kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista

pidätkö/vihaatko sasukea

rakastan/pidän hahmosta (olen tyttö)
36
22%
rakastan/pidän hahmosta (olen poika)
19
11%
vihaan/en pidä hahmosta (olen tyttö)
27
16%
vihaan/en pidä hahmosta (olen poika)
25
15%
suhtaudun neutraalisti (olen tyttö)
28
17%
suhtaudun neutraalisti (olen poika)
31
19%
 
Ääniä yhteensä: 166

Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Nekotsume kirjoitti:voi että kun joku tappais sen (VERISESTI)

AAH mitä ihanaa vihaa!!! :twisted: "I can feel your anger"
elikkä nyt on löytynyt juuri samanlainen mielipide kun minulla
ja jatketaan hatetus linjalla *onegaishimasu*
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Minä pidän Sasukesta, koska koen fiktiivisen hahmon vihaamisen lapselliseksi. Itse asiassa voisin olla neutraali herran suhteen, mutta kun kerran klikkasin pitäväni Sasukesta, niin käyhän se niinkin ^^ (anteeksi jos tuossa ole mitään järkeä, helle tekee tepposet aivoille)

Postasin johonkin toiseen Sasuke-threadiin linkin, minkä takana on muiden mielipiteitä Sasukesta. Voin postata sen uudestaan. Hyvää tekstiä, kannattaa lukea läpi ^^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

Aluksi pidin ihan tajuttomasti tästä hahmosta, mutta nyt suhtaudun neutraalisti. Sasuke on mielestäni turhan kova angstaaja, mutta sehän tässä on pelin henki. Saisi poika olla kyllä vähän nöyrempi, eikä mieluiten sellaisen jalkapallostadionin kokoisen imagon omistaja :wink:
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Sanotaan näin. Pidän Sasukesta sillon, kun se pääsee mättämään ja kovistelemaan oikein kunnolla.
Mutta sillon kun alkaa hirmuinen teini angstaus, niin kaverin osakkeet laskevat kun lehmän häntä.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

nixuboy kirjoitti:Sanotaan näin. Pidän Sasukesta sillon, kun se pääsee mättämään ja kovistelemaan oikein kunnolla.
Mutta sillon kun alkaa hirmuinen teini angstaus, niin kaverin osakkeet laskevat kun lehmän häntä.
kysyn nyt vaan, että MILLOIN Sasuke on mukamas päässy kunnolla mättämään? (omasta mielestä se ei koskaan oo ollu missään muussa pro, ku kanveesissa makaamisessa :lol: )
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Rakastan Sasukea koska hän on.. söpö. Suoraansanottuna. :D Ja ah, rakastan Sasuken hiuksia ja vaatteita ja kaikkea mutta luonteesta en pidä ^^' Ajattelee vähän liikaa sitä veljensä tappamista..
Viimeksi muokannut TAMPEE, Ke Heinä 26, 2006 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Suhatudun Sas-UKEen neutraalisti. Joskus en voi sietää Saskiita, joskus taas tekisi mieli rutistaa mokoma angstipallero sylissä littuun. ^^

Avastani käy ilmi että nyt suhtaudun Saskeen positiivisesti. Poika rukka vaan säälittää minua niin hirveästi, mutta samalla olen hirveän vihainen sille kun pikku bitch ei ajattele selkeästi. *potkaisee Saskea* DUMBASS.

Eli siis en ole ääripään Sasuke-fangirl, enkä liioin ääripään Sasuke-basher.
Olen aika normaali fani omasta mielestäni, koska pidän hahmosta, mutta rakastan Sasuken kiusaamista... ^^ Sasuke huumori on parasta.

Pitääpä mainita että fanitan Sasuken hiuksia. :) Mutta aika pelottavaa että The Rasmuksen Laurilla ja The 69eyesin Jussilla on samanlaiset... #___#
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Sasukesta aloin heti alusta asti pitämään,
a) koska se oli se luokan hiljainen (ja mysteerinen!!) poika. Sasuke oli koko ajan omissa mietteissään, ja katse oli ihanan jäätävä.
b) Koska se on niin hyvä ninja!

Eli pidän, mutta en fanita hulluna.
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minä en pidä Sasukesta ollenkaan. Minä en edes kykene ajattelemaan häntä henkilönä, mikä on jotakin mitä pystyn ajattelemaan jopa Teletapeista, johtuen pääasiassa siitä että hän on minusta todella huonosti luotu hahmo. Hän on yksiulotteinen jopa Naruton maailman hahmoksi ja kaikki hänen vallitsevat piirteet ovat LIIAN vallitsevia -- Sasuken huonoksi onneksi nämä piirteet ovat minusta juuri siitä ärsyttävemmästä päästä. Olen nähnyt liian monta hyvää traumatisoitumiseen perustuvaa hahmoa pystyäkseni kiinnostumaan tai nauttimaan niin paperinohuesta ja höttöisestä hahmosta kuin Sasgay, varsinkin kun on osaksi ko. klopin ansiota että Narutosta tuli sarjana juuri sitä mättöä jota vähiten toivoin. Sasuke ei ansaitse minulta sympatiapisteitä tai empatiaa... Ne on säästetty muille hahmoille.

Angstikuningas FitzUljas ftw.
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Pistin että vihaan. Moneenkohan topiccii on tullut vastailtuu että mitä mieltä olen Sasukesta...Eli en enään jaksa haukkua häntä, koske olen jo niin paljon tehnyt niin sanon vain että vihaan häntä enemmän kuin elämää.
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Äänestin että vihaan... Mitäs muutakaan.....

Mutta joo, ihan Sasuke-faneja dissaamatta, vihaan Sasukea koko sydämeni pohjukoista. katsoin tänään vahingossa Sasukesta kertovan AMVn ja muistin jälleen millainen paskiainen hän olikaan Sakuralle ja Narutolle. Minusta Sasukessa ei ole oikeastaan mitään syvyyttä ja hänen logiikkansa tökkii pahasti tuossa Itachin tapossa ja klaanin herättämisessä (milläs herätät klaanisi kun olet Oron uusi ruumis...? Oro kun nyt ei ainakaan tykkää tytöistä ;))

Mutta pakko se on myöntää, Naruto sarja ei olisi mitä se on nyt jos Sasukea ei olisi. Sasuke on kaiken angstin luoja ja ilman tuota angstia, ei olisi Narutokaan yhtä jännittävää luettavaa kuin nyt. Toivoisin vain että joku kuitenkin ottaisi ja tappaisi sen pirun Sasuken ja että Naruto silti jaksaisi jatkaa elämäänsä vaikka se Sasuke näyttääkin olevan niin tärkeä. Yhä sanon tämän (olen varmaan maininnut ennenkin) minusta Itachi saisi tappaa Sasuken ja Naruto itachin, jotta saataisiin kunnon angstia ja hävitettyä loputkin Uchihat maailmasta... Tai noh... Loputkin Uchihat...?
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
Desert Master X
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 12:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Desert Master X »

Noh vastasin nyt neutraalisti, koska ei Sasuke mikään huono hahmo ole enkä vois kuvitella ketään korvaamaan sen paikkaa Narutossa.

En ole hirvee Angstihahmojen ystävä, mutta Sasuke on ihan jees semmoiseksi "Katsoo vihaisesti kaiken angstin luojaa Shinji Ikaria"

Sasukella loppujen lopuks on jotain tunteita ja se on vaan Angsti sen lapsuudensa takia joten en näe siin sinällään mitään huonoa, mutta en ole mikään hahmon uber fani.
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

En vihaa, mutta en myöskään rakasta. Siispä laitoin tuon neutraalin.

Sasuke on itsessään ihan mielenkiintoinen hahmo, menneisyys yms.
Tosin loppujenlopuksi olen kuitenkin sitä mieltä, että Sasuke voisi puolestani kuolla.. On se sen verran "tylsä" (no ei ihan tylsäkään) hahmo.
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Naino
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: To Marras 23, 2006 19:16

Viesti Kirjoittaja Naino »

Chouko kirjoitti:Minä pidän Sasukesta, koska koen fiktiivisen hahmon vihaamisen lapselliseksi. Itse asiassa voisin olla neutraali herran suhteen, mutta kun kerran klikkasin pitäväni Sasukesta, niin käyhän se niinkin ^^ (anteeksi jos tuossa ole mitään järkeä, helle tekee tepposet aivoille)

Postasin johonkin toiseen Sasuke-threadiin linkin, minkä takana on muiden mielipiteitä Sasukesta. Voin postata sen uudestaan. Hyvää tekstiä, kannattaa lukea läpi ^^
Minäkin luin tuon jossain vaiheessa (postasikohan athelice sen chuuniniin tai sasuxnaruun). X3 Hyvää tekstiä, hyvää tekstiä. Oh god. Jonkun pitäisi tehdä psykologinen arvio fandomien keskimääräisestä älykkyysosamäärästä. Menee miinuksen puolelle.

Henkilökohtaisesti, minä pidän jokaisesta hahmosta joka Naruto mangassa on ilmestynyt. Alussa oli mennä hermot Sakuran kanssa, mutta nyt alkaa vaikuttaa lupaavammalta. Sasuke on kiinnostava juuri konfliktiensa takia, ja vaikka sitä repi hiuksensa irti ("Senkin typerys! Pahvi! Idiootti!") Valley of the End-arcin aikana, sitä kuitenkin turhautuneena ymmärsi.
Pelottaa vain että miten tämä kaikki päättyy, perinteiset shounen-sarja skenaariot eivät vaikuta lupaavilta. D:
“But however will you find me?”

“Good relations in one life usually translate into blood relations in the next.”

“So this applies to this life and forever after?”

“Yes, forever after.”
Vastaa Viestiin