Naruto-Cosplay

Vastaa Viestiin
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Karupin kirjoitti:Säikähdin o_O;;;;
Toinen
Wau! =P

Ite kans ajattelin `cossia tonne ropeconiin, ja ajatus olis kisame...tai...
kankuro...sasori...zetsu... :twisted:

kuitenkin ongelmaksi nousee forehead protectorit ja Akatsuki-kaavut?
Mistä sinä olet tehnyt tai tilannu noi?


Kisamen samehada olis kans ongelma....

*Palaa piirrustuspöydän ääreen :?: *

vastaus otsasuojukseen tulikin jo.
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Entäs se itse merkki siihen metallilevyyn...? Tussi+taltta, varovasti naputellen......? Kuulostaa aika helpolta ohjeelta... ;) Kiitos Minorille...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Blue_Hill-san kirjoitti:Entäs se itse merkki siihen metallilevyyn...? Tussi+taltta, varovasti naputellen......? Kuulostaa aika helpolta ohjeelta... ;) Kiitos Minorille...
Niin joo, sen unohdinkin sanoa. Eli tuo alumiini ainakin on sen verran pehmeää, että itse raapustelin oman merkin harpin terällä. :P Ensin tietty piirtelin mallin lyijykynällä.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Sellanen kysymys viellä että minkä kokoinen esim. tuossa kuvassa oleva panta on niin kuin sentteinä...? :)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

minori kirjoitti:Tässä olisi kuva, joskin pari vuotta vanha. ^^'
Jotkut osaa... D: Itse olin mamis ja tilasin blipposta. XD Ihan jees sekin on, mutta Ino-cossiin se nauha on aivan liian lyhyt. xP Pitää siis hiukan tuunata sitä ennen käyttöä, nyt ainakin ajattelin harsia siihen melko kevyesti vain toisen tummansinisen kankaan päälle. Ehkä jopa vähän löysänpuoleisesti, näyttäisi ehkä vähän enemmän oikealta.

Pitää kyllä seuraava tarvittava otsapanta sitten tehdä itse... Ei viitsi ainakaan mitään Konoha Exile -pantaa tilata Blipposta kun on oma Konoha versio... >___>
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Blue_Hill-san kirjoitti:Sellanen kysymys viellä että minkä kokoinen esim. tuossa kuvassa oleva panta on niin kuin sentteinä...? :)
Kuvassa oleva lätkä on 13,5x5cm, mutta kun tein toista, niin nipistin pituudesta pari senttiä ja leveydestä sentin verran, koska osoittautui vähän turhan kookkaaksi... Eli tee muotti paperista ja kokeile otsaasi tai mihin ikinä lätkää nyt oletkin sitomassa. ^^ Senhän voi vaikka pistää nuppareilla siihen huiviin kiinni, että näkee miltä näyttää.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Jees poks, kiitokset (taas) minorille, joka opastaa...;)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Mä olen tässä miettiny et cossaisko joskus tulevaisuudessa jotakuta Naruto-hahmoa. :/ mutku kukaan ei oikein sovi a) mun kropalle b) mun naamalle etc. Anko saattaisi olla hyvä vaihtoehto, MUTTA. Minä en ole joku überhottis hullu nainen. Snif.

Hmmm.

Kuva (tiedän, kaikki ovat nähneet tän jo miljardi kertaa, mut..)

http://i49.photobucket.com/albums/f286/ ... imons7.jpg Jösses. Joku jopa Yamatoa cossasi!

http://www.inukoproject.com/naruto/cosplay1 hmmmmhmm..
Avatar
Itchy-chan
Rookie
Rookie
Viestit: 77
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 00:33
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Itchy-chan »

Minäkin olen 12-vuotta ja kyllä minä saan ostaa kankaat sun muut härvelit.Eikä sinun tarvitse ostaa mistään erikseen cosplay vaatteita kun voi itekkin tehdä,siinä myös säästää.
Haluaisin kyllä cossata deidaraa mutta katotaan saanko sitä kaapua tehtyä...
Mistä voi löytää kaavakkeita? En ole kylläkään edes hyvä ompelussa, joten saattaisi tulla "vammanen".
KuvaKuva
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Narska kirjoitti:
Minäkin olen 12-vuotta ja kyllä minä saan ostaa kankaat sun muut härvelit.Eikä sinun tarvitse ostaa mistään erikseen cosplay vaatteita kun voi itekkin tehdä,siinä myös säästää.
Haluaisin kyllä cossata deidaraa mutta katotaan saanko sitä kaapua tehtyä...
Mistä voi löytää kaavakkeita? En ole kylläkään edes hyvä ompelussa, joten saattaisi tulla "vammanen".
Kannattaa ottaa ihan käsityö lehdistä kaavoja ja muuttaa niitä sitten sopiviksi.Harvoin cosplay-asuihin löytää mitään valmiita kaavoja,ei ainakaan ilmaiseksi.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Tuonne Tampereella Kuplii-sarjakuvatapahtumaan pitäisi saada
tehtyä akatsukilainen Kisame/Tobi/Hidan/Kakuzu/Zetzu/Sasori.
Eli siis mistä saisi tehtyä hienon, näyttävän ja Kestävän samehadan?
Tai sen Hidanin viikatteen? Punanaamiosta voi löytyä viikatteita, mutta ei pahemmin kolmiteräisiä. Sitten Tobiin. Mistä se maski, että olisi näyttävä ja viellä hienokin! Ja Zetsun kasvi. oon nähnyt pahvi-versioita, mutta..
Jo jollakin on tehtynä, kuvia olis kiva nähdä.
Akatsuki-kaavun ohjeet on jo.Ja onko hidania cossatessa PAKKO pitää se kaapu auki? Ja mistä tekisi tuon Kakuzub pääliinan?
Kiitos.

