Gaara

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Uusimmassa Shippuudenissa Gaara on kyl ihan symppis...


part1 Gaarasta en tykkää yhtään, liian angstiteini.
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Minä pidän Gaarasta, vaikka onkin välillä vähän 'ärsyttävä'. Aivan mahtavan sopiva ääninäyttelijä hänellä. :o On vaan jotenkin niin... yksi parhaista hahmoista Narutossa.
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Gaara on yks mun suosikki hahmoist sit Kiban jälkeen... Jotenki mä vaan tykkään sen luonteest n.n!!!
Gaara oli niin säälittävä ja söpö pienen. Se oli niin söpö ku se meni viemään jollekki jotain pussis, sit ku se ojens sen pussin niin se oli niin SÖPÖ!! Mä säälin myös Gaara ku kaikki attelee vaan et '' APUA!! Toi on se hirviö!!''. Mua häiritsee se!! Tykkään myös tosi paljon sen taistelu tyylist! Se vaan ohjailee sitä hiekkaa minne haluu :D ...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Sucha »

Gaara on mun suosikki tyyppi koko Narutossa. Muaki säälitti nii paljo sen mennesyydestä se, ku kaikki vaa hylki sitä ja haukku. Mä oisin ainaki ollu sen kaveri t.t
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Kipsi kirjoitti:
Verdana kirjoitti:Minä pidän Gaarasta, vaikka onkin välillä vähän 'ärsyttävä'. Aivan mahtavan sopiva ääninäyttelijä hänellä. :o On vaan jotenkin niin... yksi parhaista hahmoista Narutossa.
Sama homma. ^^
Lainaanpa foorumin sääntöjä.
minori@Säännöt kirjoitti:5. Turhat postit
Vältä turhaa myötäilyä, tarkoittaen sitä että viesti koostuisi pitkästä lainauksesta jonka perässä lukee "joo samaa mieltä".
Tuo "pitkästä" on oikeastaan turha sana tuossa, koko myötäilyjuttu on aika hanurista.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Takokujin
Student
Student
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2009 15:13

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Takokujin »

Suosikkihahmoihini kuuluu... 8 3

Hei alkoi mietityttää nimi englanniksi, oliko se Gaara of the Sand vai Gaara of the Desert, kun kumpaakin muotoa olen nähnyt käytettävän? O.o
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Nuti »

^ Virallisesti se lienee "Gaara of the Desert" tai "Gaara of the Sand Waterfall". Ai miksikö jälkimmäinen? Gaaran koko lempinimi (Sabaku no Gaara) merkitsee kanjein kirjoitettuna "Hiekkavesiputouksen Gaaraa". Sanat "hiekkavesiputous" ja "aavikko" kuitenkin lausutaan japaniksi samalla tavalla, "sabaku", ja kanjitkin muistuttavat toisiaan. Siksi esmes Suomessa Gaaran lempinimi on käännetty "Aavikon Gaara", koska "Hiekkavesiputouksen Gaara" on nimenä turhan pitkä ja aika erikoinen.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Dents
Rookie
Rookie
Viestit: 67
Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 10:16

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Dents »

Hee, Gaara.


Mun mielestä Gaarassa kiinnostaa sen ulkonäkö ja taistelutyyli. Hän vain seisoo ja antaa hiekan hoitaa tappelun. Tosin, nytkun häntä ei paljoa näy, mielenkiinto keskittyy Akatsukilaisiin.

Mutta, plussat ja miinukset.

+Ulkonäkö
+Taistelutyyli
+Menneisyys

-Joskus ärsyttävä puhe
Kaveri:Sä oot vaan tietsikalla. Sun pitäs nähdä maailmaa!
Dents:Okei.*painaa Kuvia maailmasta-sivun päälle*
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Hieno hahmo ja silleen, mutta en tiedä sitten onko ulkonäkö mikä vetoaa. Hahmo ei ole mikään hauska, yhtäkään Naruton huumorikohtausta ei varmaan ole vedetty silloin kun kyseinen hemmo on kuvioissa. Ja se lievästi sanottuna ketuttaa. Vain niitä herkistelyitä ja muita.
Mutta onhan se Gaara sellainen karismaattinen persoona, ei siitä voi olla pitämättä. :D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
4 Hokage
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 16:38

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja 4 Hokage »

Minusta Gaara oli silloin kivempi kun hän oli ikään kuin "voittamaton" minusta tuntuu että nykyään jo yksi chuunin tason ninja päihittää hänet leikiten taino jos ei chuunini niin joonini ainakin. Gaara oli kivemi kun hän oli lähes voitamaton, mutta ei siitä huolimatta ollut uhka millekään ninja kylälle yms.
Avatar
horaaneko
Student
Student
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 29, 2010 13:29
Paikkakunta: Undet your bed

Re: Gaara

Viesti Kirjoittaja horaaneko »

Gaara on kyllä saanu kokea kaikkea kamalaa elämänsä aikana. :( Ensin Yashamaru, sitten kamppailu Shukakun kanssa elämisessä, ja sitten kun kaikki oli niin hyvin, niin sitten vielä Akatsuki! >< mutta onneks Naruto pelasti ihanan pikku kazekagemme! :D jos Gaara olis sellanen ärsyttävän cool, kun vaikka Sasuke, niin en tykkäis. >< Gaara voi olla tyyni ja rauhallinen, mutta ei cool! >< Sabaku no Gaara on heti 4. Kirjasta lähtien ollu miun lempihahmo ja tulee olemaankin aina! >///< Gaara on niin söpö! :wcc:
Kuva
...One day I'd like to become something precious to others too...
...and not as some weapon of terror...
...but as kazekage.
-Gaara.
Vastaa Viestiin