Sasuke

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

[quote="Dragonmaster"]Minusta Sasuke on hyvin, hyvin ärsyttävä; ärsyttävin hahmo koko Narutossa! Inhoan kaikkia "Ooh, olen niin synkkä ja voi kuinka vihaankaan kaikkia" -hahmoja, eikä Sasuke siis ole poikkeus. Ja vielä ärsyttävempää on se, että hänestä on vielä tehty yksi voimakkaimmista hahmoista. :P

Minä ainakin haluan,että hän on voimakas! Se sopii hänelle..? Tiiätehän Uchihat.. :D
Kuva
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Mä ihailen Sasukea. Se osaa täyttää mielensä vihalla ja angstauksella. Se on hyvä tyyppi. Mut se nyt on ihan ymmärrettävää, että se haluaa tappaa Itachin. Mieti nyt: veljesi tappaa koko sukusi, totta helvetissä sinä tapat hänet! Sehän nyt on itsestäänselvää...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Aya-san kirjoitti:Ja on se aika tyhmä poika, jos kuvittelee tosissaan että saa orolta voimaa ilmaiseksi.
Eihan Sasuke niin luulekaan. Onhan hän moneen kertaan sanonut haluavansa voimaa tappaakseen Itachin, maksoi mitä maksoi, tässä tapauksessa ruumiinsa Orochimarulle. Sitäpaitsi en usko että Orochimaru pettäisi Sasuken tässä asiassa, sillä silloinhan hänen ei itse tarvitsisi vaivautua tappamaan Itachia, kun Sasuke hoitaa homman kotiin. Toivottavasti jää yritykseksi 8).
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Niin olen sama mieltä...toivottavasti se jää vain yritykseksi!

Pahoin pelkään, että Sasuke tappaa Itachin, vaikka mikä olisi! :evil:
Kuva
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Toivottavasti Sasuke onnistuu Itachin tappamisessa. sillä se on sellainen itsepäinen omahyväinen kusipää että huhoijaa.. siis kuka hullu nyt tappaa kaikki sukulaisensa sen takia että haluaa nähä kuinka vahva on menisi vain tappamaan hokagen tai jotain.
Kuva
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Hmmm......sanotaan vaikka näin.Ensinmäistä kertaa, kun näin Sasuken niin hän vaikutti ihan hyvältä tyypiltä, vaikka hän ei olekkaan niin hirveän ystävällinen(kuten Eniliah sanoi). Huonoa Sasukessa on se, et hän kääntyi pahojen puoleen ja hänestä tuli ilkeä.
Minusta hänen olisi kannattanut jäädä hyvien puoleen ja palata takaisin Konohaan.
Hyvää Sasukessa on se, et hän suojelee muita ja on rohkea :)
Kuva
kiitoksia Runte =)
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Olisi kieltämättä ihan mielenkiintoista nähdä, miten Sasuke käyttäytyisi tapettuaan Itachin. Olisiko se sitten onnellinen vain täytyisikö sen käydä joka viides minuutti tanssimassa Itachin auki jätetyllä haudalla ja nauraa ylimielisesti? *kuvittelee onnellisen pojan hyppimässä pimeällä sateessa*

Vai?
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Ei vaan sen jälkeen Orochimaru yrittää siirtää itsensä Sasuken ruumiiseen. Sitten tulevatkin Naruto ja Sakura jotka tappavat Orochimarun ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti :wink:. Änt thäts ti ent ohv Naruto. Ellei Narutosta tule sittenkin Hokagea, joka taas paisuttaisi sarjaa johonkin 500-600 jakson tienoille. Itse kuitenkin toivon ettei Sasuke tapa Itachia. Jos vaikka kävisi niin että Uchihat tappoi joku/jotkut muu/t kuin Itachi, jota/joita Itachi halusi suojella ottaen syyt niskoilleen (niinkuin joku jo jossain ketjussa sanoikin). Sitten Sasuken angstaus olisi ollut turhaa ja koko sarjan tämän hetkinen juonen pääpiste menettäisi merkityksensä.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

yrittäkää nyt edes vähän ymmärtää pikku sasuke-chania. :cry: kuvitelkaa jos TEIDÄN veljenne olisi tappanut teidän vanhemmat ja koko suvun. olisitte yksin.. aivan yksin.... (mutta se edellyttäisi sitä että pitäisitte vanhemmistanne ja sukulaisistanne. >.>)

mie en vaan pysty kuvittelemaan että sasuke ja itachi taistelee ja itachi kuolee. en vain pysty. vaikuttaa realistisemmalta että molemmat kuolee. eikä sekään vaikuta hirveän "oikealta" jos sasuke kuolee siinä rytäkässä. ¬_¬
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Sasuken luonne on hyvä sellaisenaan kuin on. Hyvävaan ettei Narutossa ole "miljoonaa" ylihilpeää/pirteää/vitsikästä henkilöä...

Olenko tosiaan ainoa, jonka mielestä Sasuken vaihto "pahisten" puolelle oli hyvä asia?

Oli muuten mielenkiintoinen teoria toi et Itachi olis vaan ottanut syyt niskoilleen.. Jos siinä oikeasti niin kävisi olisi mielenkiintoista nähdä, miten Itachi saisi Sasuken uskomaan tämän.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
linda3161

Viesti Kirjoittaja linda3161 »

Mä en vihaa Sasukea, :? kun en vain pysty mutta, on sillä oikeus olla vihainen Itatcille, sehän tappoi Sasuken perheen. :cry:
linda3161

Viesti Kirjoittaja linda3161 »

Olisin mäkin vihainen ja kostonhimoinen jos mun perhe olis tapettu.... ...... joten en menisi haukkumaan Sasukea...Sehän on sarjan yksi parhaista ja drolleimmista tyypeistä.
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Sasuke on alusta asti ollut lempi hahmoni just sen synkkämielisyyden takia :3 ja toki se on hyvä ninja ja voimakas ja komea ja sulone ja ihana<33 ja jos mun isoveli tappais koko mein suvun niin mä ainaki haluisin kostaa :3 paitsi et mulla on nii v*ttumaine suku että varmaa vaa menisin kiittään sitä^----^ mutta Sasukella nyt oli kaikki hyvin ja rakastava perhe ja sitten yhtäkkiä menettää koko sukunsa, ja vielä oma veljensä tappoi ne :? ja se kohtelee Sakuraa huonosti vaan koska sillä ei ole aikaa xP ja koska Sakura osaa olla aika ärsyttävä :>
minä en tajua kuinka jotain anime hahmoa voi vihata :o ei se ole sen vika millaiseksi se on tehty :p ja kaikista löytyy jotain hyvää...
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
linda3161

Viesti Kirjoittaja linda3161 »

Mun mielestä on tyhmää että Sasuke siirtyy pahisten puolelle, koska siitä tulee ihan karseen näköinen joten.................. Ja sitä paitsi ........................... En sano mitään. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Cross kirjoitti:
Dragonmaster kirjoitti:
sn0wblind kirjoitti: Hmmm... Kumpikohan on pahempi tapaus, olla tuntematta vanhempiaan, vaiko rakastaa ja tuntea vanhemmat/sisarukset/suku ja katsoa sivusta kun velikulta silpoo heiltä sisälmykset veke? Myönnä jo itsekin, Sasukella kävi PALJON HUONOMPI mäihä kuin Narutolla...
Kuinka voi edes sanoa, että "Sori, mutta kyllä se on näin, että tämä ja tämä tapaus on pahempi kuin tuo"? Kaikkihan on suhteellista. Minä ainakin koen Naruton tuskan paljon pahempana. Sukulaisista jää useimmiten ainakin muutama lämmin muisto, vaikka he olisivat jo manan mailla, mutta ei, jos heitä ei ole koskaan edes tavannut. Sasuken tapauksessa on vaikea sanoa, kuinka paljon Sasuke piti sukulaisistaan, mutta silti. Siitä huolimatta elämä jatkuu, ei tarvitse käyttäytyä yhtä kusipäisesti kuin ko. henkilö. On lapsellista ja säälittävää kieriskellä omassa säälissään ikuisesti, oli tapaus mikä tahansa.
sasuken ongelma ei ehkä niinkään ole tuska vaan mielen vika ja voiko naruto kaivata jotain mitä sillä ei oo koskaan ollu
Jos ihminen ei kaipaisi sellaisia asioita mitä itsellään ei ole koskaan ollut niin ongelmaa shoppailuholisteista ei varmaankaan olisi ;P
Asia olisi eri jos Naruto eläisi maailmassa, jossa KENELLÄKÄÄN ei olisi vanhempia, sillä omat puutteensa näkee parhaiten vertaamalla itseään toisiin ihmisiin.

Ja mikä "mielen vika"? En ole huomannut Sasukella mitään varsinaista mielisairautta.
Kuva
Vastaa Viestiin