439

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

439

Viesti Kirjoittaja Runte »

人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Rinde »

ohhoh. Jopas oli.

Kyuubin "!!"-face oli aika söpöXD



aika ermu toi sealin varmistustoiminto. Itseasiassa vituttaa vähän, oisin halunnu Kyuubin ulos. Siinähän ois Nagato sitte juossu sen perässä purkin kanssa vaikka Kiinaa.

Ja sitten äärimmäinen blackouttikyssä$ri, mutta siis tiesikö Naruto että Yondy on sen isä?
Siis oletin ihan automaattisesti että tiesi mutta nyt jotenki toi ois ollu aika tönkköä jos se puhuis faijallee tollee.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Sucha »

^
Ei Naruto tienny, mun mielestä ainakaan.

Alku chapu oli vähän tylsähkö, mut sitten alkoi itelläkin ne "ui hel*vetti" huudot. Tosi hyvä chapu, ens viikkoo odotellessa!
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Ei Naruto tiedä Yondista mitään :'p

Visuaalisesti oli hieno chappu.. Varsinkin tuo paneeli jossa näkyi kasihäntä
ja sitten se yksi kuva jossa Naruto näytti ihan zombilta, kun maha repesi. Nice shit ^^
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Rinde kirjoitti:Ja sitten äärimmäinen blackouttikyssä$ri, mutta siis tiesikö Naruto että Yondy on sen isä?
Ei ole ainakaan kerrottu että tietäisi. Sinänsä kyllä ihmetyttää ettei kukaan ole kertonut, ellei sitten Minato itse ole pyytänyt ettei hänelle kerrottaisi.

Seuraavassa chapterissa Naruto heittää kuitenkin jotai "Somehow I always knew.." settiä. Toivottavasti tajuaa kysyä myös äidistään, itseäni ainakin kiinnostaisi tietää mitä hänelle kuuluu.
Nixu kirjoitti:Visuaalisesti oli hieno chappu..
Kun tarkemmin miettii niin kyllä tuo Narutoksi oli ihan nätisti tehty. Viikonloppuna lukaisin Berserkin ja sen jälkeen Naruto, Bleach ja One Piece ovat näyttäneet melkoiselle paskalle, sen takia meinasin kommentoida aluksi toisin, mutta kyllähän tuo yleiseen tasoon nähden ihan kelpo chapter oli.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ juu pitää aina vertailla vain saman sarjan chappuja keskenään.. Berserk on hieman eri tasolla xD
/OFF
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Hyvä chapu tämäkin, tosin Painin über-Chibaku Tensei oli todella iso pettymys. Siis..? Mikä ihmeen idea tuollakin jutsulla oli? Musertaa viholliset jättimäisen maapallon sisään taivaalle?

Mutta joo, tuosta oli kaikessa omituisuudessaan saatu ihan onnistunut chapteri. Hauska nähdä mitä ensi chapussa sitten tapahtuu vai tapahtuuko yhtään mitään kun Naruto ja Yondaime vetävät kuitenkin jonkun kymmenen chapterin pituisen isä-poika-keskustelun.... :'D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Rinde »

^älä. voisko yondy ja Naruto vaa jutskailla kulissien takana ja meille vois näyttää muuta jengiä välissä. Mä kun en edelleekään yhtään tykkää Yondysta hahmona, en jaksa kattella sitä seuraavaa sataa sivuaXP


also, mikä siinä on että Painin kaikki faitot kestää aina tuhat chapua.

hah, ok. En ees tiiä mistä keksin et se tietäis, jotenki vaan ne kaikki muistelut ja fläshärit nii ajattelin et ehkä joku ois muistanu mainita narutollekki. Mut ei kai sitte.

samaa mieltä Cyranin kanssa, Chibakusta on paras tulla joku muukin ominaisuus kuin vaa kivinen versio Sabaku Kyuusta [sic?].
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Lucy »

No voi helvetti.. Olisin voinu nielasta ton Yondy-kämäsyyden jos se olis ollu illuusio mut nyt ku sil näyttää olevan tietoisuus ni tää chapu paljastu entistä suuremmaksi failshitiksi. Kishi nakertelee sarjansa uskottavuutta pala palalta pois ja Naruto haahuilee tekopyhyyden laitumilla. Ei tiimityöskentelyä, ei sääntöjen noudattamista ja hankitaan voimaa Konohan viholliselta oman hengen uhalla - No niin Naruto, mä takavarikoin sun jeesusteluoikeudet.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Nixu kirjoitti:^ juu pitää aina vertailla vain saman sarjan chappuja keskenään.. Berserk on hieman eri tasolla xD
/OFF
Toki, siihen vain ehti jo tottumaan :)
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
filtteri
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 19:32

Re: 439

Viesti Kirjoittaja filtteri »

Lucy, olet ärsyttävä.

Anteeksi offtopic.
Avatar
tuppisuu
Student
Student
Viestit: 11
Liittynyt: Pe Helmi 27, 2009 13:14
Paikkakunta: hml

Re: 439

Viesti Kirjoittaja tuppisuu »

=D

Hyvä chapu mun mielestä, Yondy on tosi kiva hahmo ja silleen. Spoilereita lukiessani olin aluksi että "WTF?" kun luin että Naruto yrittää avata sinetin, mutta nyt kun miettii niin ei ihmekkään kaiken tapahtuneen jälkeen.. Naruto vaikutti jopa ehkä liian rauhalliselta, olis ollu kivempi nähä kun se sekoo täysin =D.

Seuraavassa chapussa oliskin kiva nähdä Naruton ja Minaton isä-poika keskustelu ja aina välillä Sakuran ja Hinatan turinoita siinä parantelun lomassa <3

(iskät antaa apua naisasioissa, eikö??)
"When I look at you I get an intense feeling in my heart..."
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Runte »

^
^ :DDD

Mulla ei vielä oo oikeen mitään mielipidettä toho Yondin saapumiseen, mutta eiköhän seki ens chapun jälkeen tule.
Mut toi Chibaku Tensei oli jotain niin x_x wtf?
Oliks tos jutsussa jotai ideaa muuta ku nostaa iso kurapallo taivaalle? Kui se siel taivaalla pysyy vielä jutsun käynnistyksen jälkeenki ja mitä siel sisällä pitäis tapahtua? Siis wtf? :D

Ja Hinata ja sammakot unohdettu kokonaan~~
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

filtteri kirjoitti:Lucy, olet ärsyttävä.

Anteeksi offtopic.
Anteeksi lyhyt viesti mutta! XD
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: 439

Viesti Kirjoittaja Lucy »

filtteri kirjoitti:Lucy, olet ärsyttävä.

Anteeksi offtopic.
Kiitos! Olen imarreltu että rekisteröidyit foorumille ihan mun takia. Olen laskenut aikaa milloin ekan kerran joku päästää totuuden ulos suustaan.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin