Sasuke

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minä kyllä pidän Sasukesta, vaikka se onkin sellainen itserakas tyyppi, mutta hänellä on ihanat simmut ja hiukset ovat niin ihanat, ettei voi muutakaan sanoa <3_____<3 (olen kyllä jaksanut tuota jauhata kaikissa Sasuke-aiheisissa keskusteluissa --' ) . Sasuke näyttää myös pikkupoikana tosi suloiselta.... eli Sasuke tulee aina olemaan lempihahmoni <3___<3
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

...

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Sasuke on hyvä jätkä 8) Yksi lempparihahmoistani (Kakashin jälkeen) :lol: gjöhööö.... ei muuta!
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Mielestäni Sasuke reagoi täysin normaalisti siihen mitä hänelle on tapahtunut. Todella harvat ihmiset ovat Leemäisen anteeksiantavia ja optimistisia. Miettikääpä, mitä TE tekisitte jos veljenne/siskonne tappaisi yhtäkkiä koko sukunne? Ette varmaankaan kykenisi muutamaan vuoteen antamaan anteeksi ja jatkamaan normaalisti elämää, ette ehkä koskaan. Todennäköisesti ette enää ikinä olisi samoja ihmisiä kuin ennen.

Sasuke ei ole mikään tunteeton wannabecool angstaaja-idiootti, sehän rakasti ja rakastaa vieläkin perhettään. Ja kyllä, myös Itachia. Vaikka se haluaakin kostaa sille. Jos se ei sitä rakastaisi niin se angstaisi puolet vähemmän. Ei se ollut vaan se että sen vanhemmat kuoli, siitä asiasta teki kymmenen kertaa pahemman se että ne tappoi juuri Itachi eikä joku randomi hyyppä.

Ymmärrän Sasukea täydellisesti. Itse olisin ihan samanlainen hänen tilanteessaan. Minä en ikinä anna tietyille ihmisille anteeksi paljon lievempiäkään asioita joita he ovat tehneet.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

shameeka kirjoitti:..., sehän rakasti ja rakastaa vieläkin perhettään. Ja kyllä, myös Itachia.
[off-topic]
ItaSasu forever!!

Tykkään lukea rivien välistä ^^ Jatkakaa, olkaa hyvät.
[/off-topic]
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

En vihaa enkä rakasta Sasukea, ihan hauska hahmo ja on oikeastaan hauskaa ,että sarjassa käsitellään tuollaisia mielenkiintoisia näkökulmia ystävyyden pienistä ongelmista. Ja kaiketi Sasukella on oikeus siihen velivihaan, mutta kuitenkin jos se jättäisi Itachin kärsimään aina hautaan saakka, niin eikö siinä olisi kostoa kylliksi?
Eipä muuta, ainiin vähän oftopiccia tähän, olen uusi käyttäjä, nyt kun tämä suostuu taas toimimaan..
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

nnnno ihan hyvä....
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

No jaa... Koska naruto on kuvitteellinen, niin ei Sasuke siinä ole sen erikoisempi kuin muutkaan. Siis persoonallisuudeltaan. Mutta jos oikeassa elämässä samanlainen tyyppi olisi tuttavapiirissäni ja olisi aina: "Tapan veljeni, en tarvitse ketään. Se on kohtaloni. öö, oon vähä kova äijä." niin sillon minä sanosin että oot kyllä tekopyhä, kuka oikein luulet olevasi?
Niin, mutta kaikesta huolimatta ei Sasukessa ole mitään silmiinpistävää luonteenpiirrettä joka sais minut pitämään tai vihaamaan Sasuken hahmoa.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Vastaa Viestiin