Naruton shounen-ai ja shoujo-ai

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Ja Naruto on minusta ehdottomasti seme, en henkkohtaisesti tajua miten Gaara voisi olla kenenkään kanssa mikään muu kuin uke. o_o
Ehdottomasti näin. En vaan osaa nähdä Gaaraa semenä. Miten poika voisikaan olla se aloitteen tekevä, "aggressiivisempi" osapuoli, kun ei tiedä sellaisista rakkausasioista mitään.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Yozora kirjoitti:
frostious kirjoitti:Ja Naruto on minusta ehdottomasti seme, en henkkohtaisesti tajua miten Gaara voisi olla kenenkään kanssa mikään muu kuin uke. o_o
Ehdottomasti näin. En vaan osaa nähdä Gaaraa semenä. Miten poika voisikaan olla se aloitteen tekevä, "aggressiivisempi" osapuoli, kun ei tiedä sellaisista rakkausasioista mitään.
Halleluuja ja aamen! Jälleen on lausuttu universumin suurimpia totuuksia! <D Ihan itkettää. Gaara ei voi muuta kuin ukeilla.

...paitsi että en jotenkin vain voi kuvitella Leetä semeksi. xD Mikä siinä pojassa on niin ukea..? En edes ymmärrä itseäni tässä asiassa! Kaikkien logiikan sääntöjen mukaan Gaaran pitäisi ukettua, mutta EHEI. Lee on vain liian uke semeksi... *mumisee epämääräisiä siitä kuinka naruto.fin fanart on aivopessyt hänet*

*mumisee* Liian monen musiikivideon ja siskon pälättämisen jälkeen voin sanoa; on se SasuNaru ihan okei.

Alan lipsua NejiSasu faniudessani. Vakavaa...

...ja olenko olettanut ihan väärin, vai mieltääkö erittäin moni Kankuron heteroksi? Itsekin kyllä voin sanoa että Kankuro on yksi miehekkäimmistä hahmoista sarjassa, mutta... mutta kun sitä rupeaa ajattelemaan siskon kanssa liikaa, niin jotenkin kokovartalohaalari, kissankorvapipo, naamameikit ja nuket muuttavat Kankuron koko sarjan emähomoksi. xD Screw you Uchiha brothers, we don't need ya anymore.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Bitenshi kirjoitti:
Yozora kirjoitti:
frostious kirjoitti:Ja Naruto on minusta ehdottomasti seme, en henkkohtaisesti tajua miten Gaara voisi olla kenenkään kanssa mikään muu kuin uke. o_o
Ehdottomasti näin. En vaan osaa nähdä Gaaraa semenä. Miten poika voisikaan olla se aloitteen tekevä, "aggressiivisempi" osapuoli, kun ei tiedä sellaisista rakkausasioista mitään.
Halleluuja ja aamen! Jälleen on lausuttu universumin suurimpia totuuksia! <D Ihan itkettää. Gaara ei voi muuta kuin ukeilla.

...paitsi että en jotenkin vain voi kuvitella Leetä semeksi. xD Mikä siinä pojassa on niin ukea..? En edes ymmärrä itseäni tässä asiassa! Kaikkien logiikan sääntöjen mukaan Gaaran pitäisi ukettua, mutta EHEI. Lee on vain liian uke semeksi... *mumisee epämääräisiä siitä kuinka naruto.fin fanart on aivopessyt hänet*
Tyypin nimeltä maldoror GaaLeeGaa-ficit käännyttivät mut. Jossain vaiheessa oli yks maailman hoteimpia fanonsmut kohtauksia on kun Gaaralla on vähän paha olo Shukakun kanssa, Lee seuraa sitä autiomaahan ja huomaa yhtäkkiä että sitä ollaan selällään maassa vaatteet revittyinä, käsistä ja jaloista hiekassa kiinni. Hotness ensues.
ja olenko olettanut ihan väärin, vai mieltääkö erittäin moni Kankuron heteroksi? Itsekin kyllä voin sanoa että Kankuro on yksi miehekkäimmistä hahmoista sarjassa, mutta... mutta kun sitä rupeaa ajattelemaan siskon kanssa liikaa, niin jotenkin kokovartalohaalari, kissankorvapipo, naamameikit ja nuket muuttavat Kankuron koko sarjan emähomoksi. xD Screw you Uchiha brothers, we don't need ya anymore.
Minä tykkään KibaKankuKibasta (kyllä! Kankuro voi olla ukeXDD) Yleinsä näissä ficeissä kumpikiin saa turpaansa aika hyvin ja useinXD

And no no no no no! We DO need the Uchiha brothers! We'll never ever ever stop needing them! Nothing compares! *goes to draw Uchihacest*
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:Minä tykkään KibaKankuKibasta (kyllä! Kankuro voi olla ukeXDD) Yleinsä näissä ficeissä kumpikiin saa turpaansa aika hyvin ja useinXD
... o.O That's... different indeed. xD Voisin jopa tykätä.
And no no no no no! We DO need the Uchiha brothers! We'll never ever ever stop needing them! Nothing compares! *goes to draw Uchihacest*
xD Agree. Nothing compares. xD *hihittelee itsekseen jossain pimeässä nurkassa*
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:...ja olenko olettanut ihan väärin, vai mieltääkö erittäin moni Kankuron heteroksi? Itsekin kyllä voin sanoa että Kankuro on yksi miehekkäimmistä hahmoista sarjassa, mutta... mutta kun sitä rupeaa ajattelemaan siskon kanssa liikaa, niin jotenkin kokovartalohaalari, kissankorvapipo, naamameikit ja nuket muuttavat Kankuron koko sarjan emähomoksi. xD
Hohoo, en tiedä onko minun kohdallani siinä kyse niinkään siitä että "tuo nyt on niin hetero ettei sitä voi kenenkään kanssa parittaa!", minä vain en ole löytänyt ketään, joka minusta sopisi Kankuroulle. o_O Ja minun päässäni hän on niin söpö Gaaran kanssa - ihan veljellisessä mielessä, vaikkei minulla 'cestiä vastaan mitään olekaan - että jotenkin tuntuu väärältä tunkea jotakuta siihen väliin sotkemaan. xP Saman syyn vuoksi en osaa oikein parittaa Temaria kenenkään kanssa, hän ja Kankurou välittävät minusta niin paljon Gaarasta, etteivät he tarvitse/huomaa ketään muita.
Olen ihan armoton Sand sibs -fanityttö, mutta tosiaan ihan vain sisaruksellisessa mielessä - he nyt vaan ovat yhdet suloisimmista sisaruksista missään ikinä. <3
...Mutta voisihan sitä joskus katsastaa jotain Kankurou-paritusficcejä, ihan vaan uteliaisuudesta. :D *vihjevihje*

...I'll shut up now. :x *istuu nurkassa hypettämässä ZakuDosua*
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

GaaLeeGaa? :O
Ei, ei missään nimessä. EI. EI NÄIN.

Myönnän, johtuu siitä, että en voi sietää Lee'tä. Ymmärrän kyllä miksi ihmiset näkevät nämä kaksi yhdessä, mutta itse mieluummin kaavin silmäni ulos kuin katson/luen mitään tähän paritukseen liittyvää.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Yozora kirjoitti:GaaLeeGaa? :O
Ei, ei missään nimessä. EI. EI NÄIN.

Myönnän, johtuu siitä, että en voi sietää Lee'tä. Ymmärrän kyllä miksi ihmiset näkevät nämä kaksi yhdessä, mutta itse mieluummin kaavin silmäni ulos kuin katson/luen mitään tähän paritukseen liittyvää.
XD itseasiassa mullekin uppoo NaruGaa paremmin (tyksin sun signusta), ainoa koskaan kirjottamani Naruto fanficci oli NaruGaata... nostalgista.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Ymmärrän kyllä miksi ihmiset näkevät nämä kaksi yhdessä, mutta itse mieluummin kaavin silmäni ulos kuin katson/luen mitään tähän paritukseen liittyvää.
Minä en edes näe tuota paritusta, ja minulla ei edes ole mitään erityistä Leetä vastaan. On monia parituksia jotka pystyn "näkemään" - esmes SasuNaru, KakaIru - joista en itse silti pidä tai välitä ja joita en kannata, mutta Lee x Gaaraa en pysty tosiaan edes näkemään.
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Minä en edes näe tuota paritusta, ja minulla ei edes ole mitään erityistä Leetä vastaan. On monia parituksia jotka pystyn "näkemään" - esmes SasuNaru, KakaIru - joista en itse silti pidä tai välitä ja joita en kannata, mutta Lee x Gaaraa en pysty tosiaan edes näkemään.
Epätoivoinen yritys pitää topic elossa, ne? ;D

Pitääkö tuo nyt sitten selittää. Öh. Yritän ajatella tämän parituksen minulle tuottaman inhotuksen ohi.
Jotenkin se liittyy siihen Gaara vs Lee tappeluun. Lee oli periaatteessa ensimmäinen ihminen, joka fyysisesti satutti Gaaraa. Ja sehän nyt fandomit tuntien riittää vaikka mihin. :/ Tähän lisäksi se, että Gaara ja Lee näyttävät kuta kuinkin tulevan toimeen Kimimaro-tappelun aikana ja Gaara näyttää ehkä jopa vähän katuvaiselta siinä kohtaa, kun Lee muistuttaa, että sinähän se olit joka minut tähän kuntoon sait.

Tähän siis luulisin sen perustuvan.

Hitto sentään, tämähän kuullostaa ihan siltä kuin puolustaisin ko. paritusta. :O
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Pitääkö tuo nyt sitten selittää. Öh. Yritän ajatella tämän parituksen minulle tuottaman inhotuksen ohi.
Jotenkin se liittyy siihen Gaara vs Lee tappeluun. Lee oli periaatteessa ensimmäinen ihminen, joka fyysisesti satutti Gaaraa. Ja sehän nyt fandomit tuntien riittää vaikka mihin. :/ Tähän lisäksi se, että Gaara ja Lee näyttävät kuta kuinkin tulevan toimeen Kimimaro-tappelun aikana ja Gaara näyttää ehkä jopa vähän katuvaiselta siinä kohtaa, kun Lee muistuttaa, että sinähän se olit joka minut tähän kuntoon sait.

Tähän siis luulisin sen perustuvan.
Asdfghjkl, liian kaukaa haettua minusta. >_> Mutta ehkä minä tosiaan en ole paras ihminen puhumaan.

*menee pois*
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

frostious kirjoitti:Asdfghjkl, liian kaukaa haettua minusta. >_> Mutta ehkä minä tosiaan en ole paras ihminen puhumaan.

*menee pois*
Onhan siinä nyt enemmän kuin jossain KakaIrussa, jossa ei ole yhtikäs mitään.

Eikä edelleenkään sillä että tukisin tätä paritusta! :O

Mutta joo, ehkä sun ei kannata puhua mitään. Mitäs ne Zaku ja Dosu tekevätkään ollakseen pari? ;D
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Yozora kirjoitti:Mutta joo, ehkä sun ei kannata puhua mitään. Mitäs ne Zaku ja Dosu tekevätkään ollakseen pari? ;D
SILENCE! :O

Mutta niinhän se on, että kun tykkää jostain parituksesta niin sen tuppaa myös näkemään ihan "viattomissakin" asioissa - tai jopa ihan olemattomissa. Ja kyllä jossain Lee x Gaarassa taitaa olla enemmän "perusteita" kuin ZakuDosussa, mutta...

Kun ne nyt vaan ovat niin söpöt! XD *hypokriitti*
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:
Yozora kirjoitti:Mutta joo, ehkä sun ei kannata puhua mitään. Mitäs ne Zaku ja Dosu tekevätkään ollakseen pari? ;D
SILENCE! :O

Mutta niinhän se on, että kun tykkää jostain parituksesta niin sen tuppaa myös näkemään ihan "viattomissakin" asioissa - tai jopa ihan olemattomissa. Ja kyllä jossain Lee x Gaarassa taitaa olla enemmän "perusteita" kuin ZakuDosussa, mutta...

Kun ne nyt vaan ovat niin söpöt! XD *hypokriitti*
Ahahaa! xD Ikuinen ristiriita fanityttöjen välillä sen puhtaimmassa olomuodossa!

Heihei, kuvitelkaapa nyt meikää joka kannattaa jotain niinkin out of the blue -paritusta kuin NejiSasu. xD There's a lot of explaining for that one, naurk.

Yhdyn frostiin, ZakuDosussa on jotain niin söpöä. ^o^ En ole tätä niinkään ajatellut, mutta jotenkin nuo frostin puheet saivat minut ajattelemaan ja... OH - WELL... >____>
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Bitenshi kirjoitti:Yhdyn frostiin, ZakuDosussa on jotain niin söpöä. ^o^ En ole tätä niinkään ajatellut, mutta jotenkin nuo frostin puheet saivat minut ajattelemaan ja... OH - WELL... >____>
Repesin :DD En siis sen takia mistä pidät, vaan tosta viimesestä... "jotenkin nuo frostin puheet saivat minut ajattelemaan ja... OH WELL..."

Niin kovin tuttu ilmiö itellekin... Et olis voinu asiaa paremmin laittaa, sympatioin täysillä sun kanssa xD Niin usein on joku kaveri maininnut sellaisen pienen mahdollisuuden, "entä jos..." ja sitten päivän parin kuluttua on mielensisäinen helvetti ollu valloillaan ;P

Eipä mulla tähän hätään muuta sanottavaa ollutkaan :>
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:Yhdyn frostiin, ZakuDosussa on jotain niin söpöä. ^o^ En ole tätä niinkään ajatellut, mutta jotenkin nuo frostin puheet saivat minut ajattelemaan ja... OH - WELL... >____>
Hahaa, Mission Accomplished! *suo itselleen siitä hyvästä jäätelön*

Hui kauheata, minusta on hyvää vauhtia tulossa ihan auttamaton KakuHidan-shipper! D: Mutta kun ne ovat NIIN. NAIMISISSA. Ihan selvä vanha aviopari, kauhea mäkätys ja urputus koko ajan!
Mahtaa olla vihaista ja väkivaltaista seksiä. :D

...Hetkonen, sanoinko tuon äänen? o_o
Vastaa Viestiin