Chapter 371

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Vastaa Viestiin
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Chapter 371

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Juu, kuten sanoin. Pirun hyvä chapter. Turhan lyhyt vaan. Innolla uutta odotellesssa
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Chapter 371

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Ok chapu vaan sen takia, että olin jo kärsimässä vakavia sasukenpuutteesta aiheutuneita vieroitusoireita. En varmaan enää pysy hengissä jos Sasuke taas häipyy kuuseen tämän arcin jälkeen. Taitaapa tällöin jäädä naruto minulla tauolle...

Alkaa vaan entistä enemmän vaikuttaa siltä, että Madara on Uchiha-verilöylyn takana. Voin jo kuvitella kuinka Itachi on selittämässä totuutta Sasukelle ja Madara ilmestyy Itachin taakse tappamaan hänet sanoen "sinua ei enää tarvita." Tämän jälkeen Madara iskee ilkeät kyntensä ällistyneeseen Sasukeen.. Toivottavasti Pein/Jiraiya -faittoon ei kulu liikaa aikaa, jotta päästäisiin käsiksi Madaran motiiveihin.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Chapter 371

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

^ Tuo kuulostaa jotenkin tutulta. o___O Joko olen lukenut samanlaisen juonenkäänteen jostain fanficistä tai sitten katsonut jonkun samanlaisen sarjan...

Vähän falskiksi jäi. Ilm. PainDei näyttää verrattain pelottavalta, Pain ja Konan taitavat olla Yondyn tiimitoverit ja blablabla. .____. En tiedä, ei oikein ollut tartuntapintaa tässä chapussa.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Chapter 371

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Bitenshi kirjoitti:^ Tuo kuulostaa jotenkin tutulta. o___O Joko olen lukenut samanlaisen juonenkäänteen jostain fanficistä tai sitten katsonut jonkun samanlaisen sarjan...
Jos muistuu mieleen ni kerro mullekkin. Tuo kohtaus vaikuttaa mielessäni niin upealta XD vaikka kliseinen onkin >_____>

Mieltäni lämmittää paljon se fakta, että Kishimoto on alusta alkaen suunnitellut tätä Madara-Akatsuki -sotkua. Itachin sanat kolmannesta MS-käyttäjästä ovat todisteena ja pitkin tarinaa on ollut palasia Madarasta. Nyt ei myöskään enää vaikuta niin kämäseltä että anime shippuudenissa oli se Sasuke/Kyuubi-dialogi Madarasta.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Chapter 371

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Omg! Jos ei näy Sasukee ni mä teen itsarin!!!!!!!!!!!! Vittu menihän tuokin madara juttu läskiksi. stna. :|
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Chapter 371

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Jatimatic kirjoitti:Omg! Jos ei näy Sasukee ni mä teen itsarin!!!!!!!!!!!!
Mukavaa että minulla on kohtalotovereita <3

On se vaan niin väärin, että joku lukee sarjaa hahmojen, eikä niitten kämästen faittojen takia.. sigh...
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Hölmö
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: La Kesä 16, 2007 23:56

Re: Chapter 371

Viesti Kirjoittaja Hölmö »

Oli kyl outo chapteri Siis niinku wtf toi peinin ruumiin vaihto juttu :shock: muuten hyvä chapteri :P sen toinen ruumis näyttää aika paljon deidaralta :? ....
Kuva
Vastaa Viestiin