Naruto: Gekitou Ninja Taisen -pelit

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

on, mutta netistä löytyy valikko ja muut käännös systeemit, että ei ole japanin kielisyys haitannut ollenkaan. ei siinä mene kauaa, niin muistaa jo ulkoa mitä mistäkin paikasta löytyy, ainoat mitä en muista ulkoa on handicapit
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Ja handicappien käyttökin on vähän niin ja näin ^^ Itse en koske niihin ollenkaan.

Saanen toistaa kysymykseni kun siihen ei ole kukaan vastannut.
<!--QuoteBegin-minä itse+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (minä itse)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Mitkä hahmot teidän mielestänne ovat vaikeinta voittaa (ja helpointa)?[/quote]ja vastasinkin siihen
<!--QuoteBegin-minä taas+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (minä taas)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Edelliseen kysymykseenkin saisi vastata. Itselleni vaikeinta voittaa on jostain ihmeen syystä Naruto. xD Etenkin kun pikkuveli oppi käyttämään Kyuubi Narutoa hiukan tehokkaammin nyt (aluksi hän kuoli jatkuvasti).[/quote]
Kuva
Avatar
Atesan
Oinin
Oinin
Viestit: 983
Liittynyt: Su Huhti 18, 2004 01:31
Paikkakunta: Oulu Finland

Viesti Kirjoittaja Atesan »

<!--QuoteBegin-anza-zenzei+Mar 31 2005, 22:17--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (anza-zenzei @ Mar 31 2005, 22:17)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> heh^^ [/quote]
MUISTA! Tämä ei ole chat.

Gamecube on harkinnassa, rahat ei vaan riitä.
Varmasti mielenkiintoisia pelejä nuo.
LAZERATTACK PEWPEW!
Vastaa Viestiin