[anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Keskustele täällä One Piece -animesta.
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

[anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Täältä voit saada apua pienimpäänkin One Piece aiheiseen kysymykseen. Jos sinulla on mielessäsi polttava kysymys One Piece animesta, ja et usko sen tarvitsevan kokonaista topikkia, niin täältä voit kysyä sen alta pois. Postaa tänne myös kaikki sellaiset kysymykset, jotka alkavat sanoilla "Missä jaksossa...?". Eli jos et muista jotain kyseistä tapahtumaa animesta, ja tahdot tietää missä jaksossa se tapahtui, niin kysy se täällä. Joku antaa melko varmasti vastauksen. =]

Hyödyllinen linkki jaksojen nimiin ja juonenkuvauksiin löytyy tästä.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tiedän että tähän löytyisi vastaus tooodella nopeasti, mutta nyt ei vaan jaksa ite etsiä..
Eli siis onko Tony Tony Chopperilla ja Konohamarulla sama ääninäyttelijä? Kuulostavat ainakin ihan samalta.

EDIT: Jee kiitti ^^
Vitsi kaverihan on myös Pikachu xDD
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Näkyy olevan. Seiyuun nimi on Ikue Otani.
http://www.imdb.com/name/nm0649026/
http://en.wikipedia.org/wiki/Ikue_Otani

Itse en tullut edes ajatelleeksi tuota. ^^'
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Minä täällä, moi o/

Laiskana taas häiriköin... Mistäs löytäisin niitä "mini leffoja" subattuna.. Siis niitä pesis- ja futis- ynnä muita episodeja.. Kiitos ^____^
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

nixuboy kirjoitti:Minä täällä, moi o/

Laiskana taas häiriköin... Mistäs löytäisin niitä "mini leffoja" subattuna.. Siis niitä pesis- ja futis- ynnä muita episodeja.. Kiitos ^____^
Niitähän tulee aina elokuvan mukana Kaizoku-fansubsin sivuilla. Täältä vain pistät elokuvan torrenttiin latautumaan ja valitset vain kyseisen leffan mukana tulevan minileffan ladattavaksi, eli pistä ruksi vain siihen minileffan kohtaan. Lyhytleffa tulee ainakin toisen, kolmannen ja viidennen leffan mukana. ^^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja Nixu »

No niin, eli se johtui vain siintä, että latasin väärästä paikkaa. Hehee ^^' Eli homma selvä, kiitoksia ^^
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Sattuuko kukaan muistamaan, missä jaksossa oli sellainen kohtaus, jossa jokainen sen hetkinen Olkihattupiraatti nosti jalkansa tynnyrin päälle ja jokainen kertoi oman unelmansa? Tahdon katsoa, että onko siinä kohtauksessa fanclubi bannerin ainesta. ^^ Se taisi tapahtua jossain aika alussa, mutta kun ei muista missä. .___.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja shin »

^Kohtaus löytyy jaksosta 53, kun olkihattupiraatit pakenevat Loguetownista.. :>
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

shin kirjoitti:^Kohtaus löytyy jaksosta 53, kun olkihattupiraatit pakenevat Loguetownista.. :>
Kiitos, säästit minut turhalta etsimiseltä. ^^ Katsoin sen kohtauksen läpi, mutta ei se ollutkaan sellainen kuin muistin. =/
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

ZUnDE kirjoitti:Ajattelin alkaa lataamaan One Piece -animea ja nyt sitten pitäisi valita hyvä subbaaja. Mitä subbausryhmää suosittelette? ^^
Kaizoku-fansubs FTW. Itse olen katsonut heidän subbaamana ekat 200 episodia. Myöskin Gerusama on ihan hyvä.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Ois pieni robleemo... Olen nyt lukenut One Piece mangaa ja haluaisin siirtyä animeen niin voisiko kukaan valaista mikä jakso suunnilleen on mangan 15-16 volumen kohdilla. Jos joku osaa auttaa minua niin olen tooooosi kiitollinen. ^^
LoneWolf kirjoitti:15. volume on animessa muistaakseni Drum Islandin alkua, elikkä voit aloittaa katselemisen siitä 78. jakson kohdalta ^____^ Drum Island arc on muuten pirun hyvä, IMO.
No joo rupeen vaikka lukemaan siitä... Kiitoksia avusta ^__^
Viimeksi muokannut Xtriimi, Su Elo 26, 2007 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Xtriimi kirjoitti:Ois pieni robleemo... Olen nyt lukenut One Piece mangaa ja haluaisin siirtyä animeen niin voisiko kukaan valaista mikä jakso suunnilleen on mangan 15-16 volumen kohdilla. Jos joku osaa auttaa minua niin olen tooooosi kiitollinen. ^^
15. volume on animessa muistaakseni Drum Islandin alkua, elikkä voit aloittaa katselemisen siitä 78. jakson kohdalta ^____^ Drum Island arc on muuten pirun hyvä, IMO.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Vähää aikaa oo kattonu noita, ni mitkä ne fillerit oli näistä uusimmista ja onks niissä mitään kattomisen arvosta?
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Gogoletsgoyamadakun kirjoitti:Vähää aikaa oo kattonu noita, ni mitkä ne fillerit oli näistä uusimmista ja onks niissä mitään kattomisen arvosta?
Fillereitähän ehti tulla yhteensä vain kolme kappaletta, elikkäs jaksot 317-319. Nuo kaksi viimeisintä oli ihan katsottavia, mutta 317. jaksoa kehotan välttämään ^^
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: [anime] Pienet One Piece aiheiset kysymykset.

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Ööh, mä oon nyt menossa jaksossa 146 ja tätä ennenhän Luffy ja sen nakamat otti yhteen Crocodilen kanssa ja Luffyn bounty nous 100 miljoonaan. Noh, nyt sit tässä jaksossa Luffy sanoo, että sen bounty on 30m ja siinä wanted-posterissakin on 30m, että onks tää nyt joku virhe, vai oonko mä missannut jotain? Olen katsonut kyllä jokaisen jakson 1-146 väliltä. =\

EDIT: No nyt seuraavassa jaksossa Luffylla oli siinä posterissa se 100m bounty ja Zorolla 60m. Geez, must tuntuu et alkaa nää pitkään kestäneet ~4 tunnin yöunet tehdä tepposia, kun ensimmäistä kertaa animen katsojan "urallani" oon muutenkin vähän kujal kaikest täs One Pieces. Joo nvm, ellei nyt tohon jotai muuta selitysta ku typo ole. >_<

/goes 'tard
Kuva
Vastaa Viestiin