Sasuken "kiroustatska"

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Eternal
Student
Student
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 03:13

Viesti Kirjoittaja Eternal »

Vai mikä se nyt on.. ne vedenpisaran näköset (ilman sitä "sinettiä")
Mikä sen merkitys (ei naruto-merkitys) on?
Kun oon saanu käsityksen, että tuollainen symboli olisi ollut ennen narutoakin ja sen merkitys liitty jotenkin henkiin (en yhtään varma) tjsp..
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

se on orochimarun cursed seal...... en oo kyllä tullu koskaan ajatelleeksi että oisiko silllä muutakin merkitystä kun se että orochimaru voi antaa sasukelle voimaa.... niiku esim cursed sealit (level 1-2:kkoset)
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

<!--QuoteBegin-Kiddo+Jan 24 2005, 18:33--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kiddo @ Jan 24 2005, 18:33)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> se on orochimarun cursed seal...... en oo kyllä tullu koskaan ajatelleeksi että oisiko silllä muutakin merkitystä kun se että orochimaru voi antaa sasukelle voimaa.... niiku esim cursed sealit (level 1-2:kkoset) [/quote]
etkö tajunnut mitä Eternal tarkoitti? EI Naruto-merkitys...
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

mä tarkotin että en oo miettinyt sitä sen enmpää, vaikka olen itsekkin saanut sellaisen käsityksen että se tarkoittaisi jotai muutakin
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

ei harmaintakaan aavistusta, mut olen nähnyt kyseisen merkin yhdessä toisessa mangassa.

mikä se merkki tarkoittaa??
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

mäkin oon mielestäni nhnyt sen jossain toisessa mangassa, mutta ei kyllä tule yhtään mieleen missä :blink:
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

No, se ainakin muistuttaa kovasti japanilaista tomoye-symbolia, joka tarkoittaa universumia:

Kuva

Tomoye tosin kuvataa usein umpinaisena, joten en tiedä onko niillä kahdella oikeasta mitään tekemistä toistensa kanssa:

Kuva

Joka tapauksessa, tuo symboli (ei-umpinainen versio, siis) on kovin suosittu perinteisissä japanilaisissa vaatteissa, varsinkin festivaali-sellaisissa.
Tiedä sitten.
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

ZOMG!! <a href='http://img.photobucket.com/albums/v388/ ... rinkan.jpg' target='_blank'>Minun kaulakoruni!!</a> @_@

Kiva tietää että se onkin jokseenkin yleinen kuvio.. Kiitoksia, frosti! ^.^ Alkoi mietityttää löytyykö Kimimaron Gaia-sealille siinä tapauksessa myös jotain merkitystä (muistaakseni Kabuto on jo sanonut animessakin Kimimarolle että Sasukella on Heaven-seal joka on yhtä vahva kuin Kimimaron Gaia) ^^'
Kuva
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Itsekin en tiedä mitään muuta siitä, että se on joku heaven seal.

Ja Kimimaron sealista tuli mieleen(tämä on todella kaukaa haettu), että voisiko se olla jonkinlainen lyhenne sanasta gaiaku, mikä tarkoittaa (otettu yhdestä japanese-english sanakirjasta): harm; injury; evil (influence)
Tuli vaan mieleen, että se makasi siellä todella huonossa kunnossa, joten voisiko mitenkään liittyä siihen (ajattelin, että jospa se seal voisi viitata kimimaron huonoon tilaan)

Tuo vain tuli mieleen, mutta uskon, että sille gaia:lle on joku paljon hienompi selitys.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-SilverDragon+Jan 30 2005, 17:58--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (SilverDragon @ Jan 30 2005, 17:58)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja Kimimaron sealista tuli mieleen(tämä on todella kaukaa haettu), että voisiko se olla jonkinlainen lyhenne sanasta gaiaku, mikä tarkoittaa (otettu yhdestä japanese-english sanakirjasta): harm; injury; evil (influence) [/quote]
No jaa, en oikein usko, Gaia tarkoittaa vain maata, ja jotkut toiset kääntäjät ovatkin kääntäneet sen Earthiksi Gaian sijaan. Kimimaron Gaia-seal on siis vastakohta Sasuken Heaven-sealille.
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-frostious+Jan 30 2005, 18:08--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Jan 30 2005, 18:08)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> No jaa, en oikein usko, Gaia tarkoittaa vain maata, ja jotkut toiset kääntäjät ovatkin kääntäneet sen Earthiksi Gaian sijaan. Kimimaron Gaia-seal on siis vastakohta Sasuken Heaven-sealille. [/quote]
Ahaa. Hyvä, että sekin selvisi. Kuulostaakin paljon järkevämmältä.
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

miekin tahron tommosen kaulakorun..*_* *lähtee metsästämään kauppoja ympäriinsä*
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

@ Arska: Löydät sen paikasta jonne tuskin ikinä astut jalallasi.... Helsinki Motor Showsta! xD Tai no enhän minä tiedä vaikka autoista pitäisitkin, mutten ollut itse kovin innostunut. x)

Tiesin kyllä tuon Gaia = Earth-jutun, mutta sen ei pitäisi sulkea pois kysymystä että onko Kimimaron sealilla jotain symboliikkaa myös. ^^' Eipä sillä kai sitten ole..
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+Jan 30 2005, 18:39--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Jan 30 2005, 18:39)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tiesin kyllä tuon Gaia = Earth-jutun, mutta sen ei pitäisi sulkea pois kysymystä että onko Kimimaron sealilla jotain symboliikkaa myös. ^^' Eipä sillä kai sitten ole.. [/quote]
En minä sillä sanonutkaan! ;_; Saattaahan siinä olla piilomerkityksia, tuskin vain tuon Gaia-sanan perusteella - "oikeastihan" Kimimaron sealin nimi on "Chi no Fuuin", se gaia on vain yksi käännösasu. :)
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

<!--QuoteBegin-kiko-chan+Jan 30 2005, 17:46--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (kiko-chan @ Jan 30 2005, 17:46)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ZOMG!! <a href='http://img.photobucket.com/albums/v388/ ... rinkan.jpg' target='_blank'>Minun kaulakoruni!!</a> @_@

Kiva tietää että se onkin jokseenkin yleinen kuvio.. Kiitoksia, frosti! ^.^ Alkoi mietityttää löytyykö Kimimaron Gaia-sealille siinä tapauksessa myös jotain merkitystä (muistaakseni Kabuto on jo sanonut animessakin Kimimarolle että Sasukella on Heaven-seal joka on yhtä vahva kuin Kimimaron Gaia) ^^' [/quote]
Etpä näyttelis tota jos en olis ottanu siitä kuvaa. :P ;)
Vastaa Viestiin