Narutoaiheiset fantasiat

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

TOOOKI! Minulla on paljon fantasioita! (Heiheihei, normaaleja. Ei *köhköh*! Kuulitteko! Hei, normaaleja ne on, NORMAALEJA! :<)
Itseäni en ole pahemmin mukaan laittanut, mutta nyt pari yötä ennen nukahtamista olen NaruHinaillut ;3. Viime yönä ne sit viimein pääty yhteen, hahaha.

Yhtenä maanantaina (olisko noin pari viikkoo sitten) olin kävelemässä koulusta kylälle ja sitten tuli fantasiointi-into(mikä sana xD) ja aloin kuvitella että Naruto-tyypit ilmestyis jostain rakennusten takaa ja tappelis siellä ilmassa ja vetäisisivät minut mukaan 8D. Tuijottelin puiden latvoihin ja taivaalle niin syvälle uppoutuneena fantasia-maailmaani että melkein kävelin tielle :'D.

Ja kuten jollakin muullakin, minunkin tekisi mieli antaa Sasukelle köniin ja PAHASTI! Byakuganit itse haluaisin ja ninja-akatemian myös! Olisi koulupäivätkin edes jotenkin kiintoisia :D. ...Minä haluan sellainen chibi-Leen! 8D (Jokuhan halusi Naruton ja joku Sasuken?) Jos on tylsää tai muuten angsti päällä niin se voisi piristää. Kissankorvat ja -häntä lisäksi :3. Ja chibi-Gaarankin, saa GaaLeetä! Hahahahaa! ...Okei, lopetan ennen kuin innostun liikaa x3;.
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Narutoaiheiset fantasiat

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

*KöhköhHinatakröhöm*

Mutta jos ei oteta lukuun "köhköh" fantasioita, niin olisi hauska elää Naruto maailmassa. :P Osaan jo kuvitella minkälainen hahmo olisin siinä.
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: Narutoaiheiset fantasiat

Viesti Kirjoittaja Take »

Hämärää porukkaa...

Kimimaron luutaidot olisivat mahtavat. Ne ovat samanaikaisesti siistit sekä pelottavat. Olisi kivaa säikytellä läsnäolijoita repäisemällä kylkiluut ihon läpi.
Sharinganitkin olisivat ihan mukavat. Byakuganit olisivat muuten, mutta ne ovat kamalan näköiset.

Toisaalta... Jos omaisin jotain tuollaisia taitoja, keräisin paljon huomiota. Enkä pidä huomion keskipisteenä olemisesta.
Haa, keksin! Leen taijutsu-taidot olisivat ihan mukavat hallita. Ne olisivat sentään hieman luonnollisemmat kuin nämä kaikenlaiset taikasysteemit.

Siinä meikäläisen Narutofantasiat.
Avatar
yaci-chan
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 18:42
Paikkakunta: Liperi

Re: Narutoaiheiset fantasiat

Viesti Kirjoittaja yaci-chan »

Tuota tuota... omiin fantasioihini kuuluu Yondaime :roll:
Itachin ja Gaaran taidot haluaisin omata niitä voisi aina tarpeen tullen käyttää 8)
Avatar
masi
Rookie
Rookie
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2008 15:31

Re: Narutoaiheiset fantasiat

Viesti Kirjoittaja masi »

Erilaiset ninjutsut ois kyl mukavia, joskus miettiny et vesi ja lightning jutsut ois mukavia ja kage bunshin
Vastaa Viestiin