Ensin anime vai manga?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Itse ainakin aloitin animella ja sitten sen jälkeen mangalla. Tosin olen enemmän animen ystäviä kuin mangan 8D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Mangalla aloitin. Yleensä tutustun aina ensin mangaan ennen kuin alan animea katsomaan, jos se on vain mahdollista.
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

MsUchiha kirjoitti:Minä tutustuin Narutoon ensiksi animen kautta, vasta myöhemmin kuvioihin ilmestyi myös manga. Manga on kylläkin tuplasti parempaa, kuin tuo anime. Muutenkin yleensä aloitan mangalla, Naruto oli poikkeus.
Näyttää siltä että teet täsmälleen samoin kuin minä. Yleensä aloitan mangalla ja katson animea jos manga on poikkeuksellisen hyvä, mutta nyt toisin päin jostain syystä. Mangaa on tilauksessa tulossa kun tunsin pakottavaa tarvetta tutustua siihenkin, joten..
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

itse luin mangaa ja sitten yks kaveri sanoi, että siitä on tehty anime joten googlasin naruto ja sitten löytyi torrentina ja sitten sitä rupesin lataamaan...
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Ensin tuli anime, sitten manga. Näin meilläpäin. :D
you're goin' goin' gone
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Aloitin mangan luvun jossain vuoden 2005 keväällä, mutta en silloin vielä tykästynyt sarjaan... löysin sen uudelleen syksyllä ja silloin vasta hurahdin Narutoon.

Animea en voinut ladata, koska nettini nyt oli sellainen pieni moodemilla toimiva muinasjäänne, joten jatkoin mangan lukua ihan innoissani. Animea tilasin ensin kiinalaisten (surkeasti) subbaamilla DVD:llä Discount Anime DVD:stä ihan mielenkiinnosta (ja ylenpalttisesta fanituksesta), ja totesin että se oli toteutettu animena jopa laadukkaasti (tosin en muistele huonoa animaatiojälkeä... tai siis yritän olla muistelematta). Myöhemmin sitten sain eräältä luokkalaiseltani poltettuja jaksoja (mutta niistä piti maksaa prkele. x( ) ja sitten kun sain laajakaistan 2006 tammikuussa pääsin lataamaan ihan itse.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Animella mennään. Itse en oikeastaan pidä Naruto mangasta, ei jotenkin vaan sovi ollenkaan, kun on tottunut lukemaan väritettyjä sarjiksia ja suomalaisia :/
Kuva
Vastaa Viestiin