Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Naruto-oheistuotteet

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista

Re: Naruto-oheistuotteet

ViestiKirjoittaja Dynamo » Pe Heinä 06, 2007 17:48

Aah, rakastan oheistuotteita! Minulla on kyllä toistaiseksi ihan liian vähän Naruto-sälää T_T
Omistan Itachi-avaimenperän, Shikamaru-figuurin, Zabuza-avaimenperän, Sasuke-seinäkankaan, Sasuke-pehmolelun ja Kiba-pehmolelun. Ja pienen Sakura-figuurin, jolta puuttuu jalat ja kädet.. >_> Niin, ja sellaisen Bliposta ostetun nenäliinapaketin. ehh.
Siinä oli kai kaikki..
Haluaisin Itachi-pehmolelun. Pitänee tilata sellainen jostain jossain vaiheessa. ._.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Dynamo
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Verdana » La Heinä 14, 2007 00:39

Minulla on vain Kakashi puhelinkoriste mikä lie, jota ei sitäkään saa puhelimeen kiinni, joten se toimii avaimenperänä. :lol:
Verdana
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja roxor » La Heinä 14, 2007 01:26

~
Viimeksi muokannut roxor päivämäärä Ma Kesä 02, 2008 01:10, muokattu yhteensä 1 kerran
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher

ViestiKirjoittaja Retsku-san » Ti Heinä 24, 2007 22:05

Jaahas. mietitään...

*Konohan otsapanta
*Shikamaru pehmolelu
*Naruto nenäliinoja (jos alkaa itketää:'D)
*Gaara vihko

Ei mulla muuta taida olla *nyyhkis*
Kuva
Kuva
Retsku-san
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja frostious » Ti Heinä 24, 2007 22:52

Osaako kukaan sanoa mistä Suomesta (joko ihan IRL-kaupasta tai vaihtoehtoisesti netistä) saisi ostettua Akatsuki-sormuksen? Ei väliä millä kanjilla, kunhan vain jonkinlaisen saisi. Ulkomaisista nettikaupoista löytyisi kyllä, mutta kun ne eivät valitettavasti ole allekirjoittaneelle vaihtoehto. :/
frostious
Herp a derp
Herp a derp

ViestiKirjoittaja Take » Pe Elo 03, 2007 10:58

frostious kirjoitti:Osaako kukaan sanoa mistä Suomesta (joko ihan IRL-kaupasta tai vaihtoehtoisesti netistä) saisi ostettua Akatsuki-sormuksen? Ei väliä millä kanjilla, kunhan vain jonkinlaisen saisi. Ulkomaisista nettikaupoista löytyisi kyllä, mutta kun ne eivät valitettavasti ole allekirjoittaneelle vaihtoehto. :/

Blippon sivuilla on "Ehdota tuotetta"-kohta. Voisit pistää niille viestiä tuollaisen Akatsuki-rinkulan hankkimisesta tuotevalikoimaan.
Huuto.netiä kannattaa myös pitää silmällä. En ole varma onko kukaan myynyt Akatsuki-sormusta, mutta kaikenlaisia muita Naruto-koruja olen siellä nähnyt. Akatsuki-sormuksen ilmestyminen huudettavaksi ei siis ole mikään mahdoton vaihtoehto.

Ja sitten aiheeseen...

Blipposta olen ostanut kunain ja shurikenin. Kivoja koristeita. Lisäksi minulla oli sellainen kortti-tyylinen avaimenperä, mutta se "räjähti". Muutama figuurikin löytyy. Sasuke ja Gaara sellaisina hienoina figuina ja anbu-Kakashi ja Naruto avaimenperäfiguina.

Huuto.netin kautta olen hankkinut Konoha-otsapannan. Suosittelen kyseistä hankkimistapaa kaikille, jotka aikovat hankkia hitai-ateja. Omani sain sieltä puolet halvemmalla, kuin mitä se Blippossa olisi maksanut.

Näiden lisäksi minulta löytyy Naruto-mangat 1-7. Niitä ei kuitenkaan lasketa oheistuotteiksi...

Örrörrör. Tämä otsapanta on muuten oikein mukava koriste, mutta nauhan väri häiritsee. Vaaleansininen vain näyttää hörhöltä. Pitänee etsiä jostain mustaa kangasta ja alkaa vähän askartelemaan...
Take
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja Anrica » Ke Huhti 23, 2008 11:43

Meikäläisen seinää koristaa Itachi-kangasjuliste. Sitten on hankittu Naruto Uzumaki Chronicles 1 ja 2 sekä Naruto Ultimate Ninja 2. 8D muuta en vielä omista mut se otsapanta on tarkotus hankkia vielä.
Anrica
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Thgilnoom » Ke Huhti 23, 2008 21:38

Itseltäni ei löydy vielä kovinkaan paljoa.
Sain kaveriltani syntymäpäivälahjaksi Naruto-plushien, ja itse olen ostanut Itachi-plushien, Konohan Hitai-Aten (Viiva päällä), Naruto Shippuuden-figuurin (Naruto), kangasjulisteen (Naruto, Sasuke, Sakura, Kakashi ja Iruka) sekä Naruto: Ultimate Ninja 1 ja 2. Tarkoitus on hankkia ainakin pelejä vielä lisää.
Kuva
Come to the dark side, we have cookies!
Thgilnoom
Rookie
Rookie

ViestiKirjoittaja Hina_Ichigo » Ma Heinä 05, 2010 14:00

Tota noin.... Itse tehty hiekan otsapanta (ja tietty se Temari-cossi yleensäkin) ja yksi taidekirja. Itse en viitsisi Bliposta kauheasti mitään ostella kun siellä kaupataan kaiken muun seassa piraatteja D: . Joku pehmolelu olisi kiva omistaa...
Tärkeä tiedotus; olen hieman outo :D
Hina_Ichigo
Student
Student

ViestiKirjoittaja 4 Hokage » La Tammi 29, 2011 13:38

noo tietty kaikki narutot (paitsi 29 että ottaa päähän :-x ) ja naruto kirjanmerkki naruton 1,2,4 tuotantokaudet ja sit viel kolme naruto figuuria Naruto,Kakashi ja Gaara.
4 Hokage
Student
Student

Edellinen

Paluu Yleinen Naruto keskustelu