Hienoja naruto-cosseja:

http://www.fairvue.com/developments/reactor2005/#zabuza[/url]
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Jos vähänkin piirtokättä löytyy, niin parhaiten istuvat cossivaatteet saat kun piirrät kaavat omista lähellä pukua olevista vaatteistasi ja muokkailet kaavoja sitten. Itse piirrän kaikki kaavat joko tällä tavalla tai vapaalla kädellä. Jos tuntuu epävarmalta, niin kokeilkaa malli ensin halvasta lakanakankaasta tai vaikka kysykää äidiltä sattuisiko talosta löytymään vanhoja käyttämättömiä lakanoita.

Käyttäkää vaan vähän päätänne, niin keksitte kommervenkit kaikennäköisille cossissäädöille. ^^
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

No jos kerta Naruto hahmoista puhutaan, niin Temaria olen cossannut mangapäivillä.;)
Seuraavaan Animeconiin olisi tarkoitus mennä toisena päivänä Itachina Akatsukin ryhmäcossia varten.
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Itsekin ajattelin cossata jotain Akatsukista?
Kisame vois olla, jos pystyis/osais tehdä ton miekan ja meikitkin näyttäis joltakin.
Tai Tobi, jos tietäis miten tehdään sen naamio (en ole ikinä tehnyt).
Kakuzu, mutta ei oikein tiedä, mitä kaikkea pitäisi tehdä sille. Naamio ehkä onnistuisi, mutta ne tikit ihossa, ja meikkaus.
Hidanin ongelma on se viikate ja harmaat hiukset (eikä saa unohtaa, että täytyy kävellä ilman paitaa).
Harmi, että Akatsuki on niin suosittu (paikalle saapuu 20 Itachia --'). Kaiken kukkuraksi katson animea, mutta en ole vielä mangassa niin pitkällä kuin pitäisi, joten en tiedä hahmojen persoonista mitään... :cry:
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Jotakuta Akatsukista tulee varmaan cossattua. Deidaraa en viitsisi, kun se tukka aiheuttaisi hermoromahduksen. Zetsullakin lehdet aiheuttaisi ison työn. Täytyy vielä miettiä.
Sitten Tobiin. Mistä se maski, että olisi näyttävä ja viellä hienokin!
Tuo on aika helppo tehdä itse. Tässä yksi helppo ja hyväksi havaittu tapa:

Osta kipsirullia, niitä saa mm. kuvataidekaupoista. Eivät ihan ilmaisia ole, mutta paljon parempia kuin paperimassat sekä nopeampia kuivumaan (vaikka käyhän sekin, jos on kärsivällinen ja tarkka).

Puhalla ilmapallo suunnilleen pääsi kokoiseksi. Leikkele kipsirullasta pieniä, noin tulittikkurasian kokoisia paloja, tai pienempiä. Kasta yksi pala veteen pariksi sekunniksi. Sitten vain silität märän kipsinpalan kiinni ilmapallon pintaan, niin että siitä tulee mahdollisimman sileä.

Kasta seuraava pala veteen ja silitä se hiukan toisen palan päälle, jotta tulisi pitävä ja tasainen maski. Jatka tähän malliin vähintään kaksi kerrosta kipsipaloja, kunnes olet saanut maskinmuotoisen kipsinaamion. Odota 20 minuuttia ja irrota maski varovasti ilmapallon päältä. Jos se on yhä pehmeä, odota kunnes kipsi kovettuu.

Naamiota voi muokata jälkeenpäin, ja maalata. Silmänreiän saat varovasti kovertamalla, esim. terävällä veitsellä reiän maskiin.

Tuosta kipsirullasta voi tehdä naamion myös omaa kasvonmuotoa käyttäen. Silloin pitää vain muistaa suojata kasvonsa kelmulla (jossa on hengitysreiät), ja varoa, ettei sitä kipsia pääse limakalvoille. Myös vaatteet on hyvä suojata. Kaveri helpottaa suuresti tämän tekemistä, kun ei tarvitse itse sählätä.

Toivottavasti tajusitte. Tuli aika pitkä viesti. Kuulostaa hankalammalta kuin mitä on. Oikeasti se on hirveän yksinkertaista.
Vastaa Viestiin