Narutoaiheiset fantasiat

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Tanya
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 18:26

Viesti Kirjoittaja Tanya »

En viitsi kertoa, niin tyhmiä ne on.. :unsure:
Kuva
Nee darlin kowai wa
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

minulla ei ole ollut minkäänlaisia seksuaalisia fantasioita narutoon liittyen! :o ;) :D :lol: <_< :rolleyes:

Joskus mietin että olisi mukava asua naruto maailmassa
Kuva
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Mulla ei ainakaan o mitään fantasioita fiktiivisiä hahmoja kohtaan.
Avatar
Suikka
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: La Syys 18, 2004 19:18

Viesti Kirjoittaja Suikka »

Onhan niitä. Mutta ehkä olisi paras jättää sanomatta ne ääneen. u w u;
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ööh... rohkenisinkohan olla ensimmäinen joka oikeasti kertoo jotain ^^ Ehkä uskallan sen verran että sanon Kakashi-sensei ja luokkahuoneet ^^
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Ai että kun on kaksimielistä porukkaa :P. Missä kohtaa kysyttiin juuri seksuaalisista fantasioista...? No juu asiaan, vaikka Temari onkin überhot ei minulla ole edes hänestä minkäänlaisia fantasioita. Sitten jos ei ajatella kaksimielisesti, kukapa ei olisi joskus halunnut sharingania tai jotain näppäärää jutsua itselleen. Eli vaikkapa sharingan olisi mukava lisä arkielämään :).
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Angeli
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 16:34

Viesti Kirjoittaja Angeli »

Ömmömömöm....ei niitä nyt kukaan kehtaa kertoa :ph34r:. Sen voin vain sanoa että siihen liittyy Irukaa, Kakashia, Nejiä ja joitakin pahiksia. Örh...joskus ne toteutuvatkin, unissa O_o.
Kuva
Kiitos signusta ja avasta Runte.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

<!--QuoteBegin-Gebric+Jun 13 2005, 07:23--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Gebric @ Jun 13 2005, 07:23)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ai että kun on kaksimielistä porukkaa :P. Missä kohtaa kysyttiin juuri seksuaalisista fantasioista...? No juu asiaan, vaikka Temari onkin überhot ei minulla ole edes hänestä minkäänlaisia fantasioita. Sitten jos ei ajatella kaksimielisesti, kukapa ei olisi joskus halunnut sharingania tai jotain näppäärää jutsua itselleen. Eli vaikkapa sharingan olisi mukava lisä arkielämään :). [/quote]
Yup.. same here.. Jutsut olis kivoja.. ^_^ Mitä tulee seksuaalisiin.. öö.. ei juurikaan.. paitsi ehkä Temari :lol:
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Niin no, jos tästä kaksimielisyydestä puhutaan, niin voin mainita ainakin Kiban.. Ja ehkä on parasta kaikille, etten kerro yhtään enempää. ;)
Olen myös haaveillut, että osaisin pomppia puissa niin kuin kaikki ninjat ja olen joistakin jutsuista tietty haaveillut.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Sanotaan nyt vaikka, että Gaara. ;)

Eikä sanavaljakossa Temari - korsetti - korkeat korot ole myöskään mitään vikaa.

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Herra paratkoon, heittäkää mut vankilaan!</span>
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

<!--QuoteBegin-Yozora+Jun 13 2005, 21:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yozora @ Jun 13 2005, 21:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Sanotaan nyt vaikka, että Gaara. ;)

Eikä sanavaljakossa Temari - korsetti - korkeat korot ole myöskään mitään vikaa.

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Herra paratkoon, heittäkää mut vankilaan!</span> [/quote]
Pöh! Eihän tuossa ole mitään pahaa!!! ^^
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

hmmm.. ei kai minulla ole ollut mitään seksuaalisia fantasioita naruton hamoista.. (tai ainakaan en myönnä) no okei, Leetä kohtaan joskus :P

ja kyllähän minä joskus ninja-taidoista unelmoin ^^. oisi huippua koulussa kun on tylsää summonoida vaan joku sammakko.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

<!--QuoteBegin-Minori+Jun 13 2005, 22:58--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Minori @ Jun 13 2005, 22:58)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Pöh! Eihän tuossa ole mitään pahaa!!! ^^ [/quote]
Päivää, olen Yozo, 21-vuotias, ja himoitsen 12-15 -vuotiaita.

Onneksi en sentään ole lajissani ainoa, onpahan pedofilia-osastolla ainakin seuraa. xP
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Vastaa Viestiin