Ajatuksia ja tuntoja joita Naruton tarina herättää?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Yksi tärkeimmistä Naruton teemoista on tosiaan tuo periksiantamattomuus, mikä näkyy Naruton lisäksi esimerkiksi Sakuran loputtomassa Sasuken perässä juoksemisessa tai vaikka Leen kovassa harjoittelussa.

Muita tärkeitä teemoja ovat selvästi ystävyys, epäitsekkyys ja anteeksiantaminen.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Fillerit herättää vittumaisuuden tunnetta <_<
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Juuri se periksiantamattomuus, sinnikkyys ja SISU xD Kyllä. Minulle Naruto, siis ihan Naruto, ei se sarja vaan Naruto on opettanut sen että ei kannata ikinä luovuttaa tai antaa periksi. Ennen lannistuin paljon helpommin jos asiat meni päin helvettiä.

Sekä toisista välittäminen. Koko sarjan tunnuslause voisi olla "For a precious person" tai jotain sinnepäin. Ja se että people can change. Senkin Naruto opetti minulle.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Eniliah kirjoitti:
Runte kirjoitti:Fillerit herättää vittumaisuuden tunnetta <_<
Sanos muuta!

Mutta olen samaa mieltä myös Tommon, shameekan ja Kaagelbergin kanssa.
Sinnikkyys, periksiantamattomuus ja ystävyys, ovat Narutossa vahvasti esillä, jotka saavat tuntemaan samoin tavoin itsessään.
dii...Siinäpäs ne jo olikin :D
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Spoileri, maalaa nähdäksesikaipa se on se ero-sennin, tsunaden tissit ja hinatan alasti tanssiminen kun herättää sen perversion
edit: eikun katsos, pitääpä pistää spoiler tagi kun siellä oli fillerin juonipaljastus ;)
Kuva
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Se on aika fiilistänostattava sarja. Yleensä ku luen narutoa, tekee mieli mennä treenaamaan jotain ihmeellistä ja hyppiä katoilla ja salamurhata joku.(leikisti!) :D Tulee ihan semmonen tunne että: Perkele, tästä lähtien ei mulle enää vittuilla, saatana!
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Vastaa Viestiin