Akatsukin johtaja.....

Ja Naruto manga keskustelut käydään täällä spoilereiden välttämiseksi.
Lukittu
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Mun veikkaus Akatsukin johtajasta on Yodaime.
Sen verran ollu siitäkin mahollisuudesta puhetta esim youtuben kommenteissa ja kaikkialla.
Hius tyylikin on sama, vai ?
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

jaah, no ei se sit ainakaa oo Yodaime :D
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Kuumato kirjoitti:Miten niin? Eikai mangassa ole ollut kuvaa missä ne lävärit näkyisivät? Deviantartissa on pari kuvaa joissa sillä on ne lävärit mutta eiköhän ne ole puhtaasti taiteilijan villi arvaus?
Valot päälle. Jännää että tuollainen on päässyt menemään ohi. Chapter 327 sivu 17.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Tobi
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:58
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Tobi »

Jaxoni kirjoitti:itseasiassa tuossa kuvassa ne on saateenkaarenväriset, ja jos viime naruto shippuudenin katsoit niin siinäkin akatsukilaiset joita ei haluttu näyttää "hohti" sateenkaaren väreissä :P
Mut ku...Mut ku... :D
Metal Gear Solid 2:ssa Snake puhuu Valmetista ja sen valmistamista aseista.
-large

Kuva
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Mutku mä haluun! ÄÄRGH! ÄITI MÄ HALUUN ET SE ON YONDAIME! ET MÄ PÄÄSEN FANTASIOIMAAN SEN JA ITACHIN HARRASTAMAAN KUUMAA HOMOEROOTTISTAYHDYNTÄÄ, JA SIT PIIRTÄÄ SIITÄ SATA KUVAA! ÄITIII! MUUTEN MÄ EN SYÖ MUN HERNEITÄ!

eh eh
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Kuumato kirjoitti:
Jaxoni kirjoitti:ja akatsuki leaderil on 3 läväriä nenänvarres.
Miten niin? Eikai mangassa ole ollut kuvaa missä ne lävärit näkyisivät? Deviantartissa on pari kuvaa joissa sillä on ne lävärit mutta eiköhän ne ole puhtaasti taiteilijan villi arvaus?

Piikkiset hiukset on melkein joka toisella hahmolla, mutta Yondaimella on keltaiset, Leaderilla oranssit joten en usko että Yondy = Leader
Ehkä se on värjänny hiukset ja hommannu lävärit nenäänsä.. ken tietää. tekeehän oikeatki ihmiset niin?
Happy panda
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Fläsh kirjoitti:Ehkä se on värjänny hiukset ja hommannu lävärit nenäänsä.. ken tietää. tekeehän oikeatki ihmiset niin?
Paino sanalla oikeat ihmiset - mangassa ja animessa eivät. Eiväthän manga/animeihmiset vaihda edes hiustyyliään jos se ei liity jotenkin tarinaan (esimerkkinä Sakuran hiustenleikkuu). Kaikilla Sasukeilla ja Narutoilla ja muilla on vieläkin samat hiustyylit kuin lapsena.
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Muutin mieltäni, kun nyt näin tuon uusimman jakson niin en enää oo samaa mieltä että se olisi Yondaime. Se on joku aivan uusi hahmo, luultavasti.
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Jaxoni kirjoitti:toki jos naruto värjää tukkansa
Ja silmänsä.
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Ame-chan-desu kirjoitti:Mangassa yleensä hahmojen hiustenvärit voivat vaihdella, joten miksikä ei olisi mahdollista että Leader olisi Naruto? :)
Ei nyt tule yhtään tapausta mieleen. Kuulisin myös mielelläni perustelut tuolle Akatsuki Leader = Naruto tulevaisuudesta -väitteelle. Jos se kerran on teoria, kyllä sille jotain pohjaa pitäisi löytyä, muuten se on vain olettamus mikä on täysin eri asia kuin teoria.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Viesti Kirjoittaja Take »

Ame-chan-desu kirjoitti:Itse asiassa sekä leaderillä että myöskin narutolla on siniset silmät. Mangassa yleensä hahmojen hiustenvärit voivat vaihdella, joten miksikä ei olisi mahdollista että Leader olisi Naruto? :)
Leaderilla siniset silmät?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... Leader.jpg
Harmaat nuo ovat.
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

Jaxoni kirjoitti:No sasuke lähettää naruton toiseen ulottuvuuteen Markkuaro Sharinganilla ja toinen versio narutosta jää nykyiseen ulottuvuuteen, ja koska Sasuke osaa Hallita Markkuaro Sharinganillansa sen ulottuvuuden ajankulkua niin naruto vanhenee ja siitä tulee akatsukileader! !! 111
Paksuinta mitä oon tästä jutusta kuullu ;)
"Deeper, I wanna go, hesitating no longer!
Mr. Reaper, let me show, my soul has grown much stronger"
Lukittu