Naruto-Cosplay

Vastaa Viestiin
SharinganNoKakashi

Viesti Kirjoittaja SharinganNoKakashi »

Siiwi kirjoitti:Ensi kesänä Animeconiin tulen olemaan Itachi :) ongelmia puvun kanssa, kun olin suunnitellut sen hyvin, mutta hihoista tulisi sillä suunnitelmalla liian lyhyet =P Kehitelmissä siis uusi idea. Tarkoituksena olis pyrkii ostamaan sharinganit siihen mennessä. (piilarit)

Kaverini cossaa samaisessa tilaisuudessa Kakashia :)
No siinä tapauksessa minun kannattaakin varmaan valita se Oro-saman puku :D
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Olen tekemässä ensi kesän coneihin Ino-cossia. ;) Ensimmäinen cosplay, toivottavasti onnistuu hyvin kun olen suunnitellutkin sitä niin paljon. (pitäis varmaan piirtää ne kaavat..! o/)

Muita Naruto-hahmojakin on "must cosplay" -listalla, mm. part 2 Neji, Temarin kaksi viimeisintä asua, Kankurou ja part 2 Sakura olisivat listalla. Akatsuki-kaapukin pitää ehdottomasti joskus tehdä, että pääsee cossaamaan Itachia, Deidaraa ja tottakai Hidania. XD Haluaisin niin kovasti olla frostin biatch, mutta kun ei ole mahdollisuus ainakaan ensi vuodelle..! :,( Pidä se puku tallessa jos sen tosiaan teet..!

Olisi tarkoitus Inon jälkeen kyllä ensin tehdä joku Itachi cosplay, kun tuo peruukkikin on messissä. :D ANBU Itachi on ollut mielessä, pitää vain vähän enemmän suunnittelua mm. maskille ja katanalle (en mä kehtaa käyttää Jesse tha katanaa..! D:) ennen kuin sitä alkaa toteuttamaan...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Nameless kirjoitti:
Wendy kirjoitti:Hoo? Toinenkin Sasuke!
Ööh, vähän veikkaan että edellisiä coneja ja Naruton suosiota katsoen ette jää ihan kahdestaan Sasukeiksi siellä... Okei, Naruto-cossaus alkaa olla aika pahasti out, mutta silti teitä vissiin vilisee taas joka nurkassa. Kaikki Sasuke fangirlithän sitä on aina cossaamassa... tai Sakuraa.
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Minkä ikäinen on nuorin cossaaja jonka tiedätte? Itse olen 12 enkä saa edes lupaa ostaa omilla rahoillani cosplay vaatteita. Kellään samanlaisia ongelmia?

Anteeksi offaus..
KuvaKuva
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Narska kirjoitti:Minkä ikäinen on nuorin cossaaja jonka tiedätte? Itse olen 12 enkä saa edes lupaa ostaa omilla rahoillani cosplay vaatteita. Kellään samanlaisia ongelmia?

Anteeksi offaus..
Minäkin olen 12-vuotta ja kyllä minä saan ostaa kankaat sun muut härvelit.Eikä sinun tarvitse ostaa mistään erikseen cosplay vaatteita kun voi itekkin tehdä,siinä myös säästää.
Haluaisin kyllä cossata deidaraa mutta katotaan saanko sitä kaapua tehtyä...
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Kewashii
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: La Joulu 09, 2006 01:59

Viesti Kirjoittaja Kewashii »

p
Viimeksi muokannut Kewashii, To Huhti 07, 2011 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kaksu da Pervert
Rookie
Rookie
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 16:53
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Kaksu da Pervert »

Oon cossannu kerran.. Ja sillon cossasin Random Jouninia. Animeconiin olis tarkotus tulla Sasorina. Mutta sitä ennen aion cossata Gaita Kemin sarjakuvapäivillä.
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Kaksu da Pervert kirjoitti:Oon cossannu kerran.. Ja sillon cossasin Random Jouninia. Animeconiin olis tarkotus tulla Sasorina. Mutta sitä ennen aion cossata Gaita Kemin sarjakuvapäivillä.
Minä sitten varmasti räpsin susta monta kuvaa,koska aion mennä samaan tapahtumaan.Olisi kyllä kiva cossata leetä mutta en tiedä saisinko sellaista haalaria tehtyä,ja varmaan missään ei ole kaavoja haalareihin.Pitää sitten joskus toiste katsoa.
Deidaraakin pitäis joskus cossata...
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ringo-chan kirjoitti:Olisi kyllä kiva cossata leetä mutta en tiedä saisinko sellaista haalaria tehtyä,ja varmaan missään ei ole kaavoja haalareihin.Pitää sitten joskus toiste katsoa.
Ei se mikään varsinainen haalari ole - vihreät trikoot ja vihreä trikoopaita vaan. Ei kovin vaikea tehdä ja hyvällä tuurilla saattaa löytyä ihan kaupastakin (joskin epäilen, koska vihreä ei ole mikään muotiväri tällä hetkellä... :/ )
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

minori kirjoitti:
Ringo-chan kirjoitti:Olisi kyllä kiva cossata leetä mutta en tiedä saisinko sellaista haalaria tehtyä,ja varmaan missään ei ole kaavoja haalareihin.Pitää sitten joskus toiste katsoa.
Ei se mikään varsinainen haalari ole - vihreät trikoot ja vihreä trikoopaita vaan. Ei kovin vaikea tehdä ja hyvällä tuurilla saattaa löytyä ihan kaupastakin (joskin epäilen, koska vihreä ei ole mikään muotiväri tällä hetkellä... :/ )
Semi-offia: En ymmärrä, miksi ihmiset tekevät asiat vaikeimmalla mahdollisella tavalla. Useista cosplayista selviää ihan arkivaatteita hieman muokkaamalla. Kannattaa ottaa pohjaksi jotain peruspaitaa tai -housua ja siihen liittää yksityiskohtia mitä tarvitsee. Tai ottaa jostain vaatteesta kaava ihan itse ja tehdä sen perusteella tarvittavanlainen vaatekappale.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

minori kirjoitti:
Ringo-chan kirjoitti:Olisi kyllä kiva cossata leetä mutta en tiedä saisinko sellaista haalaria tehtyä,ja varmaan missään ei ole kaavoja haalareihin.Pitää sitten joskus toiste katsoa.
Ei se mikään varsinainen haalari ole - vihreät trikoot ja vihreä trikoopaita vaan. Ei kovin vaikea tehdä ja hyvällä tuurilla saattaa löytyä ihan kaupastakin (joskin epäilen, koska vihreä ei ole mikään muotiväri tällä hetkellä... :/ )
No,itse olen ainakin ymmärtänyt että se on haalari,mutta kyllähän se olisi noin helpompi.Tai sitten voi tehdä niin helposti että ompelee vain ne kiinni ja kun se otsapanta laitetaan vyötärölle niin sauma ei edes näy.En itsekkään usko että löytäisin kaupasta vaatteita ja olisihan se parempi kun tekisi itse,saisi valita kankaat ym.

Sitten on myös se 3 elokuvan puku,sekin olisi ihan hieno ja siihen kuluisi vähemmän kangasta.Säästöä sekin on. X3
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ringo-chan kirjoitti:No,itse olen ainakin ymmärtänyt että se on haalari,mutta kyllähän se olisi noin helpompi.Tai sitten voi tehdä niin helposti että ompelee vain ne kiinni ja kun se otsapanta laitetaan vyötärölle niin sauma ei edes näy
Höpötin omiani, eli siis joo, tietty se oikeasti on ihan kokovartalopuku, mutta siis turha cossatessa tehdä sellaista kun on vaan hankala, eli tosiaan hitai-atella vaan peittää sen sauman. ^^ Eikä sitä tartte välttämättä ommella kiinni... paita housuihin vaan.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Karupin kirjoitti:Säikähdin o_O;;;;
Toinen
Hui... Aikas upeat 'cossit... O_o

Itse olen harkinnut jos vaikka Ropeconiin jotain kehittelis... Lee voisi olla hauska, samoin Gaara* tai Kaksu.. :D No Kaksuksi olisin liian lyhyt... Kankuro!! Siinähän se! Sehän olisi aivan loistava,,, (sais kerrankin sotkea naamansa jollain...) :D Hiuksilekkaan ei tarvisi tehdä mitään...

*Hiusten väri sopisi hyvin...;)

Edit; Mitenkäs nuo otsasuojukset olette toteuttaneet..? Rupesi äsken mietittytämään... Tilannu, tehny ite...?
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Blue_Hill-san kirjoitti:Edit; Mitenkäs nuo otsasuojukset olette toteuttaneet..? Rupesi äsken mietittytämään... Tilannu, tehny ite...?
Tehnyt itse totta kai. ^^ Lätkä on alumiinipeltiä, johon on porattu reiät ja se on kiinnitetty sellaisilla nastoilla, jotka hakataan vasaralla kiinni. Huivi ihan vaan lakanakangasta (tosin siitä lähtee käytössä ja auringossa värit, eli sen suosittele ihan ekana, jos pitää samaa useammassakin conissa).

Tässä olisi kuva, joskin pari vuotta vanha. ^^'
Vastaa Viestiin