kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista

pidätkö/vihaatko sasukea

rakastan/pidän hahmosta (olen tyttö)
36
22%
rakastan/pidän hahmosta (olen poika)
19
11%
vihaan/en pidä hahmosta (olen tyttö)
27
16%
vihaan/en pidä hahmosta (olen poika)
25
15%
suhtaudun neutraalisti (olen tyttö)
28
17%
suhtaudun neutraalisti (olen poika)
31
19%
 
Ääniä yhteensä: 166

Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Voi kiitos Hideyori. Eikö aivokapasiteetti enää riittänyt järkevään keskusteluun ja argumentointiin vaan piti pistää säälittävä clippi todistamaan anti-sasutardien lapsellisuutta? Noh käyhän se näinkin...

Ymmärrän kyllä että Sasukea on helppo vihata, mutta en salli että häntä mollataan väärin ja valheellisin väittein.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Lucy kirjoitti:Voi kiitos Hideyori. Eikö aivokapasiteetti enää riittänyt järkevään keskusteluun ja argumentointiin vaan piti pistää säälittävä clippi todistamaan anti-sasutardien lapsellisuutta?
Niin, kyllähän se on suuri saavutus kun joku heittää hieman intarbuttsimaisen läpän jostain niin siinä ryhdytään heti toista vajaaälyiseksi nimittelemään. ¬_¬

Toki olisin voinut argumentoida, niin minä nyt teenkin. Sasuke ei olekkaan sanan EMO (emotional) todellisessa tarkoituksessa tätä, kyllä Naruto on tunteellisempi kuin moni muu hahmo sarjassa. Mutta niin olisit sinäkin jos sinulla ei olisi koko pienen elämäsi aikana ollut todellisia ystäviä tai minkäänlaisia isä- ja äitihahmoja. Sasuke oli sen sijaan rakastettu lapsi ja iso suku oli ympärillä, kyllähän sen on todella järkyttävää että koko klaani tapetaan koska haluaa vain kokeilla omaa potentiaaliaan MUTTA se ei siltikään missään tapauksessa oikeuta olemaan muille ihmisille ilkeä, kyyninenkin saa kyllä olla jos siltä tuntuu.

Ainoa syy miksi ihmiset häntä nimittelevät homoksi, koska se on lyhyt ja suorastaan kierähtää kieleltä. Emoon pätee myös nämä säännöt. (emo ehkä siksi, että ollaankin niin kyynisiä D:)

Kiitos siitäkin että ryhdyt sinäkin yleistämään lapselliseksi ja vajaa älyiseksi.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
h3h3h3
Genin
Genin
Viestit: 156
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 21:33

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja h3h3h3 »

Jaa-a Naruto-fanit taitavat olla enimmäkseen muijia vaikka on Shonen-sarja o.o. Anywayz, ei siin kauheesti rakastamista ole, eikä vihaamistakaan, jos vihaa jotain anime hahmoa on mennyt vähän liikaa Anime maailmaan ja kannattaa käydä välil henkäsee ilmaa ulkona, mutta rakastaa saa ja pitää.(Yoruichi, Matsumoto, Orihime,
Spoileri, maalaa nähdäksesiHalibel-chan
<3)

@Lucy: Saa mollata Sasukea niin paljon kuin sielu sietää, sinä et päätä niistä asioista ja ketään ei välitä siitä, että et siedä, tee asialle jotain.
Kuva
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Hideyori kirjoitti:Niin, kyllähän se on suuri saavutus kun joku heittää hieman intarbuttsimaisen läpän jostain niin siinä ryhdytään heti toista vajaaälyiseksi nimittelemään. ¬_¬

Kiitos siitäkin että ryhdyt sinäkin yleistämään lapselliseksi ja vajaa älyiseksi.
Tuo sinun yritys läpästä on kyllä mauton ja se, miten suhtaudut toisten mielipiteisiin on loukkaavaa. Varsinkin kun varta vasten olet alkanut kyselemään niitä mielipiteitä! Tälläinen käytös on lapsellista! Pyydän kuitenkin anteeksi vajaa-älyiseksi haukkumista.

Minä en ole missään vaiheessa kieltänyt Sasuken mollaamista tai alentanut antisasutardien mielipiteitä. Pointtini oli, että pyrin vain oikaisemaan väärät syyteet, enkä tajua mikä tässä on h3h3h3n mielestä väärin. Totta, teidän ei tarvitse välittää hevonpaskaakaan mun jutuista, mutta silloin mä alan nauraa koska tämä topikki on tuhonnut merkityksensä!

Hideyori on kyllä oikeassa, ettei Sasukella ole oikeutta ilkeilyyn, mutta sattumoisin Naruto oli se, joka aloitti tappelun VOTEssa, Sasuke oli kävelemässä pois, mutta Naruton oli tungettava tielle. Ja kyllä, Naruton valinta saattoi olla se oikea, mutta jokatapauksessa on turha väittää Sasuken olevan syypää "ilkeilyyn".
Sasuke "En oo sun kaveri enää!"
Naruto "Ja paskat! En päästä sua lähtee!"

Sasuke ei olisi Sakuraakaan tainnuttanut, ellei hän olisi ollut Sasuken suunnitelmien tiellä. Kakashikin yritti estää, joten miksi Sasuken olisi pitänyt olla kiltti ja jäädä leikkimään muiden lasten kanssa.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Tyttö, en pidä Sasukesta.

Mielestäni Sasukella on vähän ikävä elämänasenne ja asenne muita ihmisiä kohtaan. Tämä on ehkä pääsyy, miksi en hahmosta pidä. Ei niin, etteikö muillakin hahmoilla olisi omat rosoisuutensa persoonassa, esimerkiksi Naruto on vähän liian usein hienotunteinen kuin tylsä kirves, mutta tarkoittaa hyvää. Sasuke sen sijaan tuntuu yleensäkin vain viihtyvän omassa henkisesti sulkeutuneessa maailmassaan, ja kohtelee muita hieman kaltoin sen kustannuksella.
Syy miksi Sasuke on mitä on, on hyvin selkeä. En minäkään olisi välttämättä mikään päivänpaiste tuon sorttisella historialla, sukurasitteilla, veljesmurhista puhumattakaan. Kuinka helppoa tuommoisen ylipääsy on, on asia erikseen. Sasuke ei tunnu antavan itselleen lupaa jatkaa elämää ("vihaan kaikkea enkä oikeastaan pidä mistään"^^'''), vaan on jumittautunut omaan katkeruuteensa ja vihaansa niin tiiviisti, että odottaisi sen kohta nielaisevan hänet kokonaan. Toki Sasuken päättäväisyys on ihailtavaa, mutta toisaalta hän vaikuttaa edelleen epätoivoiselta ja jopa epävarmalta, jossain siellä syvällä sisimmässä; kaksitoistavuotias varhaisnuori, jonka ainoa elämäntarkoitus hänen omasta mielestään on ruma ja verinen kosto. Ehkä olen vain skeptinen, mutta tuommoinen ajattelumalli osoittaa hyvin syvää epäkypsyyttä, jotai mitä Sasukelta ei voi odottaa edes ikänsä puolesta, silti hän itse tuntuu uskovan tähän täysin höpöön ja naiviin ajattelutapaansa.
Mietin myös Sasuken moraali ja etiikka käsitystä. Minusta hän antoi houkutukselle seurata Orochimarua liian helposti periksi, ikään kuin hän on itse olisi sitä faktaa tärkeämpi, että samainen henkilö oli vaarallinen rikollinen vastuussa hänen kotikylänsä silloisesta haavoittuvaisuudesta. Mielestäni tämä osoitti ikävää itsekeskeisyyttä ja edesvastuuttomuutta, tosin myös tietynlaista uhkarohkeutta pistää pää käärmeenpesään.

Sasuke on mielenkiintoinen yhtenä sarjan keskeisimmistä hahmoista ja hänen hahmonkehityksensä suunta aina vain synkempään huolestuttava... Sasuken päätökset tulevat lähes väistämättä vaikuttamaan Narskaan ja kumppaneihin niin kauan, kun he jaksavat Sasukea vain ajaa takaa. Kuten sanottu, Sasuke on kumminkin itsepäinen ja tuntuu pitävän erittäin paljon prioriteeteistään; jos käy suoraan sanoen niin, ettei Sasukella ole enää paskaakaan väliä palata kaidalle en kyllä yhtään osaa ennustaa miten Naruto tämän ottaa. Voisi olla kyllä paljon tunteita pelissä, Naruto ja Sakura kun molemmat välittävät Sasukesta, mutta tunne tuntuu vääntyvän vain yksipuoleisempaan suuntaan.

En kumminkaan halua että kenenkään hahmon kohtalo olisi kohtuuton. Haluaisin kumminkin Sasuken saavan ansionsa mukaan.
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Lucy kirjoitti:Hideyori on kyllä oikeassa, ettei Sasukella ole oikeutta ilkeilyyn, mutta sattumoisin Naruto oli se, joka aloitti tappelun VOTEssa, Sasuke oli kävelemässä pois, mutta Naruton oli tungettava tielle. Ja kyllä, Naruton valinta saattoi olla se oikea, mutta jokatapauksessa on turha väittää Sasuken olevan syypää "ilkeilyyn".
Sasuke "En oo sun kaveri enää!"
Naruto "Ja paskat! En päästä sua lähtee!"

Sasuke ei olisi Sakuraakaan tainnuttanut, ellei hän olisi ollut Sasuken suunnitelmien tiellä. Kakashikin yritti estää, joten miksi Sasuken olisi pitänyt olla kiltti ja jäädä leikkimään muiden lasten kanssa.
Anteeksi nyt että puutun kuukausia vanhaan juttuun, mutta vaikka Narutolla olikin todennäköisesti enemmän omat tunteet pelissä kuin käskyjen noudattaminen, niin sehän on auttamaton fakta että Team Shikamaru lähetettiin noutamaan Sasuke takaisin koska Konohagakure ja todennäköisesti muutkin kylät ovat sen verran kallellaan Neuvostoliittoon päin että loikkareita ei suvaita.
Spoileri, maalaa nähdäksesiSasukehan päätyi loikkauksensa seurauksena lopulta bingo-bookiin mitä en sinänsä ihmettele ollenkaan.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Sipulimies
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: La Helmi 09, 2008 21:31

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Sipulimies »

Neutraalisti (olen tyttö.)

Hahmo muiden joukossa. En voi sanoa että en pitäisi Sasukesta, mutta en sanoisi että pidän - suht ärsyttävä hahmo muttei kuitenkaan niin ärsyttävä.
Pappadappappaa.
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Suhtaudun neutraalisti ja oon tyttö. 8)

Mullon jo kauan ollu Sasukeen sellanen viharakkaussuhde. Aikoinaan se sai mut kattomaanki Narutoa (Itachi tuplas vaan sarjan fanituksen), mutta sitte ku meikälle alko hahmottua että erittäin huonolla säkällä Itachi tulee kuolemaan Sasuken käden kautta nii johan valahti fanitus.

Silti mä tykkään Sasukesta hahmona valtavasti. Käy sääliks sitä ;< Sasuken kaltaset tyypit pääsee yleensä aina mun suosikeissa aika kärkipäähän.

Että näin. Osittain mä vihaan sitä ja osittain mä rakastan sitä. xD Hyvin menee.
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Vihaan saskee yhtä paljon kuin tätä ja muita topicceja. Olen androgyyni.
Veivät kauniin Siggini :,(
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Link »

Inhoan Saskea niin saletisti... Mun ja miun kaverin sarjakuvien perusta on se, että Sasuke kärsii, tavalla tai toisella :D
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Itse suhtaudun, ja olen aina suhtautunut Sasukeen melko neutraalisti (ja olen siis tyttö). Se on vaan sellanen viilee poju. Sen jälkeen, kun Sasuke lähti Orochimarun luo, on suhautumiseni laskenut hitusen viileämmäksi, mutta en voi sanoa, että vihaisin Sasukea.
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Cacuge-
Student
Student
Viestit: 19
Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 14:08

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Cacuge- »

rakastan/pidän hahmosta (olen tyttö)...
ja pitikö tätä jotenkin perustella?
"Location of Cacuge, Boznia and Herzegovina (Latitude: 43° 33' 6 N, Longitude: 18° 14' 29 E) displayed on world map, coordinates and short location facts."
(googlesta hakusanalla cacuge- ;'3 )
Avatar
deftonys
Chuunin
Chuunin
Viestit: 262
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 13:06
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja deftonys »

wow kuulun vähemmistöön elikkä poikiin jotka rakasta/pitää sasukesta vain 9 muuta minun lisäksi :P

tästä puuttu tosin yksi vaihtoehto mikä teki päätöksestäni erittäin raskaan... nimittäin molempia vihaan ja rakastan... koska se ei ole sama asia kuin neutraali... se ois selasta tasa paksuu paskaa... mut nyt se ei oo sellasta räiskyväää ripuli paskaa eikä sellasta nättii kompaktii kiinteetä könttiä... vaan jotain muuta... on hyvä puolet ja huonot puolet...

plussat... sharingan jumalten ase... se on chuul... cursed seal on ihan viiiitun kova ! stage 2 varsinkin... uusi puku on tosi nätti aika hot/seksikäs... ja muutenkin uudistettu sasuke on paljon chuulimpi se on tyyni ja paljon skillii...

miinukset... ylläri teini sasuke... megoja puhuva pikku natiainen joka ei ole mitään loppu peleissä... tylsä asu... eikä oikeen nappaa toi "surullinen" tarina takana ja sen itachin jahtaaminen... elikkä teini sasukea voisi kuvailla kuin linkin parkkia... yritys olla kaikkea... mutta sortuu teko vihaseks angstiksi... ja bändin imagokin on kuin sasuken :D

ja anteeksi jos loukkaan jotakin linkin parkin kuuntelijaa sanomalla noin... olen sitä itsekkin innoissani kuunnellu monia vuosia sitten ja kyllä se vielä silloin tällöin vieläkin nappaa ^^ mutta se vain on sitä mitä sanoin ja vielä kaiken lisäksi massoille suunnattu yrittämällä olla kaikkea... mie tarvin jotain uniikkia erillaista kokeilevaa ja uutta

mutta siis kuitenkin kallistuin siihen että rakastan häntä... yeah i really do <3
on siinä niinpaljon hyvää kuitenkin :P
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

Vihaan!!! VIHAAN!! Miten kukaan voi olla niin angsti tyyppi....?
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
EverDream
Rookie
Rookie
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 20:20
Paikkakunta: Imatra city
Viesti:

Re: kertokaa minulle, kuinka paljon vihaatte/rakastatte Sasukea

Viesti Kirjoittaja EverDream »

Pidän kovasti Sasukesta.
En alussa huomioinut häntä hirveämmin mutta ajan myötä aloin pitämään.
Välillä vihaan häntä ja sitä kuinka hänen pitää saada kostaa.. Ei siinä ole mitään järkeä.
Pakko myöntää, että Sasuke on söpö.
wasurete shimaeba ii yo, kanji na
kunacchaebaii
surimuita kokoro ni futa wo shitanda
Vastaa Viestiin