vuotias (narutosta tuli 16V hokage xD) hokage ja sillä on pari lasta sakuran kaa... .. ja sen lapset kidnapataa ja siitä alkaa naruton uusi seikkailuT uusiks :P xD 8)
Viimeksi muokannut XSamirX, Su Joulu 18, 2005 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin