Lee

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
JaY
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 19:09
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja JaY »

Mäkin tykkään leestä tosi paljo...(Lempihahmo nejin kans) se on just sellane naurettava hahmo ja muutenkialiarvostettu...silloki ku se meni gaaraa vastaa ni ne muut ajatteli et ei sil mitää mahollisuuksii mut antohan tosi kovan vastuksen...
Heaven burning in the sky, Hell is not the reason why.
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

JaY nimenomaan!! Lee taisteli aivan sairaan hyvin Gaaraa vastaan silloin main matcheissa.. jos en väärin käsittänyt, Lee oli ensimmäinen kuka koskaan vahingoitti Gaaraa... ja sitten Leen Lotus <3<3 paras :) ja viellä sekin kun Lee on aivan sika nopee kun se ottaa painot pois :)
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

<SPOILER><span style='color:white'>Mä en jaksa odottaa että Leen Drunken Fist tulee animeversiona. XD Se on aivan ihana. Ei siihen toisaalta enää ole kovin kauaa..</span></SPOILER>
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Lee on aivan loistava...
Sitä oon kyllä ittekkin ihmetelly, että mikseis se osaa/pysty käyttään niitä genjutsuja ja ninjutsuja... Alkuun Lee oli ärsyttävä ja tyhmän näkönen, mutta lievätköhän aluksi tehneet siitä tahallaan sellasen ärsyttävän ja muutenkin, vai olenko sitten itse tottunut Leehen... Mutta eipä ole Lee mitään ilman Gaita, niin se vaan on.
Kuva
Kuva
Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

MÄ RAKASTAN MAITO GAITA WAA MÄ OON VIHREITEN KUNKKU KAIKKISTA NOPEIN JA HUOMIOTTAVIN IHMINEN MAITO GAI
KATSO ALAS
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

<!--QuoteBegin-Suikka+Jan 24 2005, 21:38--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Suikka @ Jan 24 2005, 21:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <SPOILER><span style='color:white'>Mä en jaksa odottaa että Leen Drunken Fist tulee animeversiona. XD Se on aivan ihana. Ei siihen toisaalta enää ole kovin kauaa..</span></SPOILER> [/quote]
Me kaikki halutaan nähä se anime versiona :) mahtaa tulla hasukan näköstä !!!
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
edlernooth
Student
Student
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Tammi 21, 2005 16:21

Viesti Kirjoittaja edlernooth »

Lee todellakin on yksi Naruton parhaista hahmoista.
Todella vahva tyyppi ja cool-ääni. Siinä kun aluksi näki Leen taistelun niin että joo-o. Üüber tyyppi. Mut sitten Gaaraa vastaan. Painot pois ja viuh. Ihan sairaan nopee.
Hassu itku Leellä. :lol:
<span style='color:grey'>You really dont want to mess with me<br></span>
Avatar
Tanshin
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 17:33
Paikkakunta: Finland :: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Tanshin »

Kyllä minä leestä pidän! ^.^
Vaikkei olekkaa mikään suosikkini :P
Sillä on just ihuna ääni! se on kova tyyppi!!! *tap tap*
Kuva
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

<!--QuoteBegin-sn0wblind+Jan 27 2005, 16:06--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sn0wblind @ Jan 27 2005, 16:06)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kuvitelkaa: pottakampaus, dickbroom-kulmakarvat, pyöreät babydoll-silmät, vihreä (!) kokovartalopuku, ja se oranssi räpellys jaloissa... Ja ne RIPSET! [/quote]
... luettelit juuri kaikista söpöimmät piirteet Leessä. <P
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Lee on just ihana. :D

Vaikkakin ekan kerran sen ilmestyttyä olin:

o__o wtf?

Mutta kun Gai ilmestyi olin:

O___O WTF??!!!


Ja ne hienot vuoropuhelut:
Lee: Gai-sensei!
Gai: Lee!
Lee: Gai-sensei!!!!
Gai: Lee!!!!
*kummatkin itkevät ja halaavat toisiaan*

Ne saivat minut pelkäämään todella.. Mutta nykyään nauran kippurassa niille. Lee on hyvä ja tärkeä hahmo! ;D
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

<!--QuoteBegin-Raikage+Jan 24 2005, 22:19--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Raikage @ Jan 24 2005, 22:19)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Sitä oon kyllä ittekkin ihmetelly, että mikseis se osaa/pysty käyttään niitä genjutsuja ja ninjutsuja... [/quote]
Jeps saisivat selittää et miksi se ei pysty käyttään näitä....
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

QUOTE (Raikage @ Jan 24 2005, 22:19)
Sitä oon kyllä ittekkin ihmetelly, että mikseis se osaa/pysty käyttään niitä genjutsuja ja ninjutsuja...

Jeps saisivat selittää et miksi se ei pysty käyttään näitä....
En ole ihan varma, mutta eikös se jotenkin niin mene, että Narutomaailmassa joillain ihmisillä on taipumuksia chakransa hallitsemiseen ja joillain ei. Eli siis jossain siellä pusikoissa piileskelee niitä "normaaleja" ihmisiä, jotka eivät ole ninjoja, koska he eivät osaa käyttää chakraansa noihin genjutsuihin ja ninjutsuihin. Lee kuuluu näihin, mutta tahtoo silti ninjaksi, joten hän on kehittänyt itselleen mahtavan nopeuden ja äärimmäisen hyvän fyysisen kunnon.
Korjatkaa ihmeessä jos ymmärrän taas tapani mukaan kaiken väärin.
Kuva
Taikina
Genin
Genin
Viestit: 142
Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 19:02

Viesti Kirjoittaja Taikina »

no...Lee nyt vaan on kova, kovempi ja kovin.Osaaha Leeavata niitä limit portteja muttei osaa hallita chakraa :ph34r: kai se ihan vähän osaa
Avatar
Angeli
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 16:34

Viesti Kirjoittaja Angeli »

<!--QuoteBegin-Kiddo+Jan 24 2005, 23:31--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kiddo @ Jan 24 2005, 23:31)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Suikka+Jan 24 2005, 21:38--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Suikka @ Jan 24 2005, 21:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <SPOILER><span style='color:white'>Mä en jaksa odottaa että Leen Drunken Fist tulee animeversiona. XD Se on aivan ihana. Ei siihen toisaalta enää ole kovin kauaa..</span></SPOILER> [/quote]
Me kaikki halutaan nähä se anime versiona :) mahtaa tulla hasukan näköstä !!![/quote]
Niin just...tahtoo nähdän sen :P! Mikäs sen hauskenpaa ^^.
<!--QuoteBegin-SilverDragon+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverDragon)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Ja ne hienot vuoropuhelut:
Lee: Gai-sensei!
Gai: Lee!
Lee: Gai-sensei!!!!
Gai: Lee!!!!
*kummatkin itkevät ja halaavat toisiaan*[/quote]
Ne on just ihania ^^.
Kuva
Kiitos signusta ja avasta Runte.
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Lee on fiksu, yritteliäs eikä anna periksi ^^ mahtava luonne ja "cool" kampaus
eli pidämpä kuin pidänkin Leestä.. siihen on niin helppo samaistua!

niin ja se on uskollinen
Vastaa Viestiin