Helsingissä mitään kauppaa....

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Eniliah kirjoitti:Sasuke t-paidan (äiti itse asiassa osti, jouduin kyllä hinkumkaan kauan ennen kuin suostui xD)
Naruto avaimenperän
Naruto kaulakorun
Naruto kortin
Paljonko tuo Sasuke paita maksoi?^-^' ja Naruto kaulakoru? kun menen varmaan vielä tämän vuoden puolella helsinkiin(kaverini luo<3) ja ajattelin että osaisi varata tarpeeksi rahaa noihin :>
//edit: ja jos jollain olisi joku kuva siitä Sasuke paidasta/sanoisi millainen se paita on, kun äiti on menossa helsinkiin tässä kohta ja lupasi ostaa sen, mutta tarvitsisi tuntomerkkejä xD

Ajattelin nyt lisätä tähän mitä sieltä Blibbosta on tullut hankittua^^

Sasuke avaimenperä
Sasuke kortti


Ja kohta lisää^^
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Belgarath kirjoitti:
Eniliah kirjoitti:
Jen kirjoitti: Paljonko tuo Sasuke paita maksoi?^-^' ja Naruto kaulakoru? kun menen varmaan vielä tämän vuoden puolella helsinkiin(kaverini luo<3) ja ajattelin että osaisi varata tarpeeksi rahaa noihin :>
Hm...en osaa nyt ollenkaan valitettavasti sanoa kuinka paljon se Sasuke paita tai Naruto kaulakoru maksoivat, sorry! Mutta riittävästi rahaa vain mukaan ^_^
Se on tosiaan tosi, siis TOSI kallis paikka, että kannattaa ottaa reilusti rahaa. Kun tämä osti avainperän niin se oli 5.60 €
whattaaa :o minun avaimenperä Saske maksoi vaan 3.50€ :o törkeetä rahastusta, mutta äiti menee sinne hesaan ostamaan minulle Saske paidan ja Naruto kaulakorun niin että ei kulu omaa rahaa >xDDD [oliski omaa rahaa :roll: ]
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Belgarath kirjoitti:
Jen kirjoitti:
Belgarath kirjoitti:
minä olin siellä viime kesäkuussa ja siellä ei ollut muita naruto tavaroita kuin varmaan neljä eri figuuria ja neljä eri avaimenperää ja sitten niitä kortteja :/ olisin ostanut Naruto seinävaatteen sillon mutta niitä ei enää ollut x___X
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
LaZu

Blippo ja headband/otsanauha

Viesti Kirjoittaja LaZu »

Kiitos teille jotka aloitti tän keskustelun ^^!
Olen tässä jonkin aikaa ettiny et mistä sais ostettua sellasen Naruto "Headbandin"... Onko joku muuten käyny blippossa tässä lähiaikoina?? Haluisin tietää et onkohan siel blippossa viel niitä Headbandeja.. ettei tulis hukka reissu... VOISIKO JOKU VASTATA!!! Kiitos... :)
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Blibbossa oli vaan Soud ja Sand otsasuojukset :/ olisin muuten ostanut >:DD mutta sinne kului muutenkin 29.90 euroa pikkukrääsään :''DD ostin:
Sasuke kynä
Naruto vihko
Neji figuuri
Naruto sormus
käsikoru(Emmylle)
Naruto pyyhekumeja
Fullmetal Alchemist Ed avaimenperän<33

äiti saa ostaa Fullmetal Alchemist paidan sieltä >:'DD kun Sasuke paidat on loppu >:/
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
CaSMo
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 327
Liittynyt: La Maalis 05, 2005 19:11
Paikkakunta: Per saukko

Re: Blippo ja headband/otsanauha

Viesti Kirjoittaja CaSMo »

LaZu kirjoitti:Kiitos teille jotka aloitti tän keskustelun ^^!
Olen tässä jonkin aikaa ettiny et mistä sais ostettua sellasen Naruto "Headbandin"... Onko joku muuten käyny blippossa tässä lähiaikoina?? Haluisin tietää et onkohan siel blippossa viel niitä Headbandeja.. ettei tulis hukka reissu... VOISIKO JOKU VASTATA!!! Kiitos... :)
JOs todella pitkällä asut niin kannattaa varmaan soittaa ensin jos meinaat mennä itse kauppaan asti. Itse en ikinä ole kehdannut mennää tuonne blippoo :D mutta esim fennica comicsissa olen käynyt siellä tosin on enemmän vain manga ja joitakin anime sarjoja+julisteita ei kauhesti mitään oheis tavaraa, ja fantasia pelit on kanssa koluttu siellähän on varmaan yksi laajimmista manga valikoimasta+lautapelejä jne.
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Minun olis tarkotus lähteä sinne Blippoon tässä ensi viikon aikana ;) Aiemmin on tullut ohi käveltyä mutten kehdannut astua sisään... Kukkia, paljon pinkkiä ja j-pop soi x) Tuli yhtäkkiä sellainen miehisyys-buusti ja päätin jättää väliin :'D Katotaan jos saisi rahaakin raavittua kokoon..
Tosiaan, katsoin tuota akatsuki-kaapua pari viikkoa sitten sieltä netistä, mutta omasta mielestä ei ollut kummallinen. Jotenkin... liian vähän pilviä tjsp ;D
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Kyllähän minä olen käynyt Blippossa (Kampin liikkeessä kävin Animeconin aikoihin) ja ihana kauppa on, vaikka siellä onkin liian vaaleanpunaista/pinkkiä. 8D Kerran olen tilannut Blipon nettikaupastakin.

Eli Animeconin aikoihin ostin nämä tavarat; Naruto-postikortti (kuvassa on Sakura, Naruto ja Shikamaru), Sasuke-avaimenperä ja Ayumi Hamasakin Memorial Address -levy. Netin kautta sitten tilasin tämän vuoden heinäkuun alussa Ayumi Hamasakin (miss)understood -levyn. n___n

Lisää tavaraa aion tottakai jatkossakin ostaa Blipposta, kunhan olisi sitä rahaa. : D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Kuulin muuten jostain, että Blippo saattaa olla menossa konkurssiin eli käykääpä nopeasti ostelemassa sieltä kaikkea kivaa ettei näin kävisi. Itse kävinkin toissapäivänä ostamassa kunain Traconin cossiani.

Se oli vain kamalan kallis ^^''
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

HINA kirjoitti:Kuulin muuten jostain, että Blippo saattaa olla menossa konkurssiin eli käykääpä nopeasti ostelemassa sieltä kaikkea kivaa ettei näin kävisi. Itse kävinkin toissapäivänä ostamassa kunain Traconin cossiani.

Se oli vain kamalan kallis ^^''



Mitä menossa konkkaan?!!!! :shock: Apua!!! Ite oon käyny kaks kertaa siellä ja ostanu Kakashi-pehmolelun, otsasuojan, Naruto-avaimenperän, kaks kakashi-avimenperää (erillaiset) ja Naruto kalenterin niin ei tarvinnu ostaa julistetta ku sai monta (vinkki vinkki). Ostin myös Naruto postikortin ja kaks FMA postikorttia... Eli vähän kaikkee... Harmi ku Tampereella ei oo Blippoo tai jotain sellaista... :cry:
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Mistä ovat ihmiset kuulleet että Blippo olisi menossa konkurssiin?... Kertokaa toki jos jollain on enemmän tietoa... Haluaisin todella tietää....
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Gama-Kaeru kirjoitti:Mistä ovat ihmiset kuulleet että Blippo olisi menossa konkurssiin?... Kertokaa toki jos jollain on enemmän tietoa... Haluaisin todella tietää....
Tieto ei siis ole varma. Itsekin kuulin tästä ystävältäni.
Luulisin että syy piilee siintä, että hinnat ovat varsin korkeat ja siispä hirveän monia ei huvita ostaa jotain ylihinnoitettua kunaita tms.
Syynä voi olla myös se, että (kuulin tästäkin ystävältäni) Blipposta varastetaan todella paljon kaikkea pientä tavaraa. (Helppo tunkea taskuihin, hihoihin jne.)
En tosin usko, että tämän liikkeen sulkemista ihan heti tapahtuu, sillä viime käyntikerrallani he täyttivät juuri hyllyjänsä uudesta tavarasta.
Eli siis toivoa on vielä. Pelastetaan Blippo ja ostetaan paljon kaikkea kivaa krääsää. Huom. ostetaan eikä varasteta ^-^
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

HINA kirjoitti:En tosin usko, että tämän liikkeen sulkemista ihan heti tapahtuu, sillä viime käyntikerrallani he täyttivät juuri hyllyjänsä uudesta tavarasta.
Eli siis toivoa on vielä. Pelastetaan Blippo ja ostetaan paljon kaikkea kivaa krääsää. Huom. ostetaan eikä varasteta ^-^
YOSH!! Olisi hirveää jos Blippo suljettaisiin, Suomen maalla kun ei kauheasti näitä anime/manga-krääsäkauppoja näet ole... Onneksi kävin taas viimeviikonloppuna kannattamassa Blippoa ostamalla sieltä Naruto ja Ghibli stuffia...
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Vastaa Viestiin