376

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Vastaa Viestiin
Avatar
Interwise`
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 19:00

376

Viesti Kirjoittaja Interwise` »

http://rapidshare.com/files/65347440/376.zip.html

Oli tosiaan aika mielenkiintoinen, vaikka vasta RAWIN olenkin lukenut.. Jotain olin kai jättänyt viimeksi lukematta, koska se Jiraiyan uusi "modi" nauratti aivan valtavasti :D Vahvoilta kavereilta silti tuntuivat. Kuitenkin joku osasi olettaa sen, että toinen kaveri nykäsee uuden tekniikaan. Taas pitää odottaa viikko, että nähdään noiden voimat.
Kuva
Interwise`@Quakenet, authed as Interwise
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Take »

http://www.megaupload.com/?d=OBE9VFRJ
Scanlaatio.

Ei hitto tuota Jirayaa. En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa.
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Tylsin tämän viikon chaptereista - Bleach, OP olivat huikeasti parempia, mutta sinänsä tämäkin oli melko hyvä Narutoksi ei vaan tullut mitään räjähtävää itse asiassa Sage- Flashback oli mielenkiintoisin flashback pitkään aikaan.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Runte »

Lol, Sagen ennustus osu nappiin :'DDD

Muuta sanottavaa ei oikeen oo tästä chapusta..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Take »

Jaxoni kirjoitti:Peinin akatsuki summonit, Orochimaru + Hidan.. tai sitten ei, Näyttäis ihan vaan joltain random heeboilt :P
Olisi muuten aika mahtia jos tuo toinen olisi joku Orochimaru-klooni-systeemi. Olisi nääs juuri sopiva vastus Jirayalle.
En kylläkään usko noin kuitenkaan tapahtuvan, sillä silloin tuo toinen summoni ( Siis tuo "Hidan" ) olisi aivan turha.
Avatar
Interwise`
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 19:00

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Interwise` »

Takezo kirjoitti:En kylläkään usko noin kuitenkaan tapahtuvan, sillä silloin tuo toinen summoni ( Siis tuo "Hidan" ) olisi aivan turha.
Painilla on kasa ruumiita takahuoneessa, joista yksi on Yondaime(näin kertoo salaiset lähteet). Miksi ihmeessä summonoida Orochimaru, joka on häntä itseään paljon heikompi? Ja Orochimaru olis Jiraiyalle helpompi vastus, koska se tuntee osan tämän tekniikoista

Uskoisin noiden summonien olevan niitä hänen omistaviaan ruumiita, onneks ei ainakaan viä näyttäny olevan Yondaimea.
Kuva
Interwise`@Quakenet, authed as Interwise
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Take »

Interwise` kirjoitti:
Takezo kirjoitti:En kylläkään usko noin kuitenkaan tapahtuvan, sillä silloin tuo toinen summoni ( Siis tuo "Hidan" ) olisi aivan turha.
Painilla on kasa ruumiita takahuoneessa, joista yksi on Yondaime(näin kertoo salaiset lähteet). Miksi ihmeessä summonoida Orochimaru, joka on häntä itseään paljon heikompi? Ja Orochimaru olis Jiraiyalle helpompi vastus, koska se tuntee osan tämän tekniikoista

Uskoisin noiden summonien olevan niitä hänen omistaviaan ruumiita, onneks ei ainakaan viä näyttäny olevan Yondaimea.
Salaiset lähteet..? Häh?

Niiden ruumiiden henkilöllisyyksistä sun muista niihin liittyvistä asioista ei ole vuotanut vielä minkäänlaista tietoa. Niistä ei siis tiedetä käytännössä mitään joten miten voit olla tietoinen niiden henkilöllisyyksistä?

Ikävä kyllä en oikein luota noihin salaisiin lähteisiisi. Minulla kun on tapana pitää faktoina ainoastaan niitä seikkoja jotka ovat Kishimoton vahvistamia.
Avatar
Interwise`
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 19:00

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Interwise` »

Takezo kirjoitti: Ikävä kyllä en oikein luota noihin salaisiin lähteisiisi. Minulla kun on tapana pitää faktoina ainoastaan niitä seikkoja jotka ovat Kishimoton vahvistamia.

Oonkos pyytäny luottamaan? :lol: Oli lähinnä huulenheittoa tuo Yondaime. Muutama kaveri erittäin vakuuttuneita, että se on siellä.
Kuva
Interwise`@Quakenet, authed as Interwise
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: 376

Viesti Kirjoittaja Take »

Interwise` kirjoitti:
Takezo kirjoitti: Ikävä kyllä en oikein luota noihin salaisiin lähteisiisi. Minulla kun on tapana pitää faktoina ainoastaan niitä seikkoja jotka ovat Kishimoton vahvistamia.

Oonkos pyytäny luottamaan? :lol: Oli lähinnä huulenheittoa tuo Yondaime. Muutama kaveri erittäin vakuuttuneita, että se on siellä.
Jaaaaaaa... Aiempi viestisi vain antoi minulle sellaisen kuvan, että olisit pitänyt tuota Yondaime-hommaa jotenkin varmana asiana.

Itse en kuitenkaan usko, että Yondaime ilmestyy sarjassa enää missään muodossa. Voihan olla, että hän tulee esiintymään joissain flashbackeissa, mutta ei muuten.

[/offia?]
Vastaa Viestiin