Narutoaiheiset fantasiat

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Yozora+Jun 13 2005, 22:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora @ Jun 13 2005, 22:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Eikä sanavaljakossa Temari - korsetti - korkeat korot ole myöskään mitään vikaa. [/quote]
*köhverkkosukatköhruoskaköh*

Aijai kun yskittää.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

<!--QuoteBegin-Yozora+Jun 14 2005, 13:36--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora @ Jun 14 2005, 13:36)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Päivää, olen Yozo, 21-vuotias, ja himoitsen 12-15 -vuotiaita.

Onneksi en sentään ole lajissani ainoa, onpahan pedofilia-osastolla ainakin seuraa. xP [/quote]
No joo... Mutta en minä ainakaan ajattele niitä siinä mielessä niin nuorina. Eiköhän ennemmin mielessä ole persoona ja ulkonäkö - ja useinhan anime- ja manga-hahmot näyttää aika samalta oli ne sitten 12 tai 25.
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Minulla ei ole mitään fantasioita fiktiivisitä hahmoista..Mitä nyt joskus kun on kivaa miettiä kaikkea sairasta :P
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

mm-m...Temari <3
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

<!--QuoteBegin-frostious+Jun 14 2005, 20:44--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Jun 14 2005, 20:44)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> *köhverkkosukatköhruoskaköh*

Aijai kun yskittää. [/quote]
Paha yskä sulla. Kannataiskohan käydä lääkärissä?

NURSE! :O
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

joskus unelmoin että olisi OIKEASTI olemassa sellanen ninja academy ja se syrjäyttäs tavallisen koulun ja siellä vois OIKEASTI oppia ninjutsu taikoja ja genjutsuja ja oikeaoppista taijutsua ja vaikka sun mitä. OIKEASTI.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Nejinejinejineji. Ja SasuNaru.

Mutta koska en ajattele mitään ikinä kaksimielisesti vastaan nyt että haluan byakuganit. Ois vähän kewliä pelotella ihmisiä niillä xP Ja ois vähän paheeta nähdä oman päänsä läpi :D
Viimeksi muokannut Sham, Ma Tammi 09, 2006 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Öh, eipä ole mitään tullut ajateltua mitään Narutoon liittyvää fantasiaa, mutta joskus *öh* minulle tulee ajatuksiini Sasuke *punastuu*. Olen myös ajatellut, että seikkailisin jonkunlaisena hahmona Narutossa ^___^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Tuota noin, yleensä kaikki fantasiani liittyvät Naruto-maailmaan joutumiseen. Sitten herään transsistani sanoen nerokkaasti, voihan kaakao ,että oli naurettavaa. Ja joskus tapahtuu sellaista ,että näen unta itsestäni anime-hahmona (Puskissa raikaa juttuja. Jätän häröilemättä, olen jo ruuduntakaisessa paikassani pervo mielipuoli, se ei tarkoita, että minun pitäisi olla sitä täällä. Olkaa kiitollisia siitä. :D )
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

olis aika hienoo jos pystyis muuttumaan keneks tahtoo sellasel hienol jutsul, naruto hahmoil on muuteki just rentoo :D semmoset byakygit (saatoin kirjottaa väärin) olist kans hienot, pystyis vakoilee :D sit olis kiva myös kävellä vetten päällä yms.
Kuva
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

musta ei oo ainakaan mitään outoa fantasioida fiktiivisistä hahmoista, oli se fantasia seksuaalinen tai ei :D
kyllähän kaikki leffahahmotkin on fiktiivisiä, eikä niitä oo sen enempää olemassa ku piirrettyjä hahmojakaan

no mutta asiaan; monesti olen kuvitellut itseni konohaan tekemään jutsuja( varsinkin sillon jos on todella tylsää esim. matikan tunnilla xD)
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Jos nyt omasta Naruto aiheisista fantasioistani puhutaan, nii sharinganit olis tosi siistit saada ja se koulu oikeaan maailmaan... jos taas puhutaan kaksiaivoisuudesta niin...
*krhm* Itachi + kahleet varmaan sanoo ainakin vähän...*köhköh* Tarttuvaa toi flunssa tähän aikaan vuodesta.*köhköh* :3
Viimeksi muokannut Scepter, Su Helmi 18, 2007 01:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Örmörmör..... Tämä näköjään jo suosituksi noussut: "Tahtoisin Sharinganit tai Byakuganit(sp?)" ja sit tietysti jotain jutsuja ja..... Oma pieni Chibi Naruto orjaksi :E sillä vois olla ketun korvat ja häntä ^^ Olis niin söpöä ku sitä vois aina silitellä ja kehräis sylissä :D ja sit sen vois lähettää hakeen mehua keittiöstä niin ei tarttis ite nousta tietokoneen äärestä 8)
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Byakuganit ois kivat. Toisaalta niillä kokeessa lunttaus ei oikeen onnais. Ope saattais epäillä ku silmät muuttuu valkosiks ja lihakset jännittyy :? Sharinganit ois huomaamattomammat (tulipa hölmö sana ). Joitain jutsuja. Suitoneita nääs nääs. Ja omia erikoisia. "Kame ninpou, Namida no Kame no jutsu!", tai "Kame Bunshin no Jutsu!", tai jne. Ja kolmihäntänen kilppari-demoni :D

Miten niin oon kilppari fani?

Niitä "kröhöm" fantasioita en ole harrastanut...
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Heh... mun kaverit on joutunu kestää kun koulupäivinä itken kovaan ääneen että haluan neko-Sasuken... vähänkö sellanen olis söpö =^^= saman tyylinen kuin tuo Bunnyn chibi-Naruto, mutta Sasuke kissankorvilla, hännällä ja tassuilla.. *sigh..*
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Vastaa Viestiin