Kakashin maski - miksi?

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Kakashi punastuu todella helposti ja se on noloa, joten hän tulee varmenmaksi kun kukaan ei näe hänen punaista pärstäänsä. Siksi Kakahsilla on maski. :D
Kuva
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Mä veikkaan et se on tyttöjen mielest aika namu. Oon lukenu sellasen speciaalin et Kakashi on syömäs Raamenii ja sit ku se on syöny nii myyjä on ihan haltioissaan, ja Kakashi vaan ihmettelee. Hehheh... :lol:
Kuva
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Johan se jo nähtiin kun Kakashi otti maskinsa pois syödessään ja myyjät olivat ihan hämillään....:)
Eli Kakashi on liian komea....:P
Kuva
Avatar
Gomi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 209
Liittynyt: To Joulu 16, 2004 16:00
Paikkakunta: Finrando - Tusby

Viesti Kirjoittaja Gomi »

Minun teoriani kuuluu niin että se haluaa peittää sen silmänsä, mutta pelkkä silmälappu näyttäisi idiootilta ja on varmaan vaikea sitoa mitään vaan toiselle puolelle naamaa. Siksi sillä on se maski niin :>
Duhh.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

<!--QuoteBegin-Manako-chan+Dec 16 2004, 04:33 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Manako-chan @ Dec 16 2004, 04:33 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Minun teoriani kuuluu niin että se haluaa peittää sen silmänsä, mutta pelkkä silmälappu näyttäisi idiootilta ja on varmaan vaikea sitoa mitään vaan toiselle puolelle naamaa. Siksi sillä on se maski niin :> [/quote]
Minulla on vaatekaapissa kuva joka todistaa että Kakashi ei näytä tyhmältä vaikka hänellä ei olisi maskia, mutta otsasuojus on. Eipä sillä ole siinä kuvassa paitaakaa... :D
Kuva
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Hehheh...kaverin kans mietittiin että jos se Kakashi pitää sitä maskia siksi kun sen henki haisee pahalle ja se maski sitte suodattaa sen hengityksen..... :lol:
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Niin, no, en nyt yhtään tiedä, liittyykö tämä varsinaisesti naamion pitämiseen ollenkaan... Mutta ilmeisesti Kakashilla on hyvin, hyvin tehokas hajuaisti (tai sitten hän käyttää chakraa sen tarkentamiseen kuten Kiba tekee). Miten muuten hän olisi voinut haistaa sen yhden Stone-Ninin naamionsa lävitse Gaidenissa... Ellei muistini sitten temppuile pahan kerran. Ihana mielikuva: muuten normaali ihminen, mutta nenän tilalla kirsu... :D
Kuva
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

<!--QuoteBegin-Arctica+Dec 23 2004, 04:17 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Arctica @ Dec 23 2004, 04:17 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mmm... se taitaa peittää sharingan silmänsä siksi ku se vie chakraa...luin jostai naruto saitilta joskus [/quote]
Siis sen käyttöhän sitä chakraa vie, ei sen esilläolo ;)

Siitä on jo jonkun aikaa kun tähän olen viimeeksi vastannut ja nyttemmin olen tullut siihen tulokseen, että Kakashin maski kuuluu hänen taktiikkaansa. Vihollinen aliarvioi Kakashin, koska ei tiedä hänen sharinganista, ennen kuin hän tämän paljastaa ;)
Kuva
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

<!--QuoteBegin-Freyr+Dec 25 2004, 03:00 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Freyr @ Dec 25 2004, 03:00 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Siis sen käyttöhän sitä chakraa vie, ei sen esilläolo ;)
[/quote]
Mutta toisaalta, Kakashi ei ole Uchiha, joten hän ei voi käyttää niin hyvin sharingania. Kakashihan ei osaa muuttaa sharingan-silmäänsä takaisin tavalliseksi, joten tavallaan Kakashi käyttää sharingania koko ajan.
Joten varmaan Kakashi lepuuttaa silmäänsä piilossa, eikä anna sen olla koko ajan näkyvillä, sillä juuri sehän vie chakraa..

Tuo on oma mielipiteeni, joten en ole varma siitä, onko tuo lähelläkään totuutta.. ^___^
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Niin, tuosta Sharinganin heikommasta käytöstä kielii ainakin se, miten Kakashi piti sitä piilossa, kun hän parantui Tsukiyomin aiheuttamista tuskista. Kun hän heräsi, hänellä ei ollut head protectoria päässään, vaan hän piti Sharingan-silmäänsä kiinni omin voimin.
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

"Pelkkä filleri".
Hieman tärkeämpi filleri näköjään, kun kerta perustuu mangaspesiaaliin. Hyvä mangaspesiaali muuten olikin, näin offtopiccina.
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Käsittääkseni jossakin loppuvideossa näkyy kakashi ilman maskia jossain kuvassa (se nukkuu varmaan ja se kirja on sen silmien päällä).
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Vastaa Viestiin