Naruto Cosplayta?

Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

<!--QuoteBegin-Espy+Sep 2 2003, 15:48--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Espy @ Sep 2 2003, 15:48)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kakashi oli kuitenkin verrattain helppo tehdä. itse sain romppeet valmiiksi alle viikossa. ;P [/quote]
Köh köh, mitämitää!? Minulla on mennyt väkertää Sasken paitaa jo yli kuukausi..

Siitäpä sen näkee kuinka muut on taitavempia. Muut saa hienot puvut ja vähällä ajalla, minun pukua ei edes voi tulla koskaan käyttämään.. <_<
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

Nyoh, heti jos puhutaan cosplaysta, ihmiset mainitsevat kaupat ja rahan ._.
Voihan niitä vaatteita itsekin tehdä? Tai edes muokata ostamiaan vaatteita.

Itse aion kesällä cosplayata Hayatea :3
Kirsikankukka- ja Ropeconissa (jälkimmäiseen en varmaankaan pääse, saatan olla ulkomailla, vanhempien idea...)
Syyllistyn ostamiseen: Musta peruukki ja liivit, joita tosin muokkailen. Peruukkia pitää leikellä ja väännellä lakalla, liiveihin pitää ommella olkapääkappaleet, kaulus ja taskut. Ja housut löytyvät tuolta kaapista. Vielä pitäisi etsiä jostain vanhat sandaalit ja sukat, joista voi muotoilla nuo ninjasandaalit. Ja paljon sideharsoa.
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Magic+Feb 8 2005, 14:56--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Magic @ Feb 8 2005, 14:56)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Voihan niitä vaatteita itsekin tehdä? Tai edes muokata ostamiaan vaatteita. [/quote]
D: Minusta cosplayn juuri pitääkin olla mahdollisimman paljon itse tehty! O.O Puvun tekeminenhän on puolet siitä hauskasta - mitä kauemmin aikaa ja vaivaa käyttänyt pukuun, sitä hauskempi sitä on käyttää. ^^

Totta kai asiat joita ei joko osaa tai pysty tekemään itse (tyyliin peruukit, kengät jne.) saa (tai siis saa ja saa, tämähän on siis vain minun mielipiteeni, enkä aio purra ketään joka ajattelee kautta tekee toisin :3) ostaa, mutta itse ainakin teen niin paljon itse kuin mahdollista. :) Kuten sanottu, sellaista pukua on kivempi pitää, mihin on nähnyt paljon vaivaa. ^^
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

<!--QuoteBegin-Arctica+Feb 8 2005, 19:13--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arctica @ Feb 8 2005, 19:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ja koskakohan se animecon on? sori jos se on jo mainittu täällä, mutta asu on alkuvaiheessa vielä, ja olisi kiva saada ajoissa valmiiksi ;P [/quote]
Animecon järjestetään vasta kahden vuoden kuluttua. Eli ei Animeconia tänä kesänä.
Mutta jos jonnekin haluaa cossaamaan, niin ainakin Kirsikankukkacon ja Ropecon ovat kesällä. Ropecon muistaakseni kesäkuussa ja Kirsikankukkacon heinäkuussa. (Edit: Arh, ei heinäkuussa vaan toukokuussa.)
Kuva
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

Min ajattelin kokeilla ja tehä kaverille Ino asun ja ittelleni sitten joko Orochimarun/Itachin (mulla on sellanen "lieriökin", jossa on japanilaisia merkkejä kulkuset vaan puuttuu :lol:) tai sitten Kurenain, hirvittää vaan mun jaloilla se hame :D noh, ehkä Itachin tai Kurenain teen hiihtolomalla, tosin kaveri sano että mulle sais täydelliset Oron silmät, mutta noh, aattelin hankkia punaset piilarit... sain muutenkin kangas kauppaan lahjakortin niin nyt meen tekemään järkeviä ostoksia...

Tein jo sasuken ne käsisuojat ja kamu oli kateellinen ;) noh, ne kieltämättä on täydelliset niitä ranteessa olevia solkia myöten :P vaikka ompelu jälki nyt onkin hieman täydellisyydestä poikkeavaa, puoli tuntia niihinkin tuhraantui... oli se sen arvosta..

