Orochimaru

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Avatar
Tome
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 18:18
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tome »

Pelasin tässä Tales of Symphoniaa ja huomasin että kun eräässä ninja-kylässä oli eri nimiä peitenimiä niin sanottiin että siinä oli eräs Orochi niminen ja sitten se tarkotti sen kylän kielellä käärmettä eli snake.
Tacksit avasta ja singusta chauronille

Kuva
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Minä puhun suoraan ja sanon että Orochimaru on TEINIX-hahmo! :!:
Jokapaikassa näkee kuinka tytöt on piirtänyt Orochimarun ja siellä lukee että: IhQ Oro taas! Kaikkien teinityttöjen mielestä orochimaru on paras ku se on niin tyylikäs! Se on rasittavaaa, oikeasti ärsyttää tuommonen. Ja sitte suurin osa on sellasta porukkaa joka kahtoo anime kuukauden ja sitte lopettaa ku "villitys meni jo ohi! Nyt pinkit kengät on IN!" :x
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Orochimaru on yksi parhaista koko sarjassa :D. Sen olemus on niin upea. Pahis, tyylikäs, älykäs, voimakas. Kaikki mitä pahis tarvitsee.

Orochimarun ääninäyttelijä on loistava, sillä on mahtavan käheä ääni ja se sopii hyvin hahmolle! En osaa kuvitella ketään muuta samaan hommaan. Pidän Orosta paljon juuri äänen takia.

Orochimarun tekniikatkin ovat makeita. Käärmejutsut on siistejä (pidän käärmeistä:) ) ja kopioidut ja opitut tekniikat ovat kiva lisä. Varmaan paljon vaivaaa nähnyt noissa. Myös kusanagi miekka on yksi lisäsyistä pitää hänestä, se on niin makee kunse tulee sen suusta :D. Mahtivempele

Orochimarusta siis pidän paljon, kuten ylistyksestäni huomaa :D
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Orochimaru on kyllä ehdottomasti yksi parhaista hahmoista sarjassa. Kun Orochimaru ilmestyi Chuunin -kokeissa, aluksi inhosin häntä, mutta jotenkin siinä on vaan nyt käynyt niin, että Oro-setä on yksi lemppareistani. ^^ Orochimarun ääni on kyllä niin ihana. Ja kaikki Orochimarussa on ihanaa. : D
Avatar
narutettu
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 21:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja narutettu »

Itse ainakin ihastuin jo ensinäkemällä Oroon, se vaan on niin cool ja se ääni! ;D Tommoset kalpeaihoiset pahikset on aina löytäneet paikkansa mun sydämessä, plus ne ihanat lilat silmämeikit ja korvakorut. Älyäkin riittää ihan mukavasti.
Avatar
huoltomies
Student
Student
Viestit: 49
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 20:27

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja huoltomies »

Spoileri, maalaa nähdäksesiSasuke tappaa orochimarun ja Kabuto saa osan Orochin voimista.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

^ Oliko tuossa nyt sitten mitään järkeä?
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Joo, täytyy kyllä yhtyä mielipiteeseen että setä-Orochi on vähän himmee tyyppi. Mutta Kujira rokkaa joten se saa siitä vähän himmeyttä anteeksi.

Yleensäkin ottaen en kumminkaan hirveästi tykkää Orochimarusta, en hahmona enkä pahiksena, vaikka hän henkilökohtaisten tykkäämisten ulkopuolella silmissäni ajanmittaan kunnosautuu erittäin hyväksi pahikseksi. En kumminkaan osaa mairitella Orochimarun suunnitelmia ja puuhia erittäin hyvin. Hyi tavaton, on se iso luku viattomiakin ihmisiä, mitä Orochimaru on kohdellut erittäin epäinhimillisellä tavalla, oli kyseessä kätyri tai ne kuolleena hengarissa roikkuneet koekaniinit. Äijän ajatuksenjuoksuunkin on erittäin helppo tottua; kokka kohti kohdetta joka hänelle ja suuruudenhulluudelleen on vain edullista. Aika surullisen tyypillistä pahis meininkiä.
Spoileri, maalaa nähdäksesiTosin kun kuulin ensimmäisen kerran, että ah-niin-täydellinen Sasuke pistää Orochin päiviltä, ei olisi kyllä voinut vituttaa enempää. Ei sitä nyt Orochimarua noin vain pitäisi saada mennä tappamaan, sarjasta lähtee tuon ihanaisen käärmekäppänämme mukana niin paljon olennaista.
Orochimaru on ällöttävyydessään ehdottomasti sarjan arvoinen antagonisti.
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Orochimaru on nii ihana pahis >8D. Tykkään tosi paljoon sen kyvyistä, äänestä ja sen kieli on kyl hyvä x'D (ainaku näytän kamuille jonkun kuvan Orochimarust ku sen kieli näkyy sillee, nii usein eka kommentti on ''vähä pervo!!!!!'').
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
OroLove
Rookie
Rookie
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 20:59
Paikkakunta: Espoo

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja OroLove »

Ihiii :3
Mä en tykkää Oro-samasta sitten yhtään :P Kylhän sen musta heti huomaaki :)
Jooh joskus nuorempana aikoinaan ku katoin veljen seurana Narutoo ja ku Oro-sama astu ruutuun niin ei siinä muuta voinu ku sulaa :DD
Mä kyl yleisestiottaenkin rakastan pahiksia, mut Oro-sama o sit viel käärmemies, pitkällä kielellä ja iha unelma <3 (ja se äääni) *drool*
Mun kaverit ei arvosta tipan tippaa mun rakkautta Oro-samaa kohtaan ku niist se sen kieli on ällö ja kaikkee :'(
Harmillista ku oma kieli o nii lyhyt mut mul o hyvät lihakset siin ku joskus koitti sitä kans venyttää mu ei onnannu mut muuten vaan jumppailee kieltään ni :D
Mul o seinäl Oro-saman kuva ja oon jo pitkään mettästäny krääsää siit mut en oo saanu käsiini ;__; Typerää Oro-saman syrjintää :(
Nyyh nyyh...
How well can you use your tonque? ;D
Avatar
aloe vera zetsu
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2008 00:54
Paikkakunta: Lahti

Re:

Viesti Kirjoittaja aloe vera zetsu »

MUCKCRACKER kirjoitti:Orochimaru on mun suosikki hahmo Kakashin jälkeen. Naryutossa on pari ärsyttävää tyyppi esim. Lee ja Ten Ten.
Lee on just kovis koska sil on Drunken fighter taijutsu
''how can i be hokage if i can't save my friend''
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

En voi kieltää etteikö Orochimaru sais mun sympatioita puolelleen tuolla häkähdyttävän komealla ulkonäöllä. :--D
Ja se ääni. Voiluojavoiluojavoiluoja. Kadehdin miekkosen kalpeaa ihoa. v_v
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

Ihan turha ja tyhmä tyyppi... Kuonoon vaan!!! xDDD
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
Oro-chan
Student
Student
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 06, 2009 09:16
Paikkakunta: Jokkis city

Re: Orochimaru

Viesti Kirjoittaja Oro-chan »

Orochimaru on kyl yks seksikkäimmistä hahmoista Narutossa, vaika onkin jotain yli viidenkymmenen, mut nuorena on pysynyt.. '^^
Osa sen jutsuista on kyl outoja, ja repeen aika pahasti välillä, mut musta Orochimaru on omalla tavallaan herttanen...

Sellanen pahis <33
Mut kyl se sais välillä saada turpaansa, et näkisin sen surullisen ja hämmentyneen naaman <333
Koulussa (kunm luen mangaa välillä siellä) saadaan kaverin kans sellasii henkäyksiä ja ajatuksia mieleen, että mitä Orochimaru vois tehdä sillä sen kielellä >DDDDD
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, sil on lapio.
Vastaa Viestiin