Naruto-Cosplay

Vastaa Viestiin
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Juu, en ole cossannut ketään, mutta jos cossaan joskus, niin se on narutosta äijä. JA varmaankin olisi zabuza kun häntä ulkonäöltä eniten muistutan, taipa sitten hidan/itachi olisi kanssa aika kivaa cossattavaa, sillä akatsuki-kaapu on mainion näkönen ^^. Juu, eli ehkä en tänä vuonna tule cossaamaan, mutta ehkäpä 08 voisi kokeilla... tätä cossia
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

alkaa näyttää siltä että Hidaneita tulee sinne noin miljona give or take a few, enkä tykkää olla yksi monista^^
Niinpä tietysti. :x Pitänee sitten harkita vielä uudemman kerran, ei hirveästi huvita hukkua massaan... Varsinkin, kun tuo kaapu nyt on millainen on. Helpommallakin voisi päästä. Ehkä repäisen oikein kunnolla ja vaihdan Zetsuksi :D Tai Tobiksi, siinä saisi Kakuzu-kaverini pienoisen hermoromahduksen.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Voisin tulla vaikka vähän lyhyttukkaisena Kimimarona. Kiehtois ajatus värkätä jotkut solisluut törröttämään ulos tai jotain. Ja se se Orochimaru Fashions -kauhtanakaan ei oliskovin vaikea.

Hohhoo, Hidan-viikate menee nyt hukkaan vissiin mutta onpahan nätti seinakoriste. Ja hihaton Akatsukikaapu käy kesämekosta kunhan lisää vyönXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Hatashi-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 21:46
Paikkakunta: Imatrallahan mie..

Viesti Kirjoittaja Hatashi-san »

En oo Cossannu, mutta jos cossaan, niin cossaan jotakin akatsukista.
varmaan Itachii tai Deidaraa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Hm, enkö ole muka tähän vastannut? No vastataan nyt sitten.

Olen cossannut.

Sakuraconissa Itachia, Mangapäivänä Itachia soveltaen *köh*, Tracon I:ssä pikku-Kotetsua. Ja tuo viimeisin on ihan suosikkicossini <3 Siinä oli mukavat vaatteet, ihana kampaus ja ennen kaikkea pukuun kuului reppu. Kätevyys huipussaan.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

No jos haluaa yksilöllinen olla, niin ei kyllä kannata Narutosta tai Bleachista cossata mitään. ^^' Itseäkin olisi Bliitsit kiinnostanut, mutta en halua törmätä miljoonaan samaan hahmoon... Vaikka tietty nyt massasta erottuisi sillä, että tekee hiton hienon ja huolellisen puvun. ^^
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Olen varmaan jotenkin outo kun en ajattele kovin paljon sitä että erotunko massasta. .___. Animeconiin tulee taatusti muita Inoja minun lisäkseni, mutta en oikein jaksa välittää. Olen varmaan ainoa jolla on lyhyt ponnari. >__> Muutenkin cossisuunnitelmiini kuuluu melkolailla kaluttuja hahmoja. Kai minä ajattelen sen siten, että mitä vähemmän nirsoilen niin sitä enemmän mahdollisuuksia on. .___.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Hohoo... ehkä uusin chapu vain frakkasi aivoni, mutta Suigetsun cossaaminenkn alkoi yhtäkkiä tuntua äärimmäisen kiehtovalta vaihtoehdolta.... Paitsi ne hampaat. Ei varmaan ihan kannata alkaa proteeseista maksamaan....
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Mirha kirjoitti:Hm, enkö ole muka tähän vastannut? No vastataan nyt sitten.

Olen cossannut.

Sakuraconissa Itachia, Mangapäivänä Itachia soveltaen *köh*, Tracon I:ssä pikku-Kotetsua. Ja tuo viimeisin on ihan suosikkicossini <3 Siinä oli mukavat vaatteet, ihana kampaus ja ennen kaikkea pukuun kuului reppu. Kätevyys huipussaan.