Onkelmana mulla on kauan ollut että ketä cossaan, Oroa, Sakuraa, Itachia vaiko Kurenaita?... Jelpatkaa mua :unsure: en osaa valita...
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

<!--QuoteBegin-Arctica+Feb 8 2005, 20:15--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arctica @ Feb 8 2005, 20:15)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Charuka, sama ongelma..
Olen ajatellut Genmaa, ja sitä todennäköisimmin cosplayaan :P [/quote]
Huj, kaksi Genmaa. Firénkin nimittäin cossaa :3
Kuva
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

<!--QuoteBegin-Arctica+Feb 9 2005, 16:33--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arctica @ Feb 9 2005, 16:33)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Magic+Feb 8 2005, 20:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Magic @ Feb 8 2005, 20:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Huj, kaksi Genmaa. Firénkin nimittäin cossaa :3 [/quote]
Hitto...

Onkohan siellä Hayate? [/quote]
Ömh, jos vilkaiset noita edellisiä viestejä, huomaat, että on.

<!--QuoteBegin-Magic+Feb 8 2005, 15:56--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Magic @ Feb 8 2005, 15:56)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Itse aion kesällä cosplayata Hayatea :3
Kirsikankukka- ja Ropeconissa (jälkimmäiseen en varmaankaan pääse, saatan olla ulkomailla, vanhempien idea...)
Syyllistyn ostamiseen: Musta peruukki ja liivit, joita tosin muokkailen. Peruukkia pitää leikellä ja väännellä lakalla, liiveihin pitää ommella olkapääkappaleet, kaulus ja taskut. Ja housut löytyvät tuolta kaapista. Vielä pitäisi etsiä jostain vanhat sandaalit ja sukat, joista voi muotoilla nuo ninjasandaalit. Ja paljon sideharsoa. [/quote]
Eli minä itse cossaan kyseistä herraa XD

(Pahoittelen quotejen määrää.)
Kuva
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Mäkin sitä haluaisin harrastaa mutta rahaa ei oo ja tietysti omat tekisin mutta mutta pitäs ostaa kaikkee kankaita ja sellasta ku ala-asteella viimeks pakotettiin ompelemaan <_< prkl ja eiks seuraavat anime messut oo 2006? Sinne pitäis kyl nny mennä sit.
Ja Kakashi tai Naruto olisin jos ei mee liian vaikeeks se sähellys :D tai ANBU vois olla Tai Kiba koska ainaki Kiba olis helppo tehä semmone harmaa takki vaa mis on se karvahuppu, tummansiniet shortsit ja maalaukset naamaan ja menoks sano andy lenoks-.Pulkkisen tapaan :rolleyes: ja tässä samalla mieti onko niitä messuja enemmänki ni jos on ni kertokaas mulle B)
Kuva
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

<!--QuoteBegin-Arctica+Feb 9 2005, 16:46--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arctica @ Feb 9 2005, 16:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> no voi v^^tu. Pitää keksiä jotain muuta. Kiba voisi olla ihan kiva.. [/quote]
Hmh, voithan sinä olla Genma tai Hayate, ei se ole kamalan vaarallista, jos samoja henkilöitä cosplayaa useampi henkilö ^^'

Kyselisin, että onko kellään kokemusta peruukkien muotoilusta?
Pysyvätkö geeli, lakka, muut muotoilutuotteet? Vai pilaantuuko peruukki, jos sitä käsitellään lakalla? Jos näin, voiko peruukin mahdollisesti pestä?
Kuva
Avatar
yomii
Genin
Genin
Viestit: 116
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 16:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yomii »

Joo-oh, Itachina olisi tarkoitus lähteä Kirsikankukkaconiin :3 Varmaan tulee 5 muuta Itachia vastaan siellä kyllä, mutta ei voi mitään, koska Akatsuki-cloak = teh smex <4 Ja minähän teen sen, sanoivat muut mitä tahansa xD

Pikkusysteri on lähdössä mukaan Sasukena, mutta voi olla etten jaksa panostaa tuon natiaisen pukuun kun omassanikin on tarpeeksi tekemistä, joten saa mokoma tulla sinisessä t-paidassa ja valkoisissa capreissa sitten ;3
Kuva
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

Yomii: vastaan voin tulla minä itachina, erottaa kyllä hatusta ;) omaperäinen mutta hiano.. riippuu ketä kattoo...
Se puku vaan pitäs tehä... meikä ei osaa päättää!! jelppa mei.. Kurenai vai Oro vai Itachi? (Sakura kenties?) Itachin puku olis helppoi tehä, vähän punasta vuorta, "mustaa" päälikangasta ja punasia kukkasia valkosin kantein ;) ja homma on valmis..
Tai Kurenai... no vois tuottaa onkelmia siteiden yhteen liittämisessä, koska tekisin asusta kokonaisuuden päälle laitettavaksi ettei tartte alkaa siteitä rullailemaan..
Sakuran siinä etu vetoketjussa menisi aikaa muutama tunti lisää, mulla kun ei oo vetokertju jalkaa ompelukoneessa... huhuh :)
Oron se lila köysi olis hankaluutta tuottava, en saa mistään niin paksua mitään hommelia, joten varmaan kierretty liila jäykkä kangas pötkö muotoon ommeltuna tulis olemaan.. sen näkee sitten..

Mä tartten oikeesti apua... kuka noista?? :ph34r:
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Ajattelin tehdä itselleni Itachin cosplay kamppeet..jos niitä vaikka joskus pääsisi jossain esittelemäänkin :D
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
hotso
Genin
Genin
Viestit: 188
Liittynyt: Su Huhti 04, 2004 15:46

Viesti Kirjoittaja hotso »

Olen vähän miettinyt alkaisinko kyhätä itselleni Sasuke pukua...

Vaaleanruskeat sortsin.
Tummansininen isokauluksinen paita.
Tukka mustaksi ja vähän tököttiä niin se on siinä...

Ei pitäisi olla kovin vaikeaa...

Se kaulus sitten on kuitenkin, että miten sen saa pysymään "sillee hienosti".
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

<!--QuoteBegin-Arctica+Feb 10 2005, 18:25--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arctica @ Feb 10 2005, 18:25)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tietääkö joku, mistä sais semmosen tosi pitkän peruukin, päätin sittenkin cossata Kiniä... :P [/quote]
Tuolta lötyisi ->

<a href='http://www.punanaamio.fi/peruukit_kiina/6033H.jpg' target='_blank'>http://www.punanaamio.fi/peruukit_kiina/6033H.jpg</a>,
<a href='http://www.punanaamio.fi/peruukit_italia/2622.jpg' target='_blank'>http://www.punanaamio.fi/peruukit_italia/2622.jpg</a>,
<a href='http://www.punanaamio.fi/peruukit_italia/2556.jpg' target='_blank'>http://www.punanaamio.fi/peruukit_italia/2556.jpg</a> (tällä hetkellä loppuunmyyty),
<a href='http://www.punanaamio.fi/peruukit_italia/2578.jpg' target='_blank'>http://www.punanaamio.fi/peruukit_italia/2578.jpg</a> (siniset, mutta näyttävät mustilta ainakin minun silmissäni)
tai
<a href='http://www.punanaamio.fi/peruukit_kiina/6052A-b.jpg' target='_blank'>http://www.punanaamio.fi/peruukit_kiina/6052A-b.jpg</a>
jos nuo nauhat irroittaisi (mikäli ne edes pystyy irroittamaan).

Harmi, ettei noita pitkiä mustia peruukkeja valmisteta kovikaan paljon. Ja nekin maksavat maltaita. Noistakaan mikään ei yllä Kinin hiusten mittoihin, mutta muutakaan ei oikein löydy ._.
Kuva
Narharial
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 399
Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja Narharial »

Hömmhöm. Itseltäni omeplu ei suju laisinkaan. Se harmittaa sinänsä, koskan cossaus asut olisi ylikiva tehdä itse. Noh, täytyy tyytyä naapuriin. ;)
Juh, Kirsikankukkaconiin olen tulossa, Shizunea cossaten. "Kimonon" kanssa ei ole niinkään vaikeuksia, Naksu selitti osaavansa tehdä sellaisen. Pitkää kangasta vyötärön ympärille, verkkopaita alle, ninja tossut, ja tietenkin.. Tonton! Hiukset pitää leikata ja värjätä mustiksi. Harmi vain etten kauheasti löydä Shizunesta kuvia...

Te ompelija ihmiset, sanokaas, mitä kangasta kannattaisi tunkea Shizunen "ninjakimonoon"? Satiinia en siihen halua tunkea. Ja puvun pitäisi olla ryhdikäs, ei roikkua päälläni.. Narhis on taas niin ihanan tietämätön.

Ja hei, te jotka ovat ennekin cossaneet, mikä on teistä cossauksessa hauskina? Sekö että saa esittää jotain muuta, vaiko puvun teko, tms? :D
Narharial:
Ne on helppo tuhota jos ne kerääntyy yhteen paikkaan *hullun kiilto silmissä*
Narharial:
Juu noi, sillee pam pam pam, iiieee! Chido-- YYYAARRGHH! *kräks puum* Henge!! Iiiee! *kräks* *luuta verta ja suolenpätkiä'
Vastaa Viestiin