Ensin anime vai manga?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Minä aloitin mangan lukemisella. Latasin vaan ensimmäisen chapterin kun kaikki olivat kehuneet kyseistä sarjaa. Jäin heti koukkuun. :) Animen katselun aloitin vasta ihan vähän aikaa sitten, ja vaikka tiedänkin tapahtumat etukäteen ihan mielenkiinnolla katson.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

En käsitä ihmisiä jotka eivät halua "spoilata itseään mangalla"... Mulla se on just toisin päin. Kaikki HIENOT kohtaukset on mangassa niin paljon parempia kuin animessa että katson animejaksot vasta kun olen ensin lukenut ne mangana ^^ Eli siis aloitin ensin mangan lukemisella, ja tykkään mangasta TODELLA paljon enemmän. Animea katselen joskus huvikseni. Sitäkin aloin katsomaan vain siksi että halusin tietää millainen ääni Narutolle oli laitettu (kun en sitä itse osannut yhtään kuvitella :p)
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

En ainakaan koneella jaksa mitään mangaa lukea.. Niin tylsää selaa jollain ohjelmalla sivuja... Jos katson mangaa ostan sen , en todellakaan lataa..
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

shameeka kirjoitti:En käsitä ihmisiä jotka eivät halua "spoilata itseään mangalla"... Mulla se on just toisin päin. Kaikki HIENOT kohtaukset on mangassa niin paljon parempia kuin animessa että katson animejaksot vasta kun olen ensin lukenut ne mangana
Sama täällä.

Manga >>>> Anime


Ite alotin animella, latasin ja katoin kymmenen jakson ryppäissä. Sasuke arcin alusta alotin lukemaan mangana. Sitten ku tuli tää #245 säpterin oottelu ni luin kaikki aikasemmatkin völyymit.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ensin Anime. ^^ Aina Anime ensin, paitsi jos kyseiselle mangalle ei ole animea. :) Liikkuva kuva ja musiikit yms. on parempaa
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Anime, katsoin ensimmäisestä jaksosta alkaen melkein "reaaliajassa", eli siihen aikaan kun episodi kakkonen oltiin juuri keretty julkaista.

Mangaan tutustuin vasta joskus chuunin-kokeen aikoihin, jonka jälkeen se nousikin välittömästi tärkeimmäksi lähteeksi, animen ollessa lähinnä lisämaustetta.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Ensin katoin animea, sitten vasta aloin lukemaan mangaa.. Vai olikohan se toisinpäin? Hmm... Taisin ensin katsoo muutaman jakson animea, sitten lukea pari pokkaria, sitten katsoa taas lisää...

Animea oon kuitenkin katsonut enemmän kuin mitä on mangaa tullut luettua, se on varma. Ei oo vaan ollu aikaa hakea Narutoa mangana ^^;
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Aloitin animella, mutta nyt seuraan kumpaakin.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Avatar
Vegeta
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 23:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vegeta »

Aloitin mangalla koska aluksi en pystynyt katsomaan animea kun ei jostain syystä toiminut media playerilla sit latasin bsplayerin ja toimi.. siit lähtien oon seurannu kumpiakin..
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Minä alotin mangalla vaikka olisin halunnut alottaa animella mutta en löytänyt lataus paikkoja josta voisi ladata ilmaiseksi naruto animee directinä.
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Aloitin mangalla, luen nytkin mangaa joka kyllä spoilii animen tapahtumat, mutta on se silti ihan jännää katsoa miten jaksot on animoitu sun muuta...
Vastaa Viestiin