Dosu

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Yroni
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 23:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yroni »

Olen tässä lähiaikoina mietinyt mikä se dosun selässä oleva karvajuttu on
Onko se joku karhuntalja vai oks siillä jokin tauti että sen selkäkarvat kasvaa pitkiksi? :unsure:

Eli mitä te luulette sen karvamöykyn olevan?
Im a Genius of hard work
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

Jos Dosu onkin Puoliks siili ja puoliks ihminen :D :D :D :lol: Eiköhän ne karvat kuulu siihen sen ylisuureen paitaan, mistälie saanu...
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Yroni
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 23:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yroni »

<!--QuoteBegin-Ero-Sannin+Jul 30 2004, 04:04 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ero-Sannin @ Jul 30 2004, 04:04 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Jos Dosu onkin Puoliks siili ja puoliks ihminen :D :D :D :lol: [/quote]
Mutta onko sillä myös puoliksi siilin naama?? Kun sillä on naamassa siteet :lol:
Im a Genius of hard work
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

ei voi tietää...vois olla... :lol: :lol: :lol:
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

*kurkkaa sisään* äh, olisitte edes puhuneet jostain järkevästä. :´(

eihän se turkki sen ihmeellisempi juttu ole kuin esmes kankuron tatskatkaan, osa designia. on sitä oudompiakin nähty. :)

mutta mutta. minä olen aina ajatellut, että se on sellainen japanilaisen olkisen "sadetakin" sukuinen...thingy. jos dosu piilottelee siellä aseita? >_>;;

*hiipii puis*
Yroni
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 23:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yroni »

<!--QuoteBegin-frostious+Jul 30 2004, 05:41 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Jul 30 2004, 05:41 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
mutta mutta. minä olen aina ajatellut, että se on sellainen japanilaisen olkisen "sadetakin" sukuinen...thingy. jos dosu piilottelee siellä aseita? >_>;;

[/quote]
:blink: Jaah sentakia se varmaan kävelee kyyryssä.
Se voisi olla tottakin että sillä on siellä aseita.
Im a Genius of hard work
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Itse uskon siihen asevaihtoehtoon aika kovasti... Siili se tuskin ainakaan on :lol:
Kuva
aliass
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 14:39

Viesti Kirjoittaja aliass »

Höh... eikö kukaan ole tajunnut? Ne on Dosun selkäkarvat!! :D
Herää vain kysymys miksi Dosulla on reikä paidanselkämyksessä, niin että ne karvat näkyy.
<span style='color:black'>raspBerry jam</span>
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-rintensia+Jul 30 2004, 07:46 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (rintensia @ Jul 30 2004, 07:46 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Höh... eikö kukaan ole tajunnut? Ne on Dosun selkäkarvat!! :D
Herää vain kysymys miksi Dosulla on reikä paidanselkämyksessä, niin että ne karvat näkyy. [/quote]
mieti miltä Notredamen kellonsoittajalta se näyttäis jos ne karvat vaan pullottais paidan alla :lol:
Kuva
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

älkää selittäkö...se on siili...heh...
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Yroni
Genin
Genin
Viestit: 127
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 23:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yroni »

<!--QuoteBegin-Jevon+Jul 30 2004, 09:43 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Jevon @ Jul 30 2004, 09:43 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kankuroki haluais olla kenguru, siks sil on teipattu selkään semmonen karvamöykky [/quote]
Se juttu Kankuron selässä on semmone puinennukke. Eli se ei ole pelkkä karvamöykky <_<
Im a Genius of hard work
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

tai mites oli tämmönen, se on ollu yksinäinen ja tappanu jonun jätisiilin ja teipannu sen selkäänsä... Sitten sillä on aina kaceri mille puhua.. :lol: :lol: :lol:
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Voi räkä, olin jo 100 % varma että frosti teki tän topicin. XD Eipäs ollutkaan!

Hmm, asevaihtoehto ei oo realistinen sen takia että luultavasti Dosu myös käyttäis niitä aseita ja vahvasti luottais karvahärpäkkeeseensä taistelussa. Luulisin?

Ite oon sitä mieltä että se kuuluu sen designiin. Vähän niin kuin vaikkapa Temarin saparot, Sasuken rannesysteemit, Naruton hihassa oleva ihmespiraali ja siinä roikkuva naru, Rock Lee ja Gai itsessään. Mitä Temari niillä saparoillaan tekee? Mitä Sasuke niillä rannesysteemeillään tekee? Mitä ihmettä Naruto hihakoristeellaan tekee? Miks Lee ja Gai on niin yksinkertasia designiltaan?

Pikkuhuomautus tähän väliin: ^_^ Forest of Deathissa vietetyn hikisen ja tunkkaisen viiden päivän jälkeen ainoa, joka vaihto vaatteita oli Sasuke. XDD What the-?

Loppupäätelmä Dosun karvahärpäkkeestä:
Dosulla on turkki selässä, koska sillä on selkäkarvoja mitkä se halus peittää siilillä, mut siili ei ollukaan tarpeeks joten se ymppäs vielä kengurun siihen maalarinteipillä. Dosu oli kuitenkin käytännön mies, joten se vielä piilotti sekaan kavalkaadin kunaita, shurikeneita, senboneita ja katanoita. Mut sen jälkeen alko lasti painaa, joten selkä meni kumaraan. XD

Mun mielestä Dosulla oli mahiksia olla vähän tärkeempikin hahmo kun miettii miten monta kertaa sen ajatuksia kuitenkin näytettiin. Dosun luonnettakin rakennettiin loppujen lopuks aika paljon. Kenties se ois lopulta kääntyny Oroa vastaan kun ois saanu selville Oron suunnitelmat. Tiiä häntä, nyt pitää kehitellä tästä häispästä fan fic. ^_^
Kuva
Tsukai
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: Su Helmi 08, 2004 22:00

Viesti Kirjoittaja Tsukai »

<!--QuoteBegin-Freyr+Jul 30 2004, 06:50 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Jul 30 2004, 06:50 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Itse uskon siihen asevaihtoehtoon aika kovasti... Siili se tuskin ainakaan on :lol: [/quote]
Samaa mieltä. ;> Nyt joku menee ihan varmasti kirjoittamaan ficin Dosusta jossa se on siili.
Signatureja ei tueta. :E
Tsukai
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: Su Helmi 08, 2004 22:00

Viesti Kirjoittaja Tsukai »

Jotain entistä pelottavampaa. Seuraavaksi joku saakin idean kirjoittaa haikara-Dosusta. Sitten muakin alkaa oikeasti pelottamaan teidän tarinat. ;D
Signatureja ei tueta. :E
Vastaa Viestiin