Naruto-aiheiset kysymykset

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Naruto-aiheiset kysymykset

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Sitä mitä oon itte muutaman jakson kattonu siitä fillerikauden alkupäästä, niin on siinä sitä aitookin mukana ehkä ihan vähän, esimerkiks just kun Sakura käy kattomassa kuukahtanutta Tsunadee ja tsädää kun tulee flashback, joka on sitten täyttä filleriä. Taisi siinä olla hyppy jossain vaiheessa sinne Kamuin joukon lähtemiseen kohti Konohaa, mutta filleriä ne on suurimmilta osin. En oo tosin kattonu kun muutaman episodin ja sitten jäi Naruton kattelu, en oo saanu oikeen aikaseks selättää noita fillereitä.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Naruto-aiheiset kysymykset

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Cyran kirjoitti:Sitä mitä oon itte muutaman jakson kattonu siitä fillerikauden alkupäästä, niin on siinä sitä aitookin mukana ehkä ihan vähän, esimerkiks just kun Sakura käy kattomassa kuukahtanutta Tsunadee ja tsädää kun tulee flashback, joka on sitten täyttä filleriä. Taisi siinä olla hyppy jossain vaiheessa sinne Kamuin joukon lähtemiseen kohti Konohaa, mutta filleriä ne on suurimmilta osin. En oo tosin kattonu kun muutaman episodin ja sitten jäi Naruton kattelu, en oo saanu oikeen aikaseks selättää noita fillereitä.
Jees, hyvä tietää edes jotain. Kyllä mulla semmonen aivastus tuosta filsuarcista on, että tekijät on erittäin paskamaisesti sekoittaneet joka jaksoon jonkusen minuutin verran alkuperäistä matskua. Mutta enpähän jaksa alkaa filleritä niiden takia vahtaamaan, varmasti sitä pääsee kärryille ilmanki.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Vastaa Viestiin