Naruto-Cosplay

Vastaa Viestiin
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Jos sattuu olemaan vapun aikoihin tuota tekemässä, niin kannattaa ostaa sellainen ihmiskasvojen mallinen vappunaamari. ^^ Siitä saa paremman mallin kuin ilmapallosta. Ja tuota kipsinauhaa myydään myös apteekissa ja uskaltaisin arvata, että voisi löytyy varmemmin ja olla halvempaa.
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

jusoo kirjoitti:Kankuron asua säädän ihan hyvin on tähän asti mennyt. ja olen myös tekemässä karasua ja ehkä otan myös kuroarin mukaan jos saan sen lainaan. :P
Valmistaudu, että tämä yksi paparazzi tulee ja kuvaa asuasi ihan kunnolla. :D Itse en ole ajatellut cossata mitään, mutta kyllä minä tulen katsomaan, millaista koko Animeconissa on. En nimittäin ole koskaan ennen käynyt, ja nyt kun melko varmasti olen Jyväskylään päin kesällä tulossa, niin tätä tilaisuutta en jätä käyttämättä! Aivan mielettömän hienoja cossauksia olen netissä nähnyt ja nyt on sitten mahikset nähdä niitä oikeastikkin. :]
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

jusoo kirjoitti:Tuli tässä vaan mieleen että onko kukaan tehnyt karasu nukkea kun itse olen tekemässä niin ajattelin että oisko jotain vinkkejä sen tekoon? :mrgreen:
En ole tehnyt, mutta neuvonpa taas vaihteeksi... ^^' Eli rautakaupasta kanaverkkoa, sideharsoa/valkoista kangasta suikaleina ja paketin päähän tupsu ruskeaa karvaa. Tuollaisia ne coneissa vilkkuneet on olleet. ^^
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Woler »

Jep jep Jusoon kanssa oltais tulossa sinne, ite oon tekemässä Kuroari nukkea oon saanu jo vartalon ja jalan valmiiksi. Ainoa haitta puoli on että miten voisin kantaa sitä siellä huom: se tulee olemaan seisoaltaan pitempi kuin minä! :shock:
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ai siis teet sen nuken ilman sideharsoja! ^^ No sitten unohda neuvoni.
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Voisiko joku kertoa jonkin toisen helpon tavan, jolla voisi tehdä anbu-maskin, muuta kuin kipsi-ilmapallo tekniikkaa käyttäen.
Et varmaan halua sitten käyttää omia kasvojasi muottina, kun siinäkin tarvittaisiin sitä kipsiä?

Yksi tapahan on se vappunaamarin (tai naamarin yleensä) käyttäminen. Jos ei käytä kipsiä, niin sen voi maalata ihan vain valkoiseksi, ja kuvioida sitten. Vappunahan naamareita saa tosiaan mistä vain, mutta löytyy niitä ihan milloin vain erilaisista pilailupuodeista jne.

Toinen tapa on sitten käyttää paperimassaa, mutta se on aika hermojaraastavaa.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Et varmaan halua sitten käyttää omia kasvojasi muottina, kun siinäkin tarvittaisiin sitä kipsiä?
Tuo on ehkäpä paras vaihtoehto, tai ostat valmiin kokonaama maskin jonka voit sitten maalata.
Kuva
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Entäs onko jollakin kokemusta, kuoleeko miten tuskaisesti, jos aikoo pitää tuota maskia naamalla? Lähinnä kun ei voi tehdä suun kohdalle aukkoa, että miten hapinsaanti sujuu? ^^
En nyt ole ihan koko päivää pitänyt kipsimaskia naamalla, mutta tuskaistahan se on, ja hikistä. Kyllä sitä happea saa, jollet sitten onnistu tekemään niin ihnonmyötäistä maskia, että se liimautuu reunoiltakin ihoon. Silmien kohdallahan on pakko olla jotkin reiät, joten niistä saa ilmaa.

Varmaan parasta ottaa maski välillä pois, että saa kunnolla happea. Joitakin saattaa myös ruveta pidemmän päälle ahdistamaan. Mutta jos ei fobiaa ole tiedossa, niin sitten ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

No voihan kura. En saakkaan sitä Akatsuki-kaapua Tampereella kuplii-tapahtumaan mennessä.

Sitten sunnitelma ö:
CHOUJI!
Eli ainoaksi ongelmaksi nousee nuo kengät.
Mistä tälläinen käsityötaidoton pelle selläiset vääntää!!!
Mutta choujina tulen ja olen ehkä jopa näköinen!
Kuva
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Eli ainoaksi ongelmaksi nousee nuo kengät.
Mistä tälläinen käsityötaidoton pelle selläiset vääntää!!!
Mutta choujina tulen ja olen ehkä jopa näköinen!
Älä välitä. Itse en varmaan saa edes lankaa neulansilmään. Meille ei opettettu ala-asteella mitään rättikässässä, vaikka pitikin käydä muutamalla tunnilla :x
Teknistentöiden taidotkin ovat nykyään niin ja näin... --'
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Eli ainoaksi ongelmaksi nousee nuo kengät.
Mistä tälläinen käsityötaidoton pelle selläiset vääntää!!!
Ja taas minä tungen lusikkani soppaan. Noiden kenkien teko on itseasiassa aika helppoa, vaikkei olisi juurikaan käsitöitä harrastanut. Jottei tilaa menisi ihan älyttömästi selitykseen, niin löysin yhden helpon ohjeen, joka tosin on englanniksi, mutta kuvat helpottavat ymmärtämistä. :wink:

http://www.freewebs.com/iron_chef_cosplay/tut01.html

Jos ohjeessa on jotain kummallista, tai ei ymmärrä, niin voin yrittää selittää sitä täällä. Uskon kuitenkin, että selviät tuon ohjeen avulla.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Helpointa kun otatte tuollaiset sporttisandaalit, kiinnitätte tavalla tai toisella (ompelemalla muutamalla pistolla sieltä täältä, jos onnistuu siihen kankaaseen) oikeanmuotoisen (lue:jalkasi kokoisen ja muotoisen) trikoon tai vastaavan venyvän siihen päälle. Ne saa sitten purettuakin pois helposti eli kengät ei mene pilalle. Itse tehnyt tuolla monet kerrat ninja-sandaalit ja hyvältä näyttää. ^^
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rota »

Olenpas iloinen kun löysin varsin rockleemaiset housut ^___~ olinkin jo jonkin aikaa etsiskellyt.
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Nyt alkaa näyttää pahasti siltä, että meikäläinen tulee animeconiin Hidanina. Kaikki muu taitaa ollakin selvillä, paitsi se avonainen kaapu. Rintojen sidonta onnistuu kyllä, mutta miten saisi mahdollisimman luonnollisen näköisen rintakehän?
Ihonvärinen paita väliin, vai menenkö niin pitkälle, että 'teen' jonkinlaisen rintakehän? Mielestäni tuo avonainen kaapu on kuitenkin aika ollennainen osa kokonaisuutta. Onko kenelläkään mitään ideaa/tietoa/kokemuksia?
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Minäkin cossaan Hidania animeconissa ja jätän vaan ihan suosiolla sen "repeämän" niin ylös että peittää sideharsoviritelmät. Toisin sanoen meikäläisen kaavusta puuttuu vain hiha ja kaulus, reuna menee heti kainalon alta. Kutittaa kyllä ärsyttävästi rispaantunut satiini kainaloonXD

edit.
paitsi että saatan kyllä harkita uudemman kerran kun alkaa näyttää siltä että Hidaneita tulee sinne noin miljona give or take a few, enkä tykkää olla yksi monista^^

Noh, onneks hopeatukkaisia hahmoja on animen ja mangan maailmassa aika paljon, enköhän keksi toisenkin cossattavan.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin