Bleach Cosplay

Oletko cosplay'annut tai aiotko?

Olen cosplayannut
18
19%
Naamiaiset Batman!
3
3%
Ei En ole.
35
37%
En ole mutta aion.
39
41%
 
Ääniä yhteensä: 95

Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Animeconiin menossa ja Matsumoton ajattelin hoidella. Hiuksia kasvatan koko ajan, ovat melko lailla tarpeeksi oikean väriset, silmät on siniset, jaaaah... noh, puvun aloitan kun on rahat kasassa ja miekan tekee kaveri (toivottavasti O__o). Warajeistakin on jo toinen valmis xD
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Joo, Aven kanssa samassa kapteenien ja varakapteenien ryhmäcossissa ollaan mukana Animeconissa. Ja minä siis Kira Izuruna siellä hypin. ^^ Vaatteita olen aloittanut sen verran, että hakama alkaa jo olla voiton puolella ja miekkaan on kaavat tehty. Ja ilmeisesti siis tuon Avenkin katana pitäisi tehdä. ^^
Pukuun lisäksi olen ostamassa koriste-katanaa ( siis katana mutta ei ole tarkoitettu taisteluun, melko halpa, metallia ja muuten oikan kaltainen mutta ei kestä taistelua ), että näin.
Kannattaa ottaa selvää, saako tapahtumaan tuoda metalliaseita.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Hitsugayana olen menossa tuohon minorin ja Aven mainitsemaan ryhmäcossiin. Kaikki käytännön säätö on kyllä aika vaiheessa vielä.

Ja mainostanpa nyt tätäkin kun puuttuu vielä muutama tyyppi.

MAINOS

Eli siis. "Jyväskylän Mafian" tarkoitus on saada kasaan Bleachin kapteenit ja varakapteenit Animecon IV:een. Eikä paikkakunnalla ole väliä, sattumaa vaan kun aika iso osa porukasta on Keski-Suomesta.

Kuitenkin, hahmoista: Suurin osa on jo saatu aivopest... *köh* rekrytoitua, mutta muutama puuttuu vielä.

Cosplay-päiväksi on sovittu tuo lauantai (19.8.06), jolloin siis olisi suotavaa liikkua tällaisena massiivisena joukkiona soul slayereitä esitellen ja aiheuttaen tolkuttoman monta tientuketta ja vaaratilannetta. Kuulostaa hauskalta, eikös?

Joten jos kiinnostaa osallistua tähän kunnianhimoiseen cosplay-projektiin niin vilkaisepa http://community.livejournal.com/badspirits/ jossa siis lisäinfoa. Vapaat hahmot löytää userinfosta. Tarvitsemme hommaan sitoutuvia tyyppejä, joten jos tunnistat itsesi ja palat halusta päästä cosauttamaan Bleach-kapteenia tai-varakapteenia niin hyppää kelkkaan.

/MAINOS
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Olin menossa mutten olekaan enää. Luulisin kuitenkin että joskus tulee cossattua, on niin herkullisia hahmoja..

Editto:

Siis olen Urahara, päivää!! Ehdotuksia getojen tekoon..? :D
Viimeksi muokannut LittleSamurai, Su Touko 21, 2006 02:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Arvoman kirjoitti:tosiaan itse olen kossaamassa Byakuyaa ( en ole tuohon livejournaliin tutustunut enkä jaksanut etsiä missä on ketä jo kossataan, mutta jos mukaan mahtuu niin Byakuya niin no miksei.
No olisi nyt kuitenkin kannattanut se journal tutkia... ^^' Koska meillä tosiaan jo Byakuya on ja muutenkin jos porukkaan tahtoisi ilmoittautua, niin se tapahtuu heittämällä viesti tuohon journaliin. Ja jos nyt ei journalia satu olemaan, eikä sellaista halua hankkia, niin sitten ehkä joku muu voisi tuosta ilmoittaa halukkaan puolesta.

Ja tosiaan rohkeasti vaan ihmiset cossaamaan noita ehkä vähemmän suosittuja tai vähän vaikeampia hahmojakin. ^^
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Arvoman kirjoitti:kun en vain tosiaan tajua missä tuolla on? mutta ookoo.
Joo, livejournal voi olla vähän hankala tajuta ensin. Eli Badspirits on siis itse journalin osoite, sieltä yläreunasta löytyy linkki userinfoon, josta löytyy hahmolistat ja muuta apua ja infoa. Jos haluat hankkia oman livejournalin, niin se onnistuu osoitteessa http://www.livejournal.com ja jos et sen jälkeen tajua miten tuonne yhteisöön saa viestin laitettua, niin kysy vaikka pm:llä neuvoa, niin selitän tarkemmin. :)
Tracey-san

Viesti Kirjoittaja Tracey-san »

