Look-a-likejä?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
IamPain
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2010 17:43

Re: Look-a-likejä?

Viesti Kirjoittaja IamPain »

Itse näytän Hidanilta :D
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Look-a-likejä?

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Jos saa hieman leuhkia, koen olevani aika samannäköinen Inuzuka Hanan kanssa: pitkät, ruskeat ja suorat hiukset, tummat silmät, vähän vahvempi nenä kuin mitä yleensä, pituus ja ruumiinrakenne ovat myös aika samikset. Kyllä silti vaatii vähän maskeerausta ennen kuin uskallan neitiä cossata, mutta ei paljon! Isoveljeni kävisi taas kohtuullisen hyvin Zabuzasta, jos hän ajaisi partansa ja laittaisi virnuilua isolle miinukselle. Pehko on ainakin samanlainen, ja on hän ruumiinrakenteeltaakin suhteellisen pitkä ja jäntevä vaikkei hän ihan Zabuzan tasoinen muskelikasa olekaan.

Sitten ei-Naruto-linjalta: Kummitätini poika näyttää aivan Harry Potterin Draco Malfoylta! Pienikokoiselta varsiolta vain. Samasta herrasta saisi myös aika hienosti Gaaran, jos laittaa kajalia ja punaisen peruukin: pikkukaveri on ikäisekseen pieni (12-vuotias), ja hänellä on melkein näkymättömät kulmakarvat. Lisäksi saman pikkukaverin samat pienuusgeenit perineestä isosiskosta (14- tai 15-vuotias, en muista kumpi) tulee jotenkin mieleen Sugar Sugar Runen Chocola: pitkät, ruskeat hiukset, isot silmät ja söpön siro ja hontelo olemus. Peruukin kera hän voisi mainiosti cossata Bleachin Rukiaa. Ai niin, isäni näyttää aika FMA:n King Bradleyltä (kiltissä moodissaan): viikset, leppoisa hymy, keski-iän rypyt, kaikki löytyy! Tukka saisi tosin kasvaa hieman, ja hänen silmänsä ovat ruskeat eivätkä siniset.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
Hina_Ichigo
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 23:32

Re: Look-a-likejä?

Viesti Kirjoittaja Hina_Ichigo »

No.... Yksi kaveri sanoi että näytän Yamatolta (!), kun pullistin silmiäni silleen jännästi. Pääni on aika pyöreä joten ehkä näytän hieman Leeltä? Vaikka hiukset ovat enemmänkin Temarin. Jee olen Yamato-Lee-Temari :D
Tärkeä tiedotus; olen hieman outo :D
Vastaa Viestiin