kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin

pidätkö/vihaatko sasukea

rakastan/pidän hahmosta (olen tyttö)
36
22%
rakastan/pidän hahmosta (olen poika)
19
11%
vihaan/en pidä hahmosta (olen tyttö)
27
16%
vihaan/en pidä hahmosta (olen poika)
25
15%
suhtaudun neutraalisti (olen tyttö)
28
17%
suhtaudun neutraalisti (olen poika)
31
19%
 
Ääniä yhteensä: 166

Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

sanon nyt vaan aluks, että kertokaa mieluummin mistä asioista ette pidä Sasukesta :)


+edit+

Lisäsin polliin vaihtoehtoja -chauron-
Viimeksi muokannut Hideyori, Su Marras 26, 2006 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

EN

OFF
kone lagas ja teki jtn ihan ihmeellistä ja teki ton topicin jtn kolme kertee lisää!!!!! (voi kele)
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Itseasiassa en vihaa enkä rakaasta... Ei mitään tunteita Sasukea kohtaan... Jos kuitenkin jotain täytyy sanoa, niin sanotaan että Sasuke lähinnä ärsyttää...
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Eikö tää kuulu kyselyt ja gallubit osioon, eikä yleiseen?

Anyhow...
Mitä väliä sillä on mitä muut miettii Sasukesta. Itse pidän hänestä, mutta ei se mun top-suosikki ole.
Kuva
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

En mä voi sanoa noin yleismaallisesti. Mun mielipide jakautuu aika rankasti sekä että.. >__>
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Vastasin, että rakastan. Mutta vihaan häntä silti myös, siitä syystä että rakastan häntä niin paljon. Ihmiset jotka ovat vaivautuneet lukemaan mangaa, ymmärtävät varmaan miksi. Jos kukaan ylipäänsä ymmärtää mitä tarkoitan :D

Sasuke on yksi lempihahmojani, yksi niitä kaikkein rakkaimpia, ja siksi juuri ärsyttää ja harmittaa niin paljon se, millainen siitä on sarjan kuluessa tullut ja kaikki typerä mitä se tekee ja sanoo ja ajattelee.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Sham kirjoitti:Vastasin, että rakastan. Mutta vihaan häntä silti myös, siitä syystä että rakastan häntä niin paljon. Ihmiset jotka ovat vaivautuneet lukemaan mangaa, ymmärtävät varmaan miksi. Jos kukaan ylipäänsä ymmärtää mitä tarkoitan :D

Sasuke on yksi lempihahmojani, yksi niitä kaikkein rakkaimpia, ja siksi juuri ärsyttää ja harmittaa niin paljon se, millainen siitä on sarjan kuluessa tullut ja kaikki typerä mitä se tekee ja sanoo ja ajattelee.
juuh... Sillon aikanaan kun EN kattonu animee, vaan luin mangana naruto antini joka viikko, niin silloin Sasuke OLI (<- - huomaa)lempi-hahmoni narutossa, koska hän oli niin cool kun se oli paras kaikessa
Mutta nykyseltään meitti inhoaa sitä, kö aloin kattoon animee, ni se ääninäyttelijä sai sen vaikuttamaan mulkerolta.

EDIT||(ja sitähän se on[ainakin nykyseltään{myös mangassa}])
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Typerä pissis teini ängstailia. Aivan kikkelipää wannabee KovakinTappelija.
Eli pistin inhoan, jos joku ei arvannut kommenttejeni perusteella.
En vain tykkää hänestä, yksinkertaista. Aluksi Saske-san oli iha jees, mutta sitte se muuttu sellaiseksi ängstailiaksi joka selittää vaa miten hän hakkaa vielä joskus kaukana tulevaisuudessa isoveljensä. Iha niiku jotaki kiinnostais hänen ja isoveljensä riidat...
Tuli taas vaa mieleen et montakohan topiccia Sasukestakin on oikein revitty :roll:
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Olli-Sensei kirjoitti:Typerä pissis teini ängstailia. Aivan kikkelipää wannabee KovakinTappelija.
Eli pistin inhoan, jos joku ei arvannut kommenttejeni perusteella.
En vain tykkää hänestä, yksinkertaista. Aluksi Saske-san oli iha jees, mutta sitte se muuttu sellaiseksi ängstailiaksi joka selittää vaa miten hän hakkaa vielä joskus kaukana tulevaisuudessa isoveljensä. Iha niiku jotaki kiinnostais hänen ja isoveljensä riidat...
Tuli taas vaa mieleen et montakohan topiccia Sasukestakin on oikein revitty :roll:
Luulen, että siinä se tarinan opetus piileekin n_n ettei ihmiset ajautuis tuhon tielle kuten tämä nätti tyttö-poika :3
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Arvoman kirjoitti:[offtopic] vaihda tuo inhoat sana INHOAN niin se ei häiritse anteeksi [/offtoppi]

ah sori editään tätä aamuna.
{off}SORII, mutta EN!
kö en jaksa... ja se ei anna sen vaihtaa sitä! (kone siis)


tosta Sasukesta vielä sanon että se on LIIAN pakkomielteistyny kostoon, kö se vois mennä hillumaan Itachii vastaa Oron ja Kabuton kaa
ja kyllähän ne vois kutsuu pari dudee vaikka T7:stä niikö esmes Kakashin :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Hideyori kirjoitti:
tosta Sasukesta vielä sanon että se on LIIAN pakkomielteistyny kostoon, kö se vois mennä hillumaan Itachii vastaa Oron ja Kabuton kaa
Voooihan se olla, mutta miettii mitä hänellle tapahtui. Koko idylli-kulissi murtui pojan ollessa... mitä...? 7vuotias...? Vuosien ajan hänellä ei ollut muuta kuin Itachin aiheuttama mielipaha ja ikävä - koko se ihmisjoukkio hänen ympäriltään katosi hujauksessa.
Kun miettii sitä syvemmin, osaa kyllä ymmärtää paremmin hänen tunteensa, mutta onhan se yksilöistä itsestää kiinni mitä valintoja he tekevät - Sasuke kieltäytyi saamasta uutta piiriä ympärilleen, koska oli niin lukkiutunut menneeseen eikä osaa päästää irti.

Itse odotan suurella mielenkiinnolla sitä miten hänen loppujenlopuksi käy.
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Kuten jo olette varmaan huomanneet minusta sasuke on mulukku eli laitoin että vihaan...
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

Inhosin Sasukea yli kaiken! Mutta sitten kun se karkasi ja liittyy Orochimarun puolelle, niin silloin hahmosta tuli hyvä ensimmäistä kertaa ja nyt se on aika rock 8) Sasuken ainut huono puoli on sharingan, jota taas inhoan yli kaiken :x
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minä en todellakaan vihaa Sasukea, kun sehän on minun lempihahmoni koko Naruto- sarjasta. No, täytyy myöntää, että välillä Sasuke ottaa päähän. Mielestäni Sasuke kyllä angstaa hieman liikaa, mutta se on hauskaa katseltavaa ja juuri tuo angstaaminen sopii mustatukkaiselle pojalle :3
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Vihaan <_< ei sitä voi kuvailla :D Vihaan vaan muutamaa hahmoo koko animemaailmassa yht paljon, ko nykystä Sasukee. Ennen se menetteli, mut sen pakkomielteet veti uuden rajan..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Vastaa Viestiin