Harmittaa kun en älynny ilmottautua ajoissa tuohon juttuun, olisin voinu olla Renji... :cry: , mutta mitäpä siitä. Jokatapauksessa olen tulossa animeconeihin elokuussa Renjinä.... Hiukset on valmiiks samanlaiset ja katana on.... hakama vaan puuttuis, mutta äkkiäkös sen ompelee (tein itelleni yhen jo aiemmin penkkareihin, mutta se on väärän värinen). :D

En oo ennen cossannu, saa nähä miten käy... :oops:
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

En ole vielä Bleachia kerennyt apinoimaan, mutta Animeconissa olen näin alustavasti Orihime. Itselleni yleensäkin helpoin hahmo ja minut puolipakotettiin, joten näin. (Alustavasti ja alustavasti. Puku on jo aloitettu.)
Keh heh, ja olen näin kavereilta salassa alkanut hommailemaan itselleni myös Hinamori-pukua. Olen jo etsinyt netistä tarvittavat mitä ostan (Hakama, Gi, Obi) jotka joudun ostamaan koska äitini tekee kuulema vain yhden puvun siihen tapahtumaan ^^' no .. ostamalla tulee varmaa laatua, eh heh. Mutta tabi-sukat ja sen sipuli[*köh* nuttura]pussin teen kyllä itse.


Ja tiedoksi teille muille, Animeconissa Bleachia kossaaville: voitte olla varmoja että olen kameroineni tökkimässä teitä innokkaana pikku fanityttönä!
Viimeksi muokannut Nike, Su Touko 07, 2006 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Niki kirjoitti:En ole vielä Bleachia kerennyt apinoimaan, mutta Animeconissa olen näin alustavasti Orihime. Itselleni yleensäkin helpoin hahmo ja minut puolipakotettiin, joten näin. (Alustavasti ja alustavasti. Puku on jo aloitettu.)
Keh heh, ja olen näin kavereilta salassa alkanut hommailemaan itselleni myös Hinamori-pukua. Olen jo etsinyt netistä tarvittavat mitä ostan (Hakama, Gi, Obi) jotka joudun ostamaan koska äitini tekee kuulema vain yhden puvun siihen tapahtumaan ^^' no .. ostamalla tulee varmaa laatua, eh heh. Mutta tabi-sukat ja sen sipuli[*köh* nuttura]pussin teen kyllä itse.


Ja tiedoksi teille muille, Animeconissa Bleachia kossaaville: voitte olla varmoja että olen kameroineni tökkimässä teitä innokkaana pikku fanityttönä!
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Sametti kirjoitti:Animeconiin tulossa Hitsugayana. Joku päivä, ei perjantaina eikä sinä päivänä, milloin cosplay kilpailu pidetään.
Sunnuntaina? Silloin on ryhmäcosplaykilpailu ja lauantaina on yksilöcosplaykilpailu. *lisää Sametin kuvattavia cosplayareita Animeconissa-listaansa*

Ettei mene täysin offiksi niin. *unohdin mitä asiaa* No, kerron sen sitten myöhemmin :roll:
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mie olen tulossa Rukiana animeconiin. Mulla on jo koulutyttö-harmaa-hame ^.^ Menkää siis piiloon, näätte jotain ihan kamalaa.
Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Harmi että oon liian nuori :( en saa tulla animeconiin ja en muutenka osaa tehä mitää cosplay asuja, vaikka kovin haluisin tulla 8)


(En kyl näytä keltään anime hahmolta ja mikään animehahmo ei sovi mulle mut jotain kuitenkin cossaisin jos pääsisin sinne :? )
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Xtriimi kirjoitti:Harmi että oon liian nuori :( en saa tulla animeconiin ja en muutenka osaa tehä mitää cosplay asuja, vaikka kovin haluisin tulla 8)


(En kyl näytä keltään anime hahmolta ja mikään animehahmo ei sovi mulle mut jotain kuitenkin cossaisin jos pääsisin sinne :? )
Cosplayasujen tekemisestä: minäkään en osaa tehdä yhtään minkäännäköisiä cosplayasuja. Siis en minkäännäköisiä, en vain osaa. Siksi äiti hoitaakin ompelemisen suurelta osin, ja minä toimin avustajan roolissa.
Eikä nyt voi sanoa että kukaan erityisemmin näyttäisi joltain hahmolta, varsinkaan kasvoilta. Poikkeuksiahan tietenkin löytyy, mutta voisin kyllä sanoa että harvat näyttävät cosplayaamiltaan hahmoilta ilman peruukkeja ja muita. ^^;
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Noniin, nyt kun animecon iv 2006 on onnistuneesti takana, voin vastata tähänkin topicciin että "kyllä, olen cossannut". Olin siis se Kenpachi sieltä animeconista jos joku vielä muistaa (tai miettii että kukas se olikaan).

(kuva)
Vastaa Viestiin