Sasuke

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Sasukehan näyttää kylvävän aika monenlaisia mielipiteitä.
Itse en vihaa ko. hahmoa, mutta ei se myöskään ole lempparihahmoni [vaan Gaara :>].
Sasuke on minusta jotenkin kiehtova tai mielenkiintoinen hahmo tai jotain. Tottahan se on että se kohtelee esim. Sakuraa kuin jotain kengänpohjaan tarttunutta, mutta ei se minua saa siltikään vihaamaan sitä.
Sekavien selitysten jälkeen voisin vaikka yksinkertaistaa sen verran että En vihaa Sasukea ja se on ihan mukiin menevä hahmo. Näin. [tosin pidin siitä enemmän sarjan alussa...]
Duhh.
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Minusta Sasuke on jotenkin ärsyttävä, kun se on muka HerraTäydellinen. ARGH !
:\
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Manako-chan kirjoitti: Tottahan se on että se kohtelee esim. Sakuraa kuin jotain kengänpohjaan tarttunutta,

No niinhän kunnon pelimies naista kohteleekin 8)
Kuva
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Retrosaske kunniaan...

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Kun tuossa kiertelin Narutofan.comin foorumia, niin siellä näytää olevan vähän kaikille ja kaikelle omat fanclubinsa. Huomasin siellä sitten tuollaisen Retro Sasuke FC:n ja vilkaisin, että mikäs se on. Siellähän ne fanittivat vanhaa Sasukea, siis sitä jolla ei vielä ollut cursed sealia ja joka ei angstannut niin pahasti. Sen luettuani muistin, että aluksi sasuke olikin ihan mukava hahmo, mutta sitä on sarjan aikana tullut paljon ärsyttävämpi, joten en hänestä enää pahemmin pidä. Tosin en vihaakkaan. Mutta pitänee haikailla vanhojen aikojen perään aina, kun miettii Sasukea niin tuntuu paljon mukavammalta, kokeilkaa tekin.
Kuva
Kuva
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Runte kirjoitti: Sasuke on pelle.. Kovis.. Ängstä.. En pidä kyseisestä tyypistä.. Se oli aluks ihan OK, mut si kun se karkas jne. <_<
Täysin samaa mieltä! Ensimmäisissä jaksoissa Sasuke oli hyvä mutta nykyään se on täys p***.
Kuva
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Aivan sarjan alussa Sasuke oli ihan ok hahmo, minä jopa pidin siitä. Mutta mitä pitemmälle tässä sarjassa ollaan menty, yhä vähemmän olen siitä pitänyt. Se iänikuinen angstaus alkoi ärsyttää, ja sitten vielä se kun Saske lähti Orochimarun mukaan..Siitä on vain tullut niin ärsyttävä, ettei sellaista kestä kukaan..<__<
Avatar
Taateli
Chuunin
Chuunin
Viestit: 221
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:36

Viesti Kirjoittaja Taateli »

En tykkää, mutten kyllä vihaakkaan. Ihan ok tyyppi se on. Muttei mitään lemppareitani.
Kuva
Kiitos nixuboy ^^
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Sasuke on sen verran kompleksi poika, että siitä on vaikea, ainakin itse, sanoa selvää mielipidettä. Perheolot ovat vaikuttaneet aika paljon siihen, minkälainen pojasta tuli. Kyllähän niistä Sasuken flashbackeistä huomaa, että poika rakasti perhettään. Harmi vaan, että sattui samaan sukuun hullun Itachi-sosiopaatin kanssa. En itse pidä Sasuken teoista, mutta kyllä on ihan kivaa, että sarjassa on oma "paha hyvis" -hahmonsa. ;) Sasuke ei ole paha; olosuhteet tekivät hänestä sellaisen.
BiancoNero
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Pe Loka 29, 2004 18:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BiancoNero »

Ave-chan kirjoitti:Sasuke on sen verran kompleksi poika, että siitä on vaikea, ainakin itse, sanoa selvää mielipidettä. Perheolot ovat vaikuttaneet aika paljon siihen, minkälainen pojasta tuli. Kyllähän niistä Sasuken flashbackeistä huomaa, että poika rakasti perhettään. Harmi vaan, että sattui samaan sukuun hullun Itachi-sosiopaatin kanssa. En itse pidä Sasuken teoista, mutta kyllä on ihan kivaa, että sarjassa on oma "paha hyvis" -hahmonsa. ;) Sasuke ei ole paha; olosuhteet tekivät hänestä sellaisen.


Ei se oo paha. Missä vaihees se on tehny mitää pahaa?
Forza Juve!...
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

BiancoNero kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:Sasuke on sen verran kompleksi poika, että siitä on vaikea, ainakin itse, sanoa selvää mielipidettä. Perheolot ovat vaikuttaneet aika paljon siihen, minkälainen pojasta tuli. Kyllähän niistä Sasuken flashbackeistä huomaa, että poika rakasti perhettään. Harmi vaan, että sattui samaan sukuun hullun Itachi-sosiopaatin kanssa. En itse pidä Sasuken teoista, mutta kyllä on ihan kivaa, että sarjassa on oma "paha hyvis" -hahmonsa. ;) Sasuke ei ole paha; olosuhteet tekivät hänestä sellaisen.


Ei se oo paha. Missä vaihees se on tehny mitää pahaa?

Tjaa.. Nyt ensimmäiseksi tulee mieleen nämä Sasuke vs. Naruto jaksot, joissa Sasuke pieksi Narutoa oikein olan takaa. Samoin ennen tätä siellä sairaalan katolla Sasuke muistaakseni yritti itse asiassa tappaa Naruton. Naruto kyllä saattoi siinä vaiheessa itsekin tahtoa tappaa Sasuken, mutta niin. Enkä sanonut, että Sasuke on paha. Vain olosuhteiden uhri.
Avatar
Michiko
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 17:22

Viesti Kirjoittaja Michiko »

Hmm. Aika hauska lukea miten Saske jakaa mielipiteitä kahtia... Itse pidän kyllä Saskesta, ja mielestäni tarinan kannalta hän on hyvinkin tarpeellinen henkilö angsteineen päivineen. Mitäs siitä tulisi jos kaikki olisi niin kivoja ja söpöjä ja Sasuke ja Sakura seurustelisi ja menisi naimisiin ja tulisi liuta lapsia ja sen sellaista? Taitais loppua Naruto lyhyeen. Mielestäni Sasuken "pahuus" antaa mahdollisuuden todistaa ystävyyden voimaa, sillä minusta siitä Narutossa on pitkälti kyse: ystävyydestä, hyväksymisestä ja toisten auttamisesta. Ja sen verran traumoista, että Sasukehan haki epätoivoisesti isänsä hyväksyntää, mutta sai sen vasta opittuaan sen, äh, mikä jutsu se nyt olikaan.. anyway. Eli kun ynnätään hyväksymisen tarve, perhe/klaanimurha + mustavalkoinen toisto, Oron pikku hamput ja V-mäinen isoveli, niin vähemmästäkin nuppi menee sekaisin... :wink:

Ja vielä; miten määritellään pahuus?
Kuva
Kts Nixuboylle "lainasta" | Y.S.A.K - jep... ^^;
~Paha saa aina - parhaat päältä... ~
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

noh sasuken käytöksen ymmärtää millasta ois tulla yhtenä iltana kotii ja läytää koko perhe tapettuna ja samalla koko suku
et ei se kyllä oo ihme ot on pässä jotain vikaa
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

Dragonmaster kirjoitti:<!--QuoteBegin-sn0wblind+Feb 8 2005, 15:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sn0wblind @ Feb 8 2005, 15:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Hmmm... Kumpikohan on pahempi tapaus, olla tuntematta vanhempiaan, vaiko rakastaa ja tuntea vanhemmat/sisarukset/suku ja katsoa sivusta kun velikulta silpoo heiltä sisälmykset veke? Myönnä jo itsekin, Sasukella kävi PALJON HUONOMPI mäihä kuin Narutolla...
Kuinka voi edes sanoa, että "Sori, mutta kyllä se on näin, että tämä ja tämä tapaus on pahempi kuin tuo"? Kaikkihan on suhteellista. Minä ainakin koen Naruton tuskan paljon pahempana. Sukulaisista jää useimmiten ainakin muutama lämmin muisto, vaikka he olisivat jo manan mailla, mutta ei, jos heitä ei ole koskaan edes tavannut. Sasuken tapauksessa on vaikea sanoa, kuinka paljon Sasuke piti sukulaisistaan, mutta silti. Siitä huolimatta elämä jatkuu, ei tarvitse käyttäytyä yhtä kusipäisesti kuin ko. henkilö. On lapsellista ja säälittävää kieriskellä omassa säälissään ikuisesti, oli tapaus mikä tahansa.
[/quote]
sasuken ongelma ei ehkä niinkään ole tuska vaan mielen vika ja voiko naruto kaivata jotain mitä sillä ei oo koskaan ollu
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Onhan se ihan kiva tyyppi.. vähän outo, mutta.. ulkonäöltään parhaimman näkönen :P
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

No...en pitänyt hänestä alusta alkaenkaan, sen asenne olen-parempi-ja-taitavampi-kuin-te-ja-tiedän-sen-asenne otti päähän ensimetreiltä --__---
ja sen kun se sai sen kirotun sinetin pisteet laski vielä alemmas :x
Se on nykyään nini angstaava ja kylmä tyyppi ettei mitään rajaa.
en kestä häntä. Naruto ja muut henkensä kaupalla yrittää pelastaa häntä oro-sedän kynsistä ja tää ei välitä paskan vertaa..

Ja on se aika tyhmä poika, jos kuvittelee tosissaan että saa orolta voimaa ilmaiseksi.
Kuva
Vastaa Viestiin