Voisiko Madara/Tobi olla... [SPOILER]

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Vastaa Viestiin
Avatar
Akatsuki220
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Touko 05, 2010 18:55
Paikkakunta: Helsinki

Voisiko Madara/Tobi olla... [SPOILER]

Viesti Kirjoittaja Akatsuki220 »

Obito-Tobi-Madara keskusteluthan ollaan jo käyty ja
Spoileri, maalaa nähdäksesiTobi on Madara.
Mutta katselin tässä jotain random Tobi videoita, ja yhtäkkiä tajusin aika hullun, mutta ehkä järkevän asian..
Spoileri, maalaa nähdäksesiJOS Madara olisi jollain konstilla(kuten Orochimaru), siirtynyt omasta ruumiistaan Obiton ruumiiseen ja olisi nyt Obiton ruumiissa? Koska Kabutohan summonoi Madaralle Edo Tenseillä kuusi ruumisarkkua: Sasorin, Deidaran, Nagaton, Kakuzun sekä Itachin. Mutta yksi arkku jäi jäljelle. Ja jos siellä kuudennessa arkussa olisikin Madaran alkuperäinen ruumis??
Toivoisin että joku ottaisi tähän asiaan kantaa. ;)
Kuva
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Voisiko Madara/Tobi olla... [SPOILER]

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Minun mielestä tuo Obito pitäisi jo jättää näistä spekuloinneista. :p
Kaikista hahmoista en näe mitään järkeä, että Madara olisi valinnut tuon nuorena musertuen kuolleen ruumiin.
Avatar
Orion
Student
Student
Viestit: 37
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2010 12:34

Re: Voisiko Madara/Tobi olla... [SPOILER]

Viesti Kirjoittaja Orion »

Itse sanoisin, että Tobi on Madara. Toisaalta Minato kysyi 502:ssa (http://www.onemanga.com/Naruto/502/12/) Tobilta onko tämä Madara ja Tobi ei antanut suoraa vastausta. Osa Tobin kehosta on myös selvästi tehty Zetsu-mömmöstä... Olisiko koko Tobi tehty samaisesta mömmöstä? Olisiko jopa mahdollista, että Tobi on vain Zetsu-klooni? Zetsu-kloonithan ovat täydellisiä kopioita, mutta eivät ole niin voimakkaita kuin alkuperäiset. Tätä tukisi myös se, että Itachi ja Tobi ovat sanoneet Tobin olevan paljon heikompi kuin ennen. Tai mahdollisesti Madara siirsi tietoisuutensa jollain EMS-jutsulla Zetsu-klooniin ja täten hallitsee sitä? En sit tiiä, kuha spekuloin :D
Kuva
"Even I can tell that hatred is spreading. I wanted to do something about it ... but I don't know what ... but I believe ... that someday the day will come when people truly understand one another!! If I can't find the answer, it will be up to you to do it!!" -Jiraiya
4 Hokage
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 16:38

Re: Voisiko Madara/Tobi olla... [SPOILER]

Viesti Kirjoittaja 4 Hokage »

Ei voi olla Obito ei millään voisi Madara on Madara ja siinä se. Sitä paitsi itse olen saanut sellaisen käsityksen että Tobi oli vain hahmo jota Madara esitti peittääkseen todellisen identtiteettinsä. En kyllä usko tuohon Zetsu klooni juttuun ei Kishi nyt niin sanalla sanoen outoa ja ehkä hiukan latteaa ratkaisua tekisi. Minusta Madara on vain se Madara joka joskus oli ja on vieläkin hiukan vain on voimat kuluneet eikä sillä tavalla omaa suurta fyysistä voimaa, mutta ihan voimakas heppu silti. että näin :)
Vastaa Viestiin