Naruto-oheistuotteet

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Minulla on vain Kakashi puhelinkoriste mikä lie, jota ei sitäkään saa puhelimeen kiinni, joten se toimii avaimenperänä. :lol:
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Jaahas. mietitään...

*Konohan otsapanta
*Shikamaru pehmolelu
*Naruto nenäliinoja (jos alkaa itketää:'D)
*Gaara vihko

Ei mulla muuta taida olla *nyyhkis*
Kuva
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja frostious »

Osaako kukaan sanoa mistä Suomesta (joko ihan IRL-kaupasta tai vaihtoehtoisesti netistä) saisi ostettua Akatsuki-sormuksen? Ei väliä millä kanjilla, kunhan vain jonkinlaisen saisi. Ulkomaisista nettikaupoista löytyisi kyllä, mutta kun ne eivät valitettavasti ole allekirjoittaneelle vaihtoehto. :/
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Take »

frostious kirjoitti:Osaako kukaan sanoa mistä Suomesta (joko ihan IRL-kaupasta tai vaihtoehtoisesti netistä) saisi ostettua Akatsuki-sormuksen? Ei väliä millä kanjilla, kunhan vain jonkinlaisen saisi. Ulkomaisista nettikaupoista löytyisi kyllä, mutta kun ne eivät valitettavasti ole allekirjoittaneelle vaihtoehto. :/
Blippon sivuilla on "Ehdota tuotetta"-kohta. Voisit pistää niille viestiä tuollaisen Akatsuki-rinkulan hankkimisesta tuotevalikoimaan.
Huuto.netiä kannattaa myös pitää silmällä. En ole varma onko kukaan myynyt Akatsuki-sormusta, mutta kaikenlaisia muita Naruto-koruja olen siellä nähnyt. Akatsuki-sormuksen ilmestyminen huudettavaksi ei siis ole mikään mahdoton vaihtoehto.

Ja sitten aiheeseen...

Blipposta olen ostanut kunain ja shurikenin. Kivoja koristeita. Lisäksi minulla oli sellainen kortti-tyylinen avaimenperä, mutta se "räjähti". Muutama figuurikin löytyy. Sasuke ja Gaara sellaisina hienoina figuina ja anbu-Kakashi ja Naruto avaimenperäfiguina.

Huuto.netin kautta olen hankkinut Konoha-otsapannan. Suosittelen kyseistä hankkimistapaa kaikille, jotka aikovat hankkia hitai-ateja. Omani sain sieltä puolet halvemmalla, kuin mitä se Blippossa olisi maksanut.

Näiden lisäksi minulta löytyy Naruto-mangat 1-7. Niitä ei kuitenkaan lasketa oheistuotteiksi...

Örrörrör. Tämä otsapanta on muuten oikein mukava koriste, mutta nauhan väri häiritsee. Vaaleansininen vain näyttää hörhöltä. Pitänee etsiä jostain mustaa kangasta ja alkaa vähän askartelemaan...
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Meikäläisen seinää koristaa Itachi-kangasjuliste. Sitten on hankittu Naruto Uzumaki Chronicles 1 ja 2 sekä Naruto Ultimate Ninja 2. 8D muuta en vielä omista mut se otsapanta on tarkotus hankkia vielä.
Avatar
Thgilnoom
Rookie
Rookie
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 19:58
Paikkakunta: Joku vaan

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Thgilnoom »

Itseltäni ei löydy vielä kovinkaan paljoa.
Sain kaveriltani syntymäpäivälahjaksi Naruto-plushien, ja itse olen ostanut Itachi-plushien, Konohan Hitai-Aten (Viiva päällä), Naruto Shippuuden-figuurin (Naruto), kangasjulisteen (Naruto, Sasuke, Sakura, Kakashi ja Iruka) sekä Naruto: Ultimate Ninja 1 ja 2. Tarkoitus on hankkia ainakin pelejä vielä lisää.
Kuva
Come to the dark side, we have cookies!
Avatar
Hina_Ichigo
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 23:32

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja Hina_Ichigo »

Tota noin.... Itse tehty hiekan otsapanta (ja tietty se Temari-cossi yleensäkin) ja yksi taidekirja. Itse en viitsisi Bliposta kauheasti mitään ostella kun siellä kaupataan kaiken muun seassa piraatteja D: . Joku pehmolelu olisi kiva omistaa...
Tärkeä tiedotus; olen hieman outo :D
4 Hokage
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 16:38

Re: Naruto-oheistuotteet

Viesti Kirjoittaja 4 Hokage »

noo tietty kaikki narutot (paitsi 29 että ottaa päähän :-x ) ja naruto kirjanmerkki naruton 1,2,4 tuotantokaudet ja sit viel kolme naruto figuuria Naruto,Kakashi ja Gaara.
Vastaa Viestiin