Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Kui amerikkalaiset voi olla noin tyhmii? Tulee mieleen se, kun joku tyyppi kuoli kun hyppäs katolta, luullen et osais lentää (Harry Potter -fani)
Ja pitäis nyt tajuta vanhempienkin kattoo kersansa perään, kun se kattelee ninja -animee, et lapsi keksii aina matkia kaikkea näkemäänsä...
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Avatar
Fumzze
Rookie
Rookie
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Syys 11, 2009 21:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja Fumzze »

kaikkea ne amerikkalaiset keksii :?
ei kyllä tulis minulle mieleen tehdä tollasta.
Ei elämästä selviä hengissä.
Minish
Student
Student
Viestit: 6
Liittynyt: La Tammi 03, 2009 22:56

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja Minish »

Kibbe kirjoitti:Kuinka kukaan voi oikeesti olla noin idiootti?!! Sanokaa te, kuka TEISTÄ tekis jotain tollasta! O____O
On sääli et kuoli, mut ois voinu vanhemmatki vahtii VÄHÄ paremmi -___-
Haloo...
vanhempia on helppo syyttää, mutta sanohan SINÄ, onko normaali käytäntö, että kymmenvuotiasta vielä valvotaan 24/7? Pikkuvauvoja ei uskalla jättää yksin, mutta koulua käyvän ihmisen oletetaan selviytyvän hetken vahtimatta (vai miten ne uskalletaan kouluun päästää, jos koko ajan saa pelätä niiden hukuttautuvan hiekkaan tai vastaavaa?). Noh, väärä oletus tässä tapauksessa. Mutta varsinaisia meedioita saisivat vanhemmatkin olla, että olisivat arvanneen noinkin "vanhan" lapsen vielä keksivän tuollaista. Ei kovin fiksu tapaus, mutta ikäväähän tuo tottakai silti on.
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Hideyori kirjoitti:Minä lollasin koska se oli ensinnäkin Amerikan kansalainen. Toiseksi hyvä että delasi, liian tyhmä elämään. Kolmanneksi: WANHA.
IAWTC.
Avatar
Sasuke95
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 16:07

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja Sasuke95 »

Mä luulin jo nähneeni kaiken. No en ihan mutta toi on ihan älytöntä jopa 10v. Amerikkalaiset onkin älykkäitä mutta nekin ovat vain ihmisiä. 10 vuotiaasta tommosta en uskois. Vähän nuoremmalta kyllä...
Kuva
Avatar
KakaLover
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: La Touko 08, 2010 23:48

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja KakaLover »

Kibbe kirjoitti:Sanokaa te, kuka TEISTÄ tekis jotain tollasta! O____O
No tota, mun yks kaveri on semmone hirvee Deidara fani et se tekis iha mitä tahansa mitä Dei itekki. o____O

Täytyy myöntää, mä oon ajatellu joskus Narutosta et ''Tota haluisin kokeilla.. eiku tota, toi onki jännempää!'' ymym. kun olenkin niin tyhmä, mutta kyllä mulla nyt on jonkin verran järkeä päässä, jotta voin älytä että noista saattaa kuolla. >___>

Njoo, oon mäki imitoinu Naruton hahmoja eriskummallisilla tavoilla, mutta en tosiaan mee liian pitkälle niissä asioissa.
Kyllä, saatte pitää mua niin tyhmänä kuinka haluatte. ^^''
KakaLover aka JBoh~
Kakashi 4evah~ <3
Avatar
ainoboy
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Touko 01, 2010 10:04

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja ainoboy »

Ei kyllä tuon ikäisestä uskoisi. Haloo, 10v. Pitää sitä nyt vähän järkee olla päässä kymmenenvuotiaalla. Mutta pakko sanoo, ettei itellä oo tullu mieleenkään työntää päätä hiekkaan kuin joku Naruto-hahmo. Johtuukohan siitä, että olen yli 10v...?

Itelleni on kuitenki tullu yks vaikutus Narutosta. Harrastan aktiivisesti koripalloa, ja aina jos (kun) minulle sattuu jotain, ja vaikka se kipu olisikin sietämätön, minä jatkan pelaamista. Nytkin olin harkoissa, vaikka olkapää on paskana. Ja kerran pelasinkin kolme sormea ja kaksi varvasta murtuneena.

Miksi teen näin?

Koska Naruto-hahmotkaan eivät pysähdy kivun yllättäessä. Esim. Sakura vs Kin, Dosu ja se kolmas (en muista nimee ;o), naikkosta iski kunait jalkoihin ja käsiin, mutta hän jatkoi silti.
Prada bag, Gucci shoes, Louis V, Jimmy Choos
4 Hokage
Student
Student
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 16:38

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja 4 Hokage »

Traagista, mutta täytyy sanoa että en kyllä tunne ketään joka haluaisi oman päänsä tunkettavan hiekalaatikoon. Lisäksi 10v ei sillä tainut olla ihan kaikki kotona (tai no ehkä se oli vaan katsonut liikaa telkkaria).
Avatar
Ayi-san
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Syys 10, 2010 21:32
Paikkakunta: Pori

Re: Poika kuoli imitoidessaan Narutoa

Viesti Kirjoittaja Ayi-san »

Sanon vaan että ihan uutena tietona tuli meikäläiselle ._. R.I.P Gaaraa todellakin kanattaa imitoida :C
Vastaa Viestiin