Sarutobin perhe?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Eli siis mä oon jostai saanu päähäni semmosen jutun että se kolmas hokage ois niinku Asuman isä ja Asuma taas Konohamarun isä...oonko käsittäny täysin väärin vai voiko tää olla mahollista?? :P
Kuva
ryykui

Viesti Kirjoittaja ryykui »

Emmä ainakaa tohon usko.......Se on vaa jotenkin nii outoa
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Kuinkas sattukin itse juuri mietin, että kukahan se Konohamarun isä on... En kyllä usko, että se olisi Asuma, mutta eihän sitä koskaan voi tietää. Asumanhan sukunimi on Sarutobi, mutta luulen, että se taas on sitten Sandaimen etunimi.

Ja se mistä minulle tuli mieleen tuo oli se kun mietin, että mikä on Yondaimen oikee nimi? Joten vähän enemmän tai vähemmän offina kysyisin, että tietääkö joku mikä se on?
Kuva
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

<!--QuoteBegin-sakura-chan+May 2 2005, 15:35--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sakura-chan @ May 2 2005, 15:35)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Eli siis mä oon jostai saanu päähäni semmosen jutun että se kolmas hokage ois niinku Asuman isä ja Asuma taas Konohamarun isä...oonko käsittäny täysin väärin vai voiko tää olla mahollista?? [/quote]
Itse uskon kyllä että Sarutobi Asuma ja Sarutobi <täytä tähän oikea nimi> -sensei ovat kyllä aivan varmasti isä ja poika. - Sama ulkonäkö, sama tyyli pitää suussaan tavaraa (tupakka, piippu), samantyylinen puhetyyli jne... - Tällöin kyllä Konohamaru saattaisi olla Asuman lapsi, jos muita sisaruksia ei ole olemassa. Mikä ettei.

Todennäköisemmin Asuma on luultavasti Konohamarun setä.
Ja se mistä minulle tuli mieleen tuo oli se kun mietin, että mikä on Yondaimen oikee nimi? Joten vähän enemmän tai vähemmän offina kysyisin, että tietääkö joku mikä se on?
Uzumaki Arashi.
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
Ei tosin varmistettu tieto, tosin jotkut ovat varmoja että mm. Jiraiya on jossain vaiheessa tämänkin möläyttänyt. Mutta en kyllä epäile yhtään etteikö Neljäs ja Naruto olisi samaa klaania. </span>
Ja topic, jossa on typo.
Korjattu.
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

Eikös ole niin, että Asuman SUKUNIMI on Sarutobi. 3. Hokagen etunimi taas on Sarutobi, ja sukunimi on yhä hämärän peitossa ;)

Ja topic, jossa on typo. Hienoa :D
Kuva
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-chauron+May 2 2005, 16:14--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (chauron @ May 2 2005, 16:14)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Uzumaki Arashi.
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>
Ei tosin varmistettu tieto, tosin jotkut ovat varmoja että mm. Jiraiya on jossain vaiheessa tämänkin möläyttänyt. Mutta en kyllä epäile yhtään etteikö Neljäs ja Naruto olisi samaa klaania. </span>
[/quote]
En todellakaan ole varma, mutta olen kuullut juttua, että kun Naruto laittaa verellään nimensä siihen summoamis-scroll:iin, niin yksi aikaisemmista nimistä olisi ollut Uzumaki Arashi(Yondaimehan osasi summoata niitä sammakoita).

En muista yhtään mistä tuon olisin kuullut, mutta.. :/
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

No öh.. Eikö se nyt olisi jo paljastunut jos Asuma olisi Konohamarun isä -__- Uskon että he ovat jtn sukua toisilleen mutta ei kyllä isä ja poika. Ei missään nimessä.

Siihen olen aina uskonut että Naruto ja Yondaime ovat sukua toisilleen.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

asuma on ainakin jotenkin sukua sarutobille ja naruto yondaimelle mutta en tiiä sitten konohamarusta
Kuva
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Uskoakseni 3. hokagen sukunimi on Sarutobi... Eikös Japanissa ole tapana puhutella sukunimellä? Vai olenko täysin sivistymätön xD. Joo-oh. En sulkisi täysin pois, että Sarutobi olisi Asuman isä tai setä. Olen myöskin miettinyt, että Konohamaru voisi olla Asuman lapsi... mutta ei... Asumahan on sinkku!!!! Ehkä Asumalla on sisko/veli, jolla on lapsi ja he olisivat sukua Sarutobi hokagelle.

Ja tahtoisin jo kovasti saada tietää lisää Yondaimesta ja Naruton vanhemmista... *epätoivoinen*

Edit: Vanhuus ei tule yksin xDD. korjasin hauskan virheen pois...
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

<!--QuoteBegin-*GinGurifin*+May 3 2005, 13:57--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (*GinGurifin* @ May 3 2005, 13:57)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Olen myöskin miettinyt, että Konohamaru voisi olla Asuman isä... mutta ei... Asumahan on sinkku!!!! [/quote]
LOL :lol:

offia taasen.... :rolleyes:
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Hehee :D Kohohamaruhan voisi olla Asuman poika X)
Joo eikö Asuma ole jotain sukua entiselle Hokagelle ,kun tuo nimikin on sama :blink: Olen jo pitkään pohtinut tuota
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

Mäkin huomasin tuon muutama päivä sitten. Asuman sukunimi tosiaankin on Sarutobi. Mutten osaa sanoa yhtään et onko hän sukua kolmanella hokagelle. Kuka tietää.

EDIT: itse asiassa ei taida olla, kun katoin asian yhdestä sivusta
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Sehän siinä on, että kun Orochimaru kutsuu sitä sandaimea Sarutobi-senseiksi ja kaikki muutkin kutsuu senseitään etunimellä. Esim: Gai-sensei, Kabuto-sensei ja Kakashi-sensei...
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin