Naruton shounen-ai ja shoujo-ai

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Oih, että ihan minua varten. :D

Ah, ja kyllähän noita oikein mielellään katseleekin. OTP liek whoa! *makaa pyramidin juurella ja kouristelee*
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:Ja Kishi senkun jatkaa fanityttöjen ruokkimista shippaamisella. Kuka muka EI nielaissut väärään kurkkuun kun luki chapun 330 Kakashi-Naruto dialogin? :D
Minä ainakin katsoin hetken että "@_@", kun kaiken lisäksi "luin" ensin Rawin, ja kanji jota Kakashi käyttää on 好, suki, joka voi tarkoittaa myös romanttista pitämistä! :O

JUMALAUTAKISHIMOTONYTLOPETAT.
Oih, että ihan minua varten. :D
Tiätysti. :3
laalaalaalalalalaalLLALALALALALALA *braindedschzky*
NO SHIT :DDDD
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Lisääkin saa antaa. *winknudgepoke* :D
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Nekotsume kirjoitti:Hhiiiii...........Frostius, mistä oikein kaivat noin PALJON noin laatuisaa tavaraa? *o*
Tarpeeksi kun on obsessoitunut, niin kummasti onnistuu löytämään. :D

http://img.photobucket.com/albums/v34/f ... hidan1.jpg THE FLUFF! <3 <3 <3
http://img.photobucket.com/albums/v34/f ... idan29.png Kai te kaikki tiedätte tämän japanilaisen "punainen lanka" -jutun? NII. *kuolee söpöyteen*
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

En tiedä pitäisikö minun olla tosi ylpeä vai tosi peloissani - minulla on koneella yli sata KakuHidan-kuvaa.

._____.

Ja ovatko viimeisimmät pari chapteria niinko most gratuitous KakuHidan galore vai mitä? NIIN. CANON. :3
Spoileri, maalaa nähdäksesiKunhan et Kaku-tan nyt mene kuolemaan~ ;___;
Kewashii
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: La Joulu 09, 2006 01:59

Viesti Kirjoittaja Kewashii »

p
Viimeksi muokannut Kewashii, To Huhti 07, 2011 23:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

-
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Maru kirjoitti: Tosin nykyään pidän NaruSasusta enemmän, koska en pidä uke Narutosta. Fanitytöt tuntuvat tykkäävän tehdä SasuNarussa Narutosta itkevän, salaperäisesti kauniin (mutta tietenkin vain Sasuke huomaa tämän, joskus ehkä jopa Gaara tai Neji kilpailun saamikseksi mutta tytöt ei koskaan), angstinen tyyliin buhuu-kukaan-ei-tykkää-musta (ja tuohan on kaukana IC Narutosta joka ei tunne sellaista sanaa kuin "luovuttaminen") ja miten ihmeessä muka Sasuke on niissä niin romanttinen (viimeksi kuin minä luin mangaa niin tyyppi tajusi romantiikan päälle yhtä paljon kuin sika hopelusikan)?
Repesin. Muttajoo, olen niin niin NIIIIN samaa mieltä :''''D kaikkien pitäs lukee Chasing Naruto ja kirjottaa enemmän NaruSasua. Naruto sopii vain paremmin semeksi.. hei oikeesti, kattokaa nyt niitä kahta! Sasuke on enemmän se KAUNISpoika eikä toisinpäin. (Naruto on enemmänkin komea kuin kaunis, Sasuke taas... XD) Mä itken aina verta kun kuulen/näen jossakin itkevän nyyhkivän uke-Naruton. YÄK. Molemminpuolista sen pitää olla ja kummankin pitää olla IC, muuten en ala! :'<

*kirjoittelee vihellellen NaruSasu-ficciään* <3 Joten ei SasuNarua enää minulle. (Paitsi jos sattuu löytymään joku söpö doujinshi missä ne on ihan kakaroita ni sitte. XD) NaruSasua sen olla pitää. Chasing Naruton ja muutaman muun hiton hyvän ficin jälkeen en muuta voi lukeakaan.
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Molemmista pidän, mutta shounen-aihin olen enemmän addiktoitunut. KakaIru on aivan ylitse muiden. Samoin ItaNaru. SasuNarua tulee joskus luettua, muttei se mikään suosikkiparitus ole. Kiba ja Kankurou paritus pn myös vienyt mennessään, niin oudolta kun se ehkä kuulostaakin.

Incestficeistä en pahemmin perusta, mutta mikäköhän siinä ItaSasussakin sitten on kun se kuitenkin vetää puoleensa.
Avatar
Arbiter-
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 28, 2006 21:28

Viesti Kirjoittaja Arbiter- »

ÄH. On se niin kuvaamattoman vaarallista seilailla näillä topiceilla. D: *mumisee*

Ja kiitos Frostin, tästä tuli NaruGaa fani. KIITTI. Ne kuvat sai mut nosebleedaamaan. Yrm. Aivan liikaa minun pikku aivoilleni.

Ja niin siis juu~ Narutosta mun lempi shounen-ai paritus on totta kai SasuNaru (NaruSasu). Tokihan se saattaa kuullostaa rasittavalta, kun melkein kaikki fanittavat SasuNarua, mutta erm. Soli kummiskin tän ihka ensimmäinen shounen-ai pari, joka mun sievän nenäni eteen tuli ja takerruin siihen täysin. <3 Ja sen parituksen kautta tykästyin Sasukeen, vaikka vihasin sitä aluksi todella paljon.

Sitten yks toinen ihana paritus on totta kai SaiNaru. <3 vaikka en ole päättänyt vielä, että olisiko Sai uke vai seme... Naruto ois kummiskin kiva semenä. <3 Non vaan niin hauskoja yhdessä. <3 *Sai fan girl, after all* Heha, penis~ \o/

Ja pakko vielä myöntää, että KakuHida on kans ihana paritus. Ehm. Vaikka alussa nauroin melkein itseni kuoliaaksi, ku Hidan aina pakostakin toi mulle mieleen Harry Potterin Draco Malfoyn. Enkä toivottavasti ole ainoa, jolle on näin käynyt. o__O;

Ja shounen-ai parituksia, joita en voi sietää.
KakaIru.
Moon inhonnut tuota paritusta alusta lähtien. D: Ja eilen chatissakin sen totesin joidenkin kuullen. Tää ei oo liiemmin tottunut parittamaan Kakashia kenenkään kanssa, vaikka joskus hetkellisesti humaannun KakaSasu tai KakaNaru parituksista. <3 Tykkään niistä tällä hetkellä paljon. Mutta sehän on edelleen fakta, ettei Kakashi ole seksiäjanoava peto. Sillä on Icha Icha Paradise! \o/ Ja oma käsi. <3
Ja nyt meni taas liian pitkälle, erm. *kittaa kokista*
Thel 'Vadam x John-117 = OTP.
Aliens for love!


Suigetsu FC. || Y.S.A.K
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Minähän lähestulkoon elän shounen-ai:lla (yaoi tulee jälkiruokana). Shoujo-ai menee, samoin yuri, mutta hyviä parituksia on vain kovin niukalti. Shota ja kaikenlainen insesti ovat minulle ehdoton ei. Sitä en lue.

Eniten minua miellyttävät suhteellisen söpöt ficit. Vaikka yaoi:sta pidänkin, niin ei se saa olla pelkkää naimista koko tarina. Hyvän maun rajoissa ja sopivissa määrin yaoi on mitä ihaninta, mutta liika on aina liikaa. Samoin vastustan liiallista seme-uke jakoa.

Parituksista sitten. No, ehdoton ykkönen on KakaIru, on aina ollut. Jostain syystä miellän Shikamarun niin homomaiseksi, että sitä on pakko parittaa milloin kenenkin kanssa. Pahiksis-parituksista KakuHidan on yksi suosikeistani.

Sasunarusta, tai NaruSasusta en välitä lainkaan. Sasukehan näyttää kaiken lisäksi olevan Orochimarun 'lelu' tällä hetkellä. Olen enemmän näiden kaukaahaettujen paritusten kannalla, joiden kanssa täytyy vähän ajatella ja tehdä töitä. Rajansa kuitenkin kaikella, enkä suurin surminkaan halua parittaa tyyliin Obitoa ja Nejiä keskenään. Koko juttuhan menisi aivan järjen vastaiseksi.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Olen jo tänne aiemminkin jotain postannut, joten totean vain, että olen juurtunut Uchihacestin lisäksi nyt KakuHidaniinkin. Aluksi se oli aivan neutraali paritus, mutta koska heidän persoonallisuutensa ovat niin mahtavia ei niitä kahta voi vastustaa.^^"
Osasyynä innostukseen voi olla myös frostiuksen tolkuton fanartin lisääminen näistä herroista.:'D Ei tietenkään pahassa mielessä.^^
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Naruton shounen-ai ja shoujo-ai

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Harrastetaanpa topicnekromantiaa ja nostellaan tämä.

Niin, saatan vaikuttaa väärään osastoon eksyneeltä, kun en fanita mitään edellä mainituista, ja lueskeltavia fanficcejä lukiessani hyppelen sujuvasti ao. kategorioiden yli. Ao. paritukset eivät yksinkertaisesti ole makuuni. En kuitenkaan ala kiskomaan noitaroviolle tuollaisia parittajia, kukin upatkoon yhteen mitä tykkää, ja varsinkaan homovastainen en ole. Ao. genret eivät yksinkertaisesti vain maistu minulle.

Voisin ehkä lukea s-aita (yaoi ja yuri menevät yli hilseeni), jos se täyttäisi seuraavat ehdot:

* Hyvä tarina. Olen törmännyt tahattomastikin surkeisiin tarinoihin, jossa on upattu kaksi pojua yhteen vain siksi, kun ne on niin kawaii. En tarkoita yleistää, mutta pelottavan moni ficcariamatööri aloittaa shounen-aista, ja jälki on toisinaan sen mukaista.

* Ei liian rankkaa halipusihanikultapuppelimomenttia, aivoni ovat sen verran heterot että niissä menee rattaat jumiin jos sellaista näkee. Eräs hyvä kriteeri voisi olla se, että hahmot voidaan ajatella kuin tosi hyviksi ystäviksi tai jonkinlaisen veljes-/siskossiteen punoneiksi.

* Paritus, jossa on jotain ideaa. Esimerkiksi voisin ihan mielelläni lukea (edelliset kriteerit täyttävästä) NaruGaa-ficistä, sillä Narutolla ja Gaaralla on jo valmiiksi osoitettu olevan todella voimakas suhde välillään ja että he ymmärtävät toisiaan hyvin. Sen sijaan KakuHidan menee reilusti yli hilseen: sokeakin näkee, että herrat kaikkea muuta kuin rakastavat toisiaan. Tai sitten nykyajan käsitys rakkaussuhteesta on todella kieroutunut...

Ylipäätään minulle on KAIKISSA ficeissä tärkeää se, että hahmo pysyy IC tarinan ajan. Siksi inhoan syvästi voimakkaita uke-seme-asetelmia: niissä hahmot yritetään usein puristaa tiettyyn muottiin eikä heidän alkuperäisistä persoonista piitata. Monet epätoivon parahdukset on tullut päästettyä tiettyjä SasoDei-ficcejä silmäillessä, kun yleisesti temperamenttiselta ja jukuripäiseltä blondiherraseltamme on riistetty kokonaan selkäranka ja tehty hänestä aivan neiti muutenkin kuin kuontalon puolesta. (Samaan syyllistytään kyllä toisinaan heteroficeissäkin, joten ei sikäli.)

Tulipa tännekin ilmaistua jotain oppositiopuolueen kannasta. Vielä loppumausteeksi minun ja erään nettituttavani yhteismietteitä yaoista ja siitä, kunnioittaako se todella oikeita homoja vai ei: Kliks.
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Vastaa Viestiin