Naruton aseet | ohjeita tekoon?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Woler »

Itekki olen väsäilly tommosia pahvi aseita, seitsemän kunaita on saatu valmiiksi mutta aijon tehdä vielä pari lisää. Sitte oon tehny myös tommosen laatan, mut en ihan tuolla tavalla vaan tein sen semmosta metalli laatasta puutöissä koulussa, porasin siihen reijät laitoin kaksihaaraiset nastat niistä läpi ja kaiversin konoha merkin harpillä ja sitte vielä mustalla tussilla konoha paremmin näkyviin. Sitte oon myös tekeny seitsemän shurikenia ja niitäki teen vielä lisää! :D
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

ajattelin tossa kesällä itse tehdä ainakin pari bofferi kunaita, ja ehkä semmosen mist-village headprotectorin :), zabuzan miekasta bofferin teko olis kans makeet, mutta myös hankalaa... kokeillaan kesällä sitten :D
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Haa, täältähän löytyy mielenkiintoisia ohjeita! Shurikeneja, kunaita ja muita aseita olen halunnut jo pitkään, nyt saakin edullisesti! ;3 En vain ole oikein taitava askartelemaan, pitää pyytää pikkuveljeltä apua kun se osaa ne hommat. Ehkäpä ensi kesäksi saan tehtyä Naruto-jalkineet 83.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Pitäis osata tehdä ihan oikean näköinen metallinen ninja-ase. Yritin kerran suunnitella kunaita, mutta se kaatui terän keksimiseen. En saanut siitä oikean muotoista.

Mua ei oikein innosta nuo pahviset/muoviset kopiot, mahdollisimman oikean näköinen sen pitää olla. :)
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

No huh! Ootttepa hyvii googlereita! Ja on teillä kyllä puhtiaki tehä noita cosplay hommii! Mä aijon tehä tol limutölkki jutul kaikki headbandit!! KIITOS KAIKILLE! ARIGATO!!
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Tahtoisin tehdä jonkun moisen aseen tai muun jutun,mutta en tiedä mistä hankkisin vaahtomuovia :P... Pitäisi sitten yrittää ilman vaahtomuovia tehdä kunai.. Revin vaikka vanhasta rikkinäisestä rotan häkistä itselleni osan,jos muuta osia en saa...
Palasin o_o
Kuva
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

No voihan niitä aseita tehä sillee, että muotoilet rautalangasta senmuotosen ja pistät teippi. Kyl niistki tulee hienoi ;D
Avatar
chiro
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: To Helmi 15, 2007 14:33
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja chiro »

Tero-Kun kirjoitti:Itse olen tehnyt koulun teknisen tunneilla fuuma shurikenin http://img1.ii2.org/009055212_b.jpg
Tein sen vaneerista, en kyll muista enää minkä paksusta oli mutta jos joku pyytää, voin sen tarkistaa. Vaneerista vain vannesahalla tai kuviosahalla mikä ny on valittavissa, leikkaa 4 tuollaisen terän muotoista palaa. Sit ne hiotaan viilalla ja hiekkapaperilla kunnolisiks. Käsiosa on tehty poraamalla sopivaan kohtaan reikä ja siitä taas vannesahalla läpi. Maalaus meni vähän perseelleen huonon muotin takia :( en ole mikään maailman paras piirtäjä nimittäin. Tuon käsiosan reiät kannattaa vähän miettiä mihi ne poraa. Se on vain yhdestä kohtaa siipimutterilla kiinni. Siinä on kaksi reikää jos haluaa ne pistää kokoon ja taas siipimutterilla. :wink:
Ja eikun tekemään :arrow:
antaisikko teko ohjeet ja mittat ku teen samaa kuolus :) siis voi sitko antaa ??
kattokaa nortikkaa/narutoo
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

jusoo kirjoitti:Jos joku on tehnyt Zabuzan miekan voisitko antaa siihen teko ohjeet koska itse koitan juuri sitä tehdä. :S
Google on olemassa... heti ensimmäinen tulos hakusanoilla "zabuza sword":
http://www.thetworivers.com/avatrix/sword/sword.htm
minori kirjoitti:miten oot ton jesse sanan keksiny xD?...hmmm :oops:
Ja "jesse" tulee nimestä jeesusteippi, joka taas käsittääkseni siitä, että ilmastoiniteippiä voi käyttää mihin vaan ja se auttaa kaikkeen. ^^ Kyllä se nimi ihan muidenkin kuin larppaajien ja pehmomiekkojen kanssa heilujien käytössä taitaa olla.
Sanalla on sen verran pitkä historia, että tiedän että sitä on käytetty Suomessa jo 60-luvulla

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilmastointiteippi

Jeesusteippi, jesseteippi, jesari

Termi tulee teipin "Jeesus pelastaa" ilmaisuun liitettävyydestä. Toinen versio kertoo naulojen tehottomuudesta ja ilmastointiteipin toimivuudesta ristiinnaulitsemisessa. Kolmannen version mukaan ilmaisu jeesusteippi tulee siitä, että Jeesus teki ihmeitä, kuten ilmastointiteippikin tekee. Myös kiiltävä hopeinen väri voitaneen liittää Jeesukseen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape

Other names for duct tape (including the Scandinavian "Jesus Tape", a name which comes from duct tape's apparent ability to perform miracles) have been documented at length by The Duct Tape Guys.

http://www.ducttapeguys.com/duckvsduct.html

Jesus Tape: In Finland and Sweden, they refer to duct tape as “Jesus Tape.” They also refer to it as Gaffer's tape (or "roudarin teippi" in Finnish).
Kuva
Vastaa Viestiin