Onko sulla kuvia?
Näytänäytänäytä, jos on.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Tonnikala kirjoitti:Onko sulla kuvia?
Näytänäytänäytä, jos on.
Cossasin Mirhan kanssa tuossa samaisessa hässäkässä pikku Izumoa ja kuvia löytyy täältä: http://s10.photobucket.com/albums/a126/ ... on%202005/ Onhan nuo pituussuhteet vähän mitä sattuu, mutta mitä väliä. ^___^

Itse olen cossannut tuon lisäksi Irukaa ja pikku Irukaa. Kuvia http://s10.photobucket.com/albums/a126/ ... kacon2005/ ja http://s10.photobucket.com/albums/a126/ ... va%202005/
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

Ikinä en ole cossannut ja tuskin tulen koskaan cossaamaankaan. Tyydyn vain katselemaan muiden komeita pukuja. Mutta jos aivan pakko olisi jotain cossata niin se olisi luultavasti Gaara.(Muuten Shikamaru, mutta kun hän vaikuttaa pitkältä jota minä en tosiaankaan ole! :D)
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Nyyh...tuli surku olo tuolla Tampereella kun kaikilla oli niin hienoja pukuja.

Muttamiekka-asiaa. Miten saisi näyttävän Kisamen samehadan/Hidanin tiesminkä/Zabuzan miekan? Mietin jossakin vaiheessa Samehadaan styroksia, mutta rikkihän se menisi. Sitten näin hienon,jostakin muovista tehdyn miekan Tampereella. Mitäköhän se oli?

Ja Sasori-asiaa.
Mitenköhän saisisi itsestään semmoisen mörön? kävi mielessä, että jos kuljen kumarassa, niin sehän käy. Mutta sitten muistin leveyden.
Miten tuon tekisi? Ja se sen häntä?
Kuva
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Tonnikala kirjoitti: Ja Sasori-asiaa.
Mitenköhän saisisi itsestään semmoisen mörön? kävi mielessä, että jos kuljen kumarassa, niin sehän käy. Mutta sitten muistin leveyden.
Miten tuon tekisi? Ja se sen häntä?
Tuo olisi ihan mielettömän näyttävä cossi, jos ihan kokonaisuudessaan saisi Sasorin+hännät tehtyä. Varmaan kyllä hiukan hankalampi kävellä.
Häntää varsinkin hiukan hankalampi tehdä kevyemmäksi malliksi. Rautalanka+kipsi olisi oiva vaitoehto, mutta sehän painaa vietävästi. (?)

Itse aion cossata siis Itachia Animeconissa. Takista tuli aivan vietävän iso, eikä malliltaan lähellekkään oikeaa, MUTTA punaiset pilvet olen tehnyt erittäin huolellisesti. Olen meinaan jokaisen pilven tehnyt just eikä melkein samanlaisiksi kuin Itachilla oli, silloin kun hänet näytettiin animessa. Toivottavasti joku edes tulee huomaamaan vaivannäköni niitä pilviä kohtaan xD
pyrin myös yksityiskohtiin panostamaan. Kengät tulee kyllä olemaan hiukan väärän väriset.. :D
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

En ole vielä cossannut ketään Narutosta, ja tämän vuoden Animeconiinkin on vähän muita suunnitelmia että luultavasti jää ensi vuoteen >_> tai sitten jos jaksan niin cossaan ekana päivänä yhtä toista hahmoa ja seuraavana jotakuta Narutosta. Mutta luultavasti pystyisin cossaamaan lähinnä jotain Sakuraa koska hiukseni eivät ole tarpeeksi lyhyet että pystyisin cossaamaan muita hahmoja ;_; Tällä hetkellä himoitsen Naruton cossaamista, mutta kuten sanoin, hiukset eivät ole tarpeeksi lyhyet :( Enkä raaskisi niitä jonkin cossauksen takia leikatakaan. Jospa laitankin peruukin XD
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

No siis oma pieni suunitelmani tuohon hiruko-hommaan on että ISO kaapu, maaleja ja kalju päähän, Selkään semmonen Kupera kehikko, joka tekee kaavusta leveä. Hännän TUKEVALLA ALUMIINILANGALLA pystyyn häntä tehdään pahvista. Ja itse olen sen kaiken alla kyyryssä ja pääni tulee ulos.

Näin olisi aikomus. Jos tätä ei saada, tulee Tobit tai Sasori ILMAN hirukoa.
Kuva
Vastaa Viestiin