Hahmojen vaatteet

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Brawler »

zabuzan housut ovat siistit. Sasuken kokonaisuus on myös makee ja kakashin maski on siisti =), tosin naruto taitaa olla värisokea... kuka ninja pukeutuu oranssiin? :D
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Akatsukilla on kyllä ylivoimaisesti hienoimmat kuteet.. Myöskin shino pukeutuu mielenkiintoisesti. Se ylipitkä kaulus ja ne pyöreät Ozzy-lasit ovat hienon näköisiä. Pidän myös Kankuron mustasta haalarista. :wink:
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Akatsukin kaikki jäsenet ovat niin omaperäisiä ja kaikilla on oma style. Ne kaavut on tosi hienot. 8)

EDIT: Kakashilla + Dosulla mun mielestä kans aika hienot.
Viimeksi muokannut Serial, Pe Maalis 02, 2007 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Viesti Kirjoittaja meridian »

Jirayalla on parhaat! Ja ne hiukset <3 ooh. Shikamaru on kans ihan tyylikäs. Ja inokin omalla tavallaan. Naruton oranssi outfit on mielestäni aika kamala. Jotenki alkaa aina hävettää kun kaikki HC-ninjat on sellasia tyylikkäitä ja synkkiä niin Narutolla on ihan kirkkaanoranssi joku ihme yhdistelmä ja sitte se vaan riehuu. huu
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

Gaaran sekä Jirayan kuteet ovat kaikkein komeimmat! :) Paitsi että Jirayan kengistä en pidä! :D
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Oon sanonu tän useasti, mutta sanon vielä, että Dosun asu ja koko olemus on todella hieno ja minun silmään osuva tyyli.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

Akatsuki viitta on ihan hieno siitä pidän ja sit sasuken puku (ei shippuudenissa)
Neji F.C
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Itsekin tykkään jokseenkin Akatsukin viitasta, vaikka se vähän "lapselliselta" näyttääkin.
Myös Konohan perus vaatteet/liivit ovat hienot. Esim. Shikamarun päällä Shippuudenissa.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Juu itsekin tykkään Akatsukin puvuista, ja sitten Sasuken aiemmasta sekä Shippuudenissa olevasta asusta, vaikka herra näyttääkin lihoneen Orochimaru-vaarin luona >_> Ja samaa mieltä olen myös siitä että ne yleiset liivit jne. on myös hienoja/käytännöllisiä (:
Avatar
GRRINGO
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 18:53

Viesti Kirjoittaja GRRINGO »

Munkin mielestä Akatsukin vaatteet on hienot sitten Gaaran ekat vaattet oli tyylikkäät ja sit noi kazekage vaatteetkin sopii sille aika hyvin Ja Jirayan
puku on kans magee varsinkin ne puu kengät ^^ ja no Tsunaden vaatteet on aika rennot nekin on aika hauska sitte siitä Kankuron haalarista en oikein
pidä mut sit Konohamarun vaatteet on kans hauskat ja sopii sen ranttaliin tyyliin
KuvaKuva
Ouran High School Host Club -FC Hitsugaya-taichô -FC
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Alkuvihaamisen jälkeen, olen tykästynyt Sasuken Shippuden -vaatetukseen ^^ ja jostain selittämättömästä syystä minulla on polttava halu päästä hiplailemaan niitä Sasuken hihoja XD ..ne vain näyttää niin hiplailtavilta.. ><"

Myös Inon ja Temarin uudet kuteet on ihan hienot.
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Aina kun Lee ilmestyy paikalle animessa kun muussa alkaa naurattaa kun puku on niin kireä sun muuta... Dosu puku on minu mielestä hieno ja Gaarankin... Orochimarun vaatteet on myös aika hienot...
Sakuran vaatteista en pidä lainkaan... Ne on vaan niin tylsät ,D
Palasin o_o
Kuva
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Hahmojen vaatteet

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Shinolla on hienoimmat vaatteet. Takki on upea. En tykkää oikein väristä, mutta se kaulus... <3
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Hahmojen vaatteet

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Akatsukeilla on kivat vaatteet, mä tykkään. Samoin olen ihastunut Orochimarujengiläisten vaatteisiin, ne on vaan jotenki ihanat. :lol:
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hahmojen vaatteet

Viesti Kirjoittaja Metal »

Tykkään verkkopaidoista sun muista joten.. juuh, tykkään tosi monien vaatteista, joten en jaksa tässä mainita "Tykkään myös (armoton lista hahmojen nimiä tähän) verkkopaidoista!"

Temarin vaatteet ovat kivat. Shinollakin ennen timeskippiä, tykkään korkeista kauluksista~
Pidän myös Akatsukikaavuista, ne ovat niin ihanan mauttomat (yhdessä Naruto tappelupelissä (random japanilainen peli siis, en muista sen nimeä) Itachin kaavusta saa ihanan mauttomat sini-keltaisen. Sepä vasta on namu :'3).
Kuva
Vastaa Viestiin