Naruto rope

Täällä voi keskustella yleisistä narutoon liittyvistä asioista
Vastaa Viestiin
Avatar
_suski_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 293
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:08
Paikkakunta: siellä hirsitalossa

Viesti Kirjoittaja _suski_ »

hmh... pitäsköhä tähä foorumii tehä naruto-rope... sanokaa ja voin tehä topicin... -.-
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Kuinkas moni sitä olisi halukas pelaamaan netin välityksellä tätä?

Ja sitten se varsinainen aisiani, joka löytyy tuosta toisesta topicista, mutta täältä saattaa myös löytyä joku asiasta kiinnostunut jota ei kuitenkaan kiinnosta uusien jutsujen/klaanien ja kaiken muun kehittely. Eli klikkaa <a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?sh ... st&p=61167' target='_blank'>tästä</a> niin pääset lukemaan sen toisen postin...
Kuva
Kuva
KALATEKID
Rookie
Rookie
Viestit: 63
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 09:27

Viesti Kirjoittaja KALATEKID »

Meille toi Zealth pitää...Kyl se on jaksanu pitää meille tosi hyvää ropee... Vaik on joskus vähä pelleilty ni kyl se on jaksanu pitää homman koko ajan kasassa... Nyt ei oo vähää aikaa ollu sillei parii viikkoo ku on ollu Zealthilla kokeita sen on pitäny lukee. Jos vaa saan ni laitan meijän hahmot tänne tuotapikaa. Sen kyllä vakuutan, että ropen pelimoottori on tosi hyvä, ja siinä on kyl aika monipuolisia juttujaki.... Ninjutsuja on kyl tosi paljo, varmasti kaikki mitä sarjassa on ollu (ja ehkä enemmäki)... Hahmon luonti sujuu tosi nopeesti ja helposti (ei oo ainakaa GM:llä vaikeeta), ne on helppo oppii ulkoo. Taistelut on kivoja, mutta se vaatii GM:ltä vähän aikaa tajuta, mut sen jälkee kun sen on tajunnu ni sitä ei voi unohtaa ja se on aika helppoo. Ninjutsut tehää ilman hand sealeja(ne voi kyllä ite keksii), siis ne on vaa sellasta nopanheittoo. Eiköhän ylistys jo riitä. Suosittelen lämpimästi KAIKILLE Naruton ystäville, vaikka ei oo ennen ropettanukkaan... Nii ja kertaha se on ensimmäinenkin... Ei muuta ku noppaostoksille, niitä saa yleensä suomalaisesta kirjakaupasta tai fantsupeleistä... Dodi ei muuta ku kotio reenailee.


-lolz3r0- B)
OON HOMO HEI ! : = D
Avatar
Raikage
Chuunin
Chuunin
Viestit: 232
Liittynyt: To Syys 02, 2004 00:28
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raikage »

Nostetaan nyt tätä aihetta sitten mainoksella, eli olen tehnyt nyt kolme enemmän tai vähemmän toimivaa klaania (sekä uuden Chuunin examin), joten jos tätä peliä jotkut pelailevat niin olisin mielissäni jos kokeilisitte niitä. Itse en osaa olla niille tarpeeksi puolueeton PJ, huomasin sen kun kokeilin testipeleta yksin.

Eli paina <a href='http://kagenetti.pr-88.net/' target='_blank'>tästä linkistitä</a> ja valitse sieltä ylävalikosta NarutoRPG niin pääset selaamaan tekeleitäni. Ja jos joku jotain tekee asialle, niin kiitos jo etukäteen.
Kuva
Kuva
kakashi-iruka
Student
Student
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 20:28

Viesti Kirjoittaja kakashi-iruka »

JUU.....mie oon pelaannut,mut en tämmöstä..... :( Mie on sitten Kakashi varasin jo etukäteen(jos rope tulee koskaan olemaan) :( Se on sitten surullista....... :unsure:
Iruka:I hate you!<br>Kakashi:Me too.....<br>Iruka:ARGHHHHHHH!!!
bursty

Viesti Kirjoittaja bursty »

Online Proxy Checker, proxy checker, proxies checker, check proxies list, online checking proxy, check free proxies, check free proxylist, proxi checker, proxy checking, proxies list cheker, socks proxy checker, check socks proxies, socks 5 proxy checker, socks 4 proxy checker, HTTP proxy checker, socks proxy check, online check socks proxies, check list of proxies: http://www.socksproxylist.com
Reijiro
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 10:26
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja Reijiro »

Ei vakuuttanut minua tuo naruto RPG. GURPSin Core-säännöillä vois aloittaa Naruto Kampanjan täysin samanlaisilla mahdollisuuksilla ja vieläkin monipuolisemmin. GURPSin säännöt ovat parhaat säännöt mihin olen törmännyt tähän mennessä ja ne pieksää jopa D&D:n.
Parkour se on parasta. Sojo on kaveri.
Mad

Viesti Kirjoittaja Mad »

Hmmm. Aika jännältä puuhalta kuulostais. En ihan vain ymmärtänyt miten tätä pelataan tai millä tätä ees pelataan, saati en oikeastaan ymmärtänyt melkein mitään koko pelin ideasta o.o . Voisiki joku valaista pelin tarkoituksesta ja mitä pelissä tehdään niin voisin mielelläni kokeilla.
grusifix

Viesti Kirjoittaja grusifix »

Threadi on aika vanha, mutta kylläkin melko kiinnostava. Löytyykö keneltäkään pelin tiedostoja? Linkki ei enää toimi.
Vastaa Viestiin