Omia Naruto-aiheisia pelejä, leikkejä yms.

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Omia Naruto-aiheisia pelejä, leikkejä yms.

Viesti Kirjoittaja minori »

Oletteko kehitelleet Narutoon liittyviä pelejä, leikkejä tai vastaavia itse? Minkälaisia? Tänne voisi vaikka laittaa teko-ohjeita ja/tai sääntöjäkin, jos tahtoo. :)

Kertokaapa siis ideoista tai valmiista tuotteista muiden iltojen iloksi. ^^

---

Meillä on Mirhan ja Merkun kanssa läjä Naruto-korttipakkoja. Kaikilla omat (samanlaiset) ja minulla vielä uudemmat päivitetytkin. Ne on siis tehty tavallisista pelikorteista, joihin on liimattu kuvat päälle. Yllättävän hauskaa ajanvietettä, kun pasianssikin tuntuu paljon mielenkiintoisemmalta. ^^ Eniten tulee varmaan pelattua "Kummankaata", jossa siis nostellaan kortteja/korttipareja tällä tv-ohjelmasta "Kumman kaa"-tutulla tavalla. ^^

Myöskin joskus tuli kehiteltyä säännöt Naruto Drinking Gamea varten, mutta ne taitavat olla Mirhalla... Se ei kyllä toiminut kovinkaan hyvin, kun sääntöjä tahtoi olla vähän liikaakin...

Viime kesänä Mirhan kanssa mökillä saatiin myös mölkkyä pelatessa idea Akatsuki-mölkystä. ;D Elikäs maalata se heitettävä kapula Akatsuki-pilvillä ja ne numeroidut palikat sitten koristella Konohan ninjoiksi. Täytyy yrittää saada toteutettua ensi kesänä. ^^
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Jaaha. No, nuo kuullosti ihan kivoilta. Ite enimmäkseen hakkaan (tietenkin leikkimielessä :D 8) ) kavereita, joskus otan kunain ja headbandin mukaan, joskus annan niiden päästä rysän päälle ja sitten sanon "paff, puunrunko!". 8) 8) 8) 8) 8) Joo oon vähän uuno. Voishan noita yrittää keksiä lisää :D
Kuva
Vastaa Viestiin