~yellow flash kirjoitti:Toivottavasti elokuvantekijät eivät kuitenkaan jatka tällä samalla linjalla, että tekevät vain sarjassa olleista arkeista leffoja, nimittäin sepäs vasta olisi tylsää ja epäoriginaalia. Täällä on pientä mainintaa tuohon edellämainittuun suuntaan. =/ Taitaa olla aikamoista spekulointia kyseinen uutinen, joten vielä on toivoa. .____.
shin kirjoitti:Nyt kun ajattelee, nii ei ole edes järkeä aloittaa tehdä monesta arcista elokuvaa.. Mielummin katsoo uutta leffaa kunnon juonella, kuin jo kertaalleen nähtyjä tapahtumia. o__O
shin kirjoitti:Pisti silmään se, että Namin rinnat näyttivät välillä puolet isommilta, kuin normaalisti. Ei minulla tietenkään ole mitään sitä vastaan *Ero-power* :)
nixuboy kirjoitti:shin kirjoitti:Pisti silmään se, että Namin rinnat näyttivät välillä puolet isommilta, kuin normaalisti. Ei minulla tietenkään ole mitään sitä vastaan *Ero-power*
Woot \o/ Tämä leffa alkoi heti kiinnostamaan paljon enemmän :p
shin kirjoitti: Pisti silmään se, että Namin rinnat näyttivät välillä puolet isommilta, kuin normaalisti. Ei minulla tietenkään ole mitään sitä vastaan *Ero-power*
shin kirjoitti:Tuossa tapauksessa suosittelen OP Movie seiskaa.. :p Tässä esimakua.
shin kirjoitti:Pisti silmään se, että Namin rinnat näyttivät välillä puolet isommilta, kuin normaalisti. Ei minulla tietenkään ole mitään sitä vastaan *Ero-power*
Runte kirjoitti:Lol, leffan kaks parasta kohtaa oli se, kun Nami pisti ravun liikkeelle ja se, kun Nami yritti ottaa tipua pois Ms. DF:n ympäriltä. (Ilmiselvä Yuri -kohtaus =D